Millaset säät ausseissa on kesä-heinäkuussa? Katsoin kyllä että siellä on silloin "talvi",mutta haluaisin kuulla sitten vielä oikeita kokemuksia. Kiitos!
Säät
4
455
Vastaukset
- MIR2
Kysyt säitä alueesta, joka on paljon Eurooppa suurempi, joten lie paikallaan vähän tarkentaa, mitä osaa mantereesta tarkoitat.
Tosin voit käydä itsekin tutkailemassa säähavaintoja esim www.bom.gov.au ja www.weatherzone.com.au.- Iceg..
Aivan totta,ajattelinpa taas pitkälle. :) Sydneyn säitä jo tutkailin mutta siis Brisbane ja Canberra ois luultavasti kohteet joihin ehkä lähtisin.
- MIR2
Iceg.. kirjoitti:
Aivan totta,ajattelinpa taas pitkälle. :) Sydneyn säitä jo tutkailin mutta siis Brisbane ja Canberra ois luultavasti kohteet joihin ehkä lähtisin.
Brisbanessa on paivisin 20 - 25 C, yolla n 10 C. On menossa kuiva kausi, ts. sateet ovat varsin harvinaisia (todennakoisesti ei sada yhtaan tuona aikana).
Canberra on viileampi, paivalla todennakoisesti 15 - 20 C, yolla pikkupakkasta.
Koska taloja ei juurikaan eristeta, niissa on oisin kylma. Pakkaa siis mukaan pitkat kalsarit, verskat, ja fleecetakki... - Iceg...
MIR2 kirjoitti:
Brisbanessa on paivisin 20 - 25 C, yolla n 10 C. On menossa kuiva kausi, ts. sateet ovat varsin harvinaisia (todennakoisesti ei sada yhtaan tuona aikana).
Canberra on viileampi, paivalla todennakoisesti 15 - 20 C, yolla pikkupakkasta.
Koska taloja ei juurikaan eristeta, niissa on oisin kylma. Pakkaa siis mukaan pitkat kalsarit, verskat, ja fleecetakki...Ok,kiitti. Kummassakin kaupungis asuu tuttavaperhe ni niiden luo harkitsen lähteväni lomalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043