Tärkein

*saaga*

Valot tunturin
sinisessä hämyssä
värisevät luonnon hiljaisuudessa

oman usvaisen
herkän haavekuvan luoden
kirkkaankuulaana
taivaanrannan kauneus
lisää unelmakuvaa

Rakkaudesta

en kai rakasta vain
rakastumisen vuoksi..

et kai sinäkään rakasta vain
rakastumisen vuoksi..

Rakastakaamme

ettemme hetkeäkään
toistemme
luota pois olla voisi

Vaan

Tärkein Sinä minulle
Tärkein minä Sinulle

6

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja miten lempeästi oletkaan saanut sovitettua
      siihen sen maisemasi kauneuden ja rakkauden niin yhteen
      soljuvaksi kokonaisuudeksi.

      Kaksi viimeistä lausetta kruunaa runosi !

      Kiitos lukuelämyksestä.

      • *saaga*

        Kiitos sanoistasi
        Lämmittivät minua niin suuresti..

        Aika fiktiota on runoni
        suuria toiveita ja unelmia
        Rakastaisin
        tällai jos vain osaisin..

        Ihanaa viikkoa sinulle runo-ystäväni


    • mies-v57

      Kun lähdit jä jälkeesi hiljaisuus,
      siihen tartuin etten olisi kutsumaton
      vieras. Tuntui välillämme tähtikirkas
      yö, avararuus, suuri, kummallinen taivas..

      Irralleni jäi leijumaan, jonnekkin
      syöksyin puden hahmojen väistä ylös.
      Tähden alkoi kaukana sijoillaan
      välkkymään, minussa kuin kirkas köynnös..

      Lähtösin jälkeen sieluni alkoi uskomaan,
      tähtien välissä vain suuri yksinäsyys.
      Se mikä sinussa sai sylissäsi Rakastamaan,
      Sen tilalle putosi jotain, joka oli kuin iäisyys..

      Silti Rakkaus sinuun jäi elämään ja
      sinun paluustasi Otavan kuviokin kertoi.
      Jonakin päivänä taas laskeudut ja tulet
      tanssiin, teemme sen miksi luoja Naisen loi..

      Nyt on tämä yön hiljaisuus, Huomenna
      Rakkaus hyväilee meitä...minun tunteideni
      sormet, Sinun sormissasi.

      http://www.youtube.com/watch?v=3IySBGj6YGQ&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus Rakastaa rakastumista ja aamun
      hangella näkyvät vain poistuvan jäljet..

      Yön kuumat hyväilyt kuihtuvat, Rakastamisen
      sanat lakkaavat olemasta..

      Totuuden sanat, vaihtuvat tyhjiksi argumenteiksi,
      katkeruuden mappihyllyyn..

      Hän, joka on aito, on vain harmaa kummajainen...
      ja sen huomaa vasta, kun sydän alkaa sammumaan.

      Oli Rakas.

      Kaunis, rikas ja koettava
      Rakkausrunoasi..

      Säkeesi olivat selkeitä, luettavia,
      silti tunnetta tulvillaan..

      Pidin kovasti jälleen ja viihdyin,
      kovasti hyvä Runosi.

      Positiivisuutta ja kannustusta
      Sinulle koko päivään.

      • *saaga*

        Kiitos sinulle palauttestasi,joka
        oli niin kannustava
        ja musiikkivideo
        ensin kitara
        sitten piano ja viulut
        lopuksi hiljaisesti
        kitara
        ja kuvat niihin sisältyi
        rakkausunelman kokonaisuus


        Vastarunosi ,jonka
        ilmeisesti ihan extempore
        laadit
        kauneutta
        toivetta tulvillaan...


    • runo64-1

      ... hämy
      tunturiin vie
      kiviselle alttarille kummatkin tuo
      hiljentymään
      punnitsemaan sydäntään
      ja rakkaus siellä yhtä paljon painaa
      nin silloin tähti syttyy pimeään
      ohjaa elämään
      rakastavaisten ...

      kyllä taas oli komeaa tekstiä
      häkelyttävän kaunista
      ja näin syntyvät legendat
      vaeltavat saagat
      runojen taivaan tähti.

      hyvä upea saaga !!!

      • *saaga*

        Maailman matkaajana
        lappi on sydämeni vienyt
        Ruskaretkillä olen siellä ollut ja rauhan
        sydämessäni tunnen

        Tunturin kun on valloittanut
        hiljentyy ja kiittää
        Isää Taivaan
        niin pieneksi tunnen silloin itseni
        Vain meille on annettu
        niin kaunis luonto
        kun sen vain oivaltaa

        Kiitos Sinulle
        antisi sinun on suurenmoinen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe