LAPIN ROMANSSIT?? :(

ERKKI %O

Kyllä on suomityttöset sitten helppoja nakkeja,ettekö tajuu,että Rovaniemen jälkeen kaikki on villejä ja vapaita ja siihen se viikon "Paras tarjous" ihanalla Lapin lumolla sittten jääkin,kas'vaimo oottaa kotona ja monta muuta kierrätystä :))

35

5513

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lebensborn

      Saamelasilta ja saksalaisten äpäröiltä ei halua edes venäläinen.

      • Aina Lappiin

        Suurin osa nais- ja miesporukoista käy Lapissa osittain näiden romanssien takia. Kyllähän siellä hiihdetään ja lasketellaan, mutta joka ilta täytyy mennä tanssiravintolaan! Etenkin Saariselällä keski-ikäiset naiset käy päivällä Laanilassa monotansseissa ja illattunturihotellissa joka päivä ja ilta ja mukamas vaan tanssimassa. Kuitenkin lähes jokaisella on mielessä jonkin sortin romanssi. Itse olen sen verran paljon käynyt ja nähnyt, että tiedän systeemin.
        Toisille riittää kädestäpito, suukottelu ja hellien puhuminen, toiset taas haluaa mennä pidemmälle. Napapiirin eteläpuolella, asiat jää vain muistoihin ja ehkä hyvä niin.
        Sama asia koskee myös miespuolisia joten molempien tarpeet kohtaa ja siksi se onkin enemmän sääntö kuin poikkeus!


      • totuuden torvi
        Aina Lappiin kirjoitti:

        Suurin osa nais- ja miesporukoista käy Lapissa osittain näiden romanssien takia. Kyllähän siellä hiihdetään ja lasketellaan, mutta joka ilta täytyy mennä tanssiravintolaan! Etenkin Saariselällä keski-ikäiset naiset käy päivällä Laanilassa monotansseissa ja illattunturihotellissa joka päivä ja ilta ja mukamas vaan tanssimassa. Kuitenkin lähes jokaisella on mielessä jonkin sortin romanssi. Itse olen sen verran paljon käynyt ja nähnyt, että tiedän systeemin.
        Toisille riittää kädestäpito, suukottelu ja hellien puhuminen, toiset taas haluaa mennä pidemmälle. Napapiirin eteläpuolella, asiat jää vain muistoihin ja ehkä hyvä niin.
        Sama asia koskee myös miespuolisia joten molempien tarpeet kohtaa ja siksi se onkin enemmän sääntö kuin poikkeus!

        Niinpä. Aina puhutaan kuinka naiset käy etelässä tai miehet venäjällä / thaimaassa seksilomilla. Lappi vetää kuitenkin edelle, tiedän paljon naisia ja miehiä jotka menevät vain seksin takia Lappiin. Miehillä on ns A- ja B-luokan matkoja, perhe mukana ensin viikon ja viikko yksin tai toisinpäin. Panoreissuja nämä Lapin matkat.


      • Josef Veltjens
        totuuden torvi kirjoitti:

        Niinpä. Aina puhutaan kuinka naiset käy etelässä tai miehet venäjällä / thaimaassa seksilomilla. Lappi vetää kuitenkin edelle, tiedän paljon naisia ja miehiä jotka menevät vain seksin takia Lappiin. Miehillä on ns A- ja B-luokan matkoja, perhe mukana ensin viikon ja viikko yksin tai toisinpäin. Panoreissuja nämä Lapin matkat.

        Miksi Suomalainen, Somali ja Venäläinen menevät bordelliin ??

        Suomalainen menee nussimaan,
        Somali menee siivoamaan ja
        Venäläinen hakee vaimonsa kotiin.


    • Räyhräyh

      Erkki on vaan hyvä ja odottaa, että siirrämme täältä etelästä ylimääräiset mamut rikastuttamaan teidän kulttuurianne.

      • Aina Lappiin

        Räyhräyh ei varmaan ymmärtänyt, että ne ihmiset Lapissa joilla näitä romansseja on ovat molemmin puolin etelästä. Eikä ne ole niitä ylimääräisiä, vaan sinun ja muiden vaimoja ja miehiä, yleensä kaikki varattuja. Ei riskiä riippakivistä. Saavat voimaa jaksaa sun kanssa taas täällä etelässä!
        Suosittelisin sinullekin, vaan eipä taida........................


      • IINAPA
        Aina Lappiin kirjoitti:

        Räyhräyh ei varmaan ymmärtänyt, että ne ihmiset Lapissa joilla näitä romansseja on ovat molemmin puolin etelästä. Eikä ne ole niitä ylimääräisiä, vaan sinun ja muiden vaimoja ja miehiä, yleensä kaikki varattuja. Ei riskiä riippakivistä. Saavat voimaa jaksaa sun kanssa taas täällä etelässä!
        Suosittelisin sinullekin, vaan eipä taida........................

        Olen ollut enemmän kuin kerran Lapissa tyttöporukassa ja suoraan sanoen menemme pitämään "lystiä"??,viikon vipotamme tanssista toiseen ja kierrätämme miekkosia,sukset on siivosti ilmastointiteipin kanssa kiinni boxissa,miksi hiihtää,kun joskus sitä saa harrastaa kunnolla seksiä ja hauskaa on ja kotona ollaan niin kilttiä tyttöä ;))


      • Aina Lappiin
        IINAPA kirjoitti:

        Olen ollut enemmän kuin kerran Lapissa tyttöporukassa ja suoraan sanoen menemme pitämään "lystiä"??,viikon vipotamme tanssista toiseen ja kierrätämme miekkosia,sukset on siivosti ilmastointiteipin kanssa kiinni boxissa,miksi hiihtää,kun joskus sitä saa harrastaa kunnolla seksiä ja hauskaa on ja kotona ollaan niin kilttiä tyttöä ;))

        Tekisipä mieli kysästä Iinapalta, että mihin päin Lappia tänä vuonna ja mihin aikaan?:):):)


      • IINAPA ;)
        Aina Lappiin kirjoitti:

        Tekisipä mieli kysästä Iinapalta, että mihin päin Lappia tänä vuonna ja mihin aikaan?:):):)

        Leville , tuu mukaan !!
        "Tytöt tahtoo pitää hauskaa "


      • Aina Lappiin
        IINAPA ;) kirjoitti:

        Leville , tuu mukaan !!
        "Tytöt tahtoo pitää hauskaa "

        Kerroppa vielä ajankohta, jos vaikka tavattais hauskan merkeissä:)


      • IINAPA;))
        Aina Lappiin kirjoitti:

        Kerroppa vielä ajankohta, jos vaikka tavattais hauskan merkeissä:)

        Lähden helmikuun toisena viikonloppuna ja olen "lystittelemässä" kaksi vkoa , tuu mukaan!


      • Aina Lappiin
        IINAPA;)) kirjoitti:

        Lähden helmikuun toisena viikonloppuna ja olen "lystittelemässä" kaksi vkoa , tuu mukaan!

        Voi harmin paikka, kun itse olen lähdössä vasta maaliskuun puolessa välissä!
        Mutta mukavaa lomaa sinulle Helmikuulla ja eiköhän siellä sulle seuraa löydy ihan yllin kyllin, että jaksat taas sen jälkeen arkea etelässä:):):)
        Sun kannatais ottaa toinen viikko maaliskuulle:):)


      • IINAPA kirjoitti:

        Olen ollut enemmän kuin kerran Lapissa tyttöporukassa ja suoraan sanoen menemme pitämään "lystiä"??,viikon vipotamme tanssista toiseen ja kierrätämme miekkosia,sukset on siivosti ilmastointiteipin kanssa kiinni boxissa,miksi hiihtää,kun joskus sitä saa harrastaa kunnolla seksiä ja hauskaa on ja kotona ollaan niin kilttiä tyttöä ;))

        Tässä olisi sinulla mahdollisuus, jos jaksaisit privana kirjoittaa jonkin aikaa. Tietoa ja ymmärtämystä löytyy sopivasti, kunhan kemiat pelaa.


      • IINAPA;))
        Aina Lappiin kirjoitti:

        Voi harmin paikka, kun itse olen lähdössä vasta maaliskuun puolessa välissä!
        Mutta mukavaa lomaa sinulle Helmikuulla ja eiköhän siellä sulle seuraa löydy ihan yllin kyllin, että jaksat taas sen jälkeen arkea etelässä:):):)
        Sun kannatais ottaa toinen viikko maaliskuulle:):)

        Voi harmi , olen tosiaan tuon kirjoittamani ajan , mutta mikään ei estä minua Syksyllä patikoimaan Ruskaan ;).........


      • Aina Lappiin
        IINAPA;)) kirjoitti:

        Voi harmi , olen tosiaan tuon kirjoittamani ajan , mutta mikään ei estä minua Syksyllä patikoimaan Ruskaan ;).........

        Harmi, rttri nähdä, ehkä joakus ruskassa tai hangilla ainakin parketilla:) Pidä huolta:)


      • IINAPA;))
        Aina Lappiin kirjoitti:

        Harmi, rttri nähdä, ehkä joakus ruskassa tai hangilla ainakin parketilla:) Pidä huolta:)

        Harmi tosiaan,mutta ehkä jossain joskus,mikä ettei?!? ;))


      • H:KI/seutua
        IINAPA kirjoitti:

        Olen ollut enemmän kuin kerran Lapissa tyttöporukassa ja suoraan sanoen menemme pitämään "lystiä"??,viikon vipotamme tanssista toiseen ja kierrätämme miekkosia,sukset on siivosti ilmastointiteipin kanssa kiinni boxissa,miksi hiihtää,kun joskus sitä saa harrastaa kunnolla seksiä ja hauskaa on ja kotona ollaan niin kilttiä tyttöä ;))

        Ja hyvä varmaan onkin siinä,miten Matkamessuilla ja mikä Osasto??

        Mielenkiintoista olisi kirjoitella privana?


      • Tell me please
        pohjmies kirjoitti:

        Tässä olisi sinulla mahdollisuus, jos jaksaisit privana kirjoittaa jonkin aikaa. Tietoa ja ymmärtämystä löytyy sopivasti, kunhan kemiat pelaa.

        Tarkoitatko ketä?? Jos vaikka kertoisit,niin minäpä kirjoittaisin privaa Sinulle mieluusti ;))


      • Tell me please kirjoitti:

        Tarkoitatko ketä?? Jos vaikka kertoisit,niin minäpä kirjoittaisin privaa Sinulle mieluusti ;))

        "Tarkoitatko ketä?? Jos vaikka kertoisit,niin minäpä kirjoittaisin privaa Sinulle mieluusti ;)) "
        Kirjoita, (nimimerkki)@suomi24.fi kyllä tiedät, ketä tarkoitetaan tämän ketjun viesteissä.


    • ymmärrä jo

      Naiset kertoo miksi.

      • mitähähhei oikeesti

        Eikö ne Suomi miehet ole ihan yhtä helppoja ton sun kirjotuksen perusteella? Häh?


      • Tattjanna-anna
        mitähähhei oikeesti kirjoitti:

        Eikö ne Suomi miehet ole ihan yhtä helppoja ton sun kirjotuksen perusteella? Häh?

        Kyllä lompsa aukeaa rivakkaaseen tahtiin,kun pikkutypy pikkasen vilauttaa peppuaan ja varsinkin kun Suomessa ei SAA ketään NAISTA :((


      • herkutteleva herra
        Tattjanna-anna kirjoitti:

        Kyllä lompsa aukeaa rivakkaaseen tahtiin,kun pikkutypy pikkasen vilauttaa peppuaan ja varsinkin kun Suomessa ei SAA ketään NAISTA :((

        No tähän aina vetoaa pihtaavat ukkoaan kotona kiusaavat suomiämmät ! Tehän käytännössä myytte kotona persettä ihan samoin ! Ukon pitää viikko totella ja olla vastaanväittämättä. niin sitten lauantaina saa EHKÄ ...Säälittää noita ukkomiehiä joista väh. 95% on aivan tossunalla.
        Ei kai kukaan terve mies voi vastustaa jos pikkutypy vilauttaa peppuaan! Ovat aivan eri rotua kuin suomiämmät, ystävällisiä ja nauravaisia, ja ajttelevat että pojat ovat poikia, eivätkä yritä komennella...


      • IINAPA;))
        herkutteleva herra kirjoitti:

        No tähän aina vetoaa pihtaavat ukkoaan kotona kiusaavat suomiämmät ! Tehän käytännössä myytte kotona persettä ihan samoin ! Ukon pitää viikko totella ja olla vastaanväittämättä. niin sitten lauantaina saa EHKÄ ...Säälittää noita ukkomiehiä joista väh. 95% on aivan tossunalla.
        Ei kai kukaan terve mies voi vastustaa jos pikkutypy vilauttaa peppuaan! Ovat aivan eri rotua kuin suomiämmät, ystävällisiä ja nauravaisia, ja ajttelevat että pojat ovat poikia, eivätkä yritä komennella...

        No,mutta Herra Herkuttelija,eikö tuo kaunis asia ole kahden jutska,oon ymmärtänyt ja en liene kovin väärässä?!

        Meillä nuo jutskat hoituu kyllä hyvin,mä annan ja saan ;))


      • IINAPA;)) kirjoitti:

        No,mutta Herra Herkuttelija,eikö tuo kaunis asia ole kahden jutska,oon ymmärtänyt ja en liene kovin väärässä?!

        Meillä nuo jutskat hoituu kyllä hyvin,mä annan ja saan ;))

        Niinhän sen pitäisi ollakin, enemmänhän siinä itsekin saa kun hyvin antaa. Sinulla on ajatus kunnossa, vaikka ei kaikilla muilla olisikaan. :)


      • iso kyrpä suuri mela
        Tattjanna-anna kirjoitti:

        Kyllä lompsa aukeaa rivakkaaseen tahtiin,kun pikkutypy pikkasen vilauttaa peppuaan ja varsinkin kun Suomessa ei SAA ketään NAISTA :((

        Se on vaan niin saatanan kiva hotellihuoneessa naida rynkyttää sitä virolaista naista ja oikein kunnolla pussit tyhjiksi. Kun suomi ämmä kirstää vitullaan niin pakko sitä pillua on käydä saamassa Virosta.

        Virossa ja Venäjällä voi jokainen suomalainen mies tyydyttää luonnolliset tarpeensa jos ei suomi ämmä anna.


      • niinpä annat joo
        IINAPA;)) kirjoitti:

        No,mutta Herra Herkuttelija,eikö tuo kaunis asia ole kahden jutska,oon ymmärtänyt ja en liene kovin väärässä?!

        Meillä nuo jutskat hoituu kyllä hyvin,mä annan ja saan ;))

        Et sinä ainakaan suomalaiselle miehelle anna kuten ei anna moni muukaan suomi ämmä.

        Vituttaa niin helvetisti lukea esimerkiksi kreikkalaisten kirjoituksia että "Suomalaiselta naiselta saa hyvää seksiä"


      • lyllerö nalkuttaja
        IINAPA;)) kirjoitti:

        No,mutta Herra Herkuttelija,eikö tuo kaunis asia ole kahden jutska,oon ymmärtänyt ja en liene kovin väärässä?!

        Meillä nuo jutskat hoituu kyllä hyvin,mä annan ja saan ;))

        Miksi suomi ämmä mollaa suomalaisia miehiä?

        Saatanan nalkuttajat. "Voi kuinka se saksalainen mies on sitten niin ihana verrattuna suomi junttiin"

        Tuota ne nämä saksalaisten suomi panot hokevat.


      • IINAPA;))
        niinpä annat joo kirjoitti:

        Et sinä ainakaan suomalaiselle miehelle anna kuten ei anna moni muukaan suomi ämmä.

        Vituttaa niin helvetisti lukea esimerkiksi kreikkalaisten kirjoituksia että "Suomalaiselta naiselta saa hyvää seksiä"

        Olen avioliitossa elävä kahden suloisen lapsen äiti,meillä menee hyvin,emme kulje kumpikaan mustissa sukissa,molemmilla liikkuva duuni ja mahdollisuus ns.seikkailuihin,emme tilittele himassa toisillemme,ei ole tarvetta,....meidän jutska ;))


      • äo
        iso kyrpä suuri mela kirjoitti:

        Se on vaan niin saatanan kiva hotellihuoneessa naida rynkyttää sitä virolaista naista ja oikein kunnolla pussit tyhjiksi. Kun suomi ämmä kirstää vitullaan niin pakko sitä pillua on käydä saamassa Virosta.

        Virossa ja Venäjällä voi jokainen suomalainen mies tyydyttää luonnolliset tarpeensa jos ei suomi ämmä anna.

        Siinä molempien maiden älykkyysosamäärä nousisi kertaheitolla.


      • 587
        äo kirjoitti:

        Siinä molempien maiden älykkyysosamäärä nousisi kertaheitolla.

        Tollanen "SIKA" saa jäädä myös sinne,kotomaasta ei naista saa,niin on vika äijjässä,ja kehtaa vielä kehua täällä,tarkoittaa kuvitella........


    • Jönssidille

      Suomen paras vientituote on suomalaiset naiset.

      • jamikäettei

        Suomi poika farkuissaan persuukset polvitaipeissa,alla vilkkuu nukkavieru pappakalsit ja mallorca paita päällä ja käessä mäyriskoppa,lippa vinossa etukenossa menossa himppeen :(


    • hirvaat

      ei ihme ne makaa silmat nurin sängyllä toukokuun,kun ovat koko kevään näitä iinoja hoidelleet.

      • PoroHullu

        Joo........siis olet,ei mitenkään muuten voi ymmärtää kirjoitustasi,katkera ja kateellinen :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe