TURKU: kimppakämppä

kämppistä vailla

Moikka,
Nyt yli vuoden yksin asuttuani olen alkanut miettimään, olisko kimppa-asuminen sittenkin enemmän mun juttu. Kotona ei aina tarvisi olla yksin, olis kiva välillä kokkailla tai katsella leffaa yhdessä. Kuitenkin sitten kun aina välillä haluaa omaa rauhaa, molemmilla olisi se oma huone itselleen.
Olen 21-vuotias opiskelijatyttö, rauhallinen, siisti (ainakin yhteisten tilojen suhteen :)) ja biletän silloin tällöin, mutta etkot ja jatkot mieluummin jossain muualla kuin omassa kodissa.
Jos luet tätä tyttö, joka etsii asuntoa ja haluaisi kämppiksen, ota yhteyttä, niin jutellaan.
Kämppä meidän täytyisi siis metsästää yhdessä, ydinkeskustasta tai jostain hyvin läheltä :)

T: kämppistä vailla

19

3206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kämpppis
    • kämppistä etsitään

      olen muuttamassa pois suomesta ja siskoni tarvitsisi kämppäkaverin..asunto sijaitsee Turun keskustassa 3h keittiö wc/suihku parveke, 6.kerros. vuokra olisi 345e/kk ja vesi 21e/kk per henkilö.
      ota yhteyttä jos kiinnostaa , lisätietoja [email protected] tai soita: 050 3233503

    • kotia etsimässä

      Satuin lukemaan vasta nyt tämän viestin. Olen itse samassa tilanteessa, etsin kimppakämppää. Yksin asuminen ei ole minun juttuni, kaipaan sosiaalisuutta. Joko olet löytänyt kämppiksen?

      • kämppistä vailla

        Moikka,
        Vielä en ole löytänyt sopivaa kämppää. Katsomassa oon kyllä käynyt muutamaa, mutta ei ole sitten kuitenkaan tuntunut "omalta" kämppä/kämppikset. Vielä on siis etsintä päällä..
        Laitatko vaikka sähköpostia niin voidaan jutella lisää. Minkä ikäinen oot, opiskeletko ym?
        [email protected]

        :)


      • kotia etsimässä
        kämppistä vailla kirjoitti:

        Moikka,
        Vielä en ole löytänyt sopivaa kämppää. Katsomassa oon kyllä käynyt muutamaa, mutta ei ole sitten kuitenkaan tuntunut "omalta" kämppä/kämppikset. Vielä on siis etsintä päällä..
        Laitatko vaikka sähköpostia niin voidaan jutella lisää. Minkä ikäinen oot, opiskeletko ym?
        [email protected]

        :)

        Hienoa. Otan yhteyttä saman tien. :) Olen opiskelija, ulkopaikkakunnalta alunperin.


      • espeepee
        kotia etsimässä kirjoitti:

        Hienoa. Otan yhteyttä saman tien. :) Olen opiskelija, ulkopaikkakunnalta alunperin.

        Olen siis etsimässä naispuolista kämppistä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana kunhan kämppis ja itse kämppä löytyy. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. Haluan pitää kämpän siistinä, mutta tottakai välillä lipsuu, mikä on ihan normaalia. Ihan normaalia siisteystasoa siis. En omista eläimiä.
        Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turun ammattikorkeassa.
        Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]


      • kämpppis
        espeepee kirjoitti:

        Olen siis etsimässä naispuolista kämppistä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana kunhan kämppis ja itse kämppä löytyy. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. Haluan pitää kämpän siistinä, mutta tottakai välillä lipsuu, mikä on ihan normaalia. Ihan normaalia siisteystasoa siis. En omista eläimiä.
        Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turun ammattikorkeassa.
        Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]

        Moi,
        vastasin sun mailiin:)


      • espeepee
        kämpppis kirjoitti:

        Moi,
        vastasin sun mailiin:)

        Laitan uudelleen viestini tänne, jos joku sattuu näitä lukemaan. Olen siis edelleen etsimässä naispuolista kämppistä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana mahdollisimman pian. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia silloin tällöin, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. En omista eläimiä, enkä polta ja muutenkin elän siististi.
        Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turussa tai jatkan töitä vielä vuoden, jos ei kouluun ovet aukea.

        Olisin hakemassa yhtä tai jopa useampaa kämppistä. Aina halvempaa ja mukavampaa jos on enemmänkin ihmisiä. Kaksi mun lisäksi voisi olla se maksimi kylläkin.

        Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]


      • KämppistäTurusta
        espeepee kirjoitti:

        Laitan uudelleen viestini tänne, jos joku sattuu näitä lukemaan. Olen siis edelleen etsimässä naispuolista kämppistä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana mahdollisimman pian. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia silloin tällöin, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. En omista eläimiä, enkä polta ja muutenkin elän siististi.
        Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turussa tai jatkan töitä vielä vuoden, jos ei kouluun ovet aukea.

        Olisin hakemassa yhtä tai jopa useampaa kämppistä. Aina halvempaa ja mukavampaa jos on enemmänkin ihmisiä. Kaksi mun lisäksi voisi olla se maksimi kylläkin.

        Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]

        Moi!
        Pistän kans tänne viestiä jos joku sattuu eksymään lukeen noita vanhempia ilmoituksia:)
        Täällä siis kans yks joka etsii kämppistä/kämppiksiä ja kämppää Turusta. Olen 22-vuotias mukava ja rento tyttö ja aloitan opiskelut Turussa syksyllä. En tunne kaupunkia ollenkaan enkä myös ihmisiä, joten muuttaisin mielelläni kimppa-kämppään. Olen asunut useissa kimppakämpissä ja olen tullut aina kämppisten kanssa hyvin toimeen.

        Mailia voi pistää osoitteeseen: [email protected]


    • jasunho

      jos kiinostaa niin tässä olisi yks valmis muuttaa.. ite kans etin asuntoa mut olis parempi olla jonkun muun kanssa siinä.. lähettele viestiä. [email protected]

    • Mdgghhhhhh

      Olen 22 vuotias nuori nainen ja muuttamassa Turkuun töiden perässä. Työpaikka on jo tiedossa, enää asunto puuttuu. Olen tässä pari kuukautta epätoivoisesti etsinyt yksiötä/kaksiota, mutta ne vuokratasot on sitä luokkaa ettei oikein ole varaa sellaisiin. Kimppakämppä ois ihan kiva idea. Ja ois helpompi muuttaa uudelle paikkakunnallekin, jos vaikka sais kämppiksistä seuraa :)

      Jos joku on nyt kämppistä vailla niin voi laittaa mulle s-postia osoitteeseen: [email protected]

    • pimpuli

      Moi!

      Etsin itselleni kämppistä 53 neliöiseen kaksioon Nummelle. Itse asustelen olohuoneen puolella ja makuuhuone kaipaisi vielä omaa asukkia. Olen 21- vuotias tyttö ja aloitin syksyllä opiskelut Turun oikeustieteellisessä tiedekunnassa. Olen hyvin sosiaalinen ja kaipaan kämppistä, jonka kanssa voisi tehdä muutakin kun siivota yhteiset tilat.

      Itse olen tunnollinen, perussiisti enkä omista lemmikkejä tai tupakoi.

      Jos kiinostuit ota yhteyttä, niin kerron mielelläni lisää: [email protected]

    • irma.t

      Itse olen samassa tilanteessa eli haluaisin taas muuttaa kimppäkämppään. Olen 22-vuotias nainen ja opiskelija sekä työssäkäyvä. Minulla on kaksivuorotyö ja aion myös lukea pääsykokeisiin keväällä, joten näiden asioiden vuoksi rauha on tärkeää. Olen samaa mieltä tuosta biletysasiasta kuin sinä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected]

    • kämppiss

      Melko vanhoja ilmotuksia täällä mut jos joku sattuu selailemaan vielä niin täällä kans yks nuori nainen vailla kämppistä/ kimppakämppää Turusta! [email protected]

      • kämppis tännekin..

        Mulle kelpaisi kämppis ensi syksystä lähtien! Laitan meiliä.


      • Diffust

        Ja laitoin sulle kanss mailia tulemaan :)


    • Emmihy

      Etsin 1.6. alkaen kämppistä Turusta vaikka kolmioon! Vähintään vuodeksi. Olen terveysalan opiskelija, luotettava kämppis. Meilaa [email protected]!

      Emmi

      • Diffust

        Laitoin sulle mailia :)


    • tulppu11

      Heii!!
      Itse etsin myös kämppistä.
      Olen 20- vuotias nuori tyttö joka omistaa koiran.
      Mieluiten muuttaisin johonkin omakotitaloon tai puutaloon tms, sellaisessa olisi huomattavasti mukavampi olla koiran kanssa.
      Ja itseäni ei haittaa vaikka olisi vähän matkaa keskustaan kun busseilla kuitenkin pääsee hyvin.. ( Tykkään lisäksi rauhasta ja luontoa saisi olla ympärillä :)
      Jos joku kiinnostui niin mailailkaapas osoitteeseen:
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe