Kannattaako ostaa Hoover merkkinen astianpesukone?

Siis jos jollakulla ois kokemusta Hoover (Hoover Nextra HND 542) astianpesukoneista niin kuulisin mielelläni kommentteja ennenkuin menen käytettynä sellaisen ostamaan. Kiitos!

17

5634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonotkokemukset

      ei

    • älä osta

      3,5v ja sisäänottoventtiili hajosi ja vedet vuoti sisään. Maahantuoja ei enää tullut vastaan. Otettiin kun luultiin hiljaiseksi koneeksi, mitä ei todellakaan ole. Olisi pitänyt ostaa joku laatumerkki.

      • järkikäteen

        Sama asia toisin esitettynä:
        Kannattaako talvella kusta housuihin ?


    • ärrrgrgrr

      Itselläni vuoden vanha hoover ja nyt huoltoa vailla...
      "Vedenlämmitysvastus tai sihti tukossa, ota yhteyttä huoltoliikkeeseen"
      Prkl kun v*tuttaaa

    • hoover

      Toimii loistavasti jo viidettä vuotta ollut käytössä!

    • :)

      saatu käytettynä jo muutamat vuodet takaperin ja hyvin on toiminut. Ei ehkä kaikkein hiljaisin, mutta varmasti löytää kovaäänisemmänkin :)

    • ei ei ei

      Ex kämpässä hajosi 45 cm leveä APK ja kun olin muuttamassa kohtapuoliin pois, hommasin sinne halvemman pään koneen.

      Valinta osui Hooveriin (mallia en kyllä muista), jonka piti olla nopea. Yleensähän halpikset jurskuttaa pesua 2 h = tolkuttoman kauan.

      No, nopeat tosiaan oli Hooverin ohjelmat, ½ h pikapesu, normaaliohjelma 1 h 15 min tjsp. ja tehopesu 2 tuntia. Ihan kiva, paitsi että astioihin jäi harmaa kalvo kaikilla muilla paitsi tehopesuohjelmalla. Jota piti siis käyttää aina, astioiden määrästä ja likaisuudesta riippumatta. Sitten meinasikin pää haljeta, kun kone oli tosi äänekäs (53 dB) ja sitä mökää kesti aina 2 tuntia kerrallaan.

      Nyt on uudessa kämpässä toisen merkkinen kone, jossa on muutkin kuin tehopesuohjelma käyttökelpoisia.

      • hyvintoimii

        Hoover toimii ihan hyvin vielä vuosien jälkeen.Kannattaa miettiä mitä pesuainetta käyttää ja mikä koneelle sopivin,silloin astiat puhdistuu kirkkaaksi.


    • Janzzoni79

      Meillä ollut Hoover APK nyt noin 10 vuotta, ei mitään ongelmia. Pesuohjelmana käytämme 99 kertaa sadasta yhden tunnin / 65 asteen ohjelmaa ja pesuaineena ollut ainoastaan halpa Pirkan pulveri, jota käytämme todella vähän (n. 1 - 2 teelusikallista per kerta). Mitään huuhtelukirkasteita tai muita ei olla laitettu ikinä. Astiat ovat yleensä tulleet oikein puhtaiksi.

      Tämän kokemuksen perusteella uskallan ostaa Hooverin seuraavankin kerran. Myös pyykkäri-Hooverista oli hyvät kokemukset, mutta se valitettavasti jäi asunnonvaihdon yhteydessä entiseen asuntoon ja kokemukset jäivät muutamaan vuoteen.

    • Mikkkkko

      Meillä on sellainen Hooverin pieni kokoinen halpiskone ollut nyt muutaman vuoden ja vieläkin jaksaa hämmästyttää miten paska se on. Siinä on oikeasti varmaan joutunut insinöörit näkemään vaivaa, että ovat saaneet siitä niin huonon.

      Isoja lautasia saa mahtumaan noin kaksi kappaletta mukavasti ja muutenkin tuntuu, ettei mikään astia sovi sinne niin kuin on tarkoitettu.

      Täytyy sanoa, että ihan jokapäivä vituttaa, ettei tullut sijoitettua muutamaa satasta enempää ja piti ostaa tuollainen paska vaivoikseen.

    • Felipe

      Varauksin. Koneestamme ei häviä "autokorjaamon" hajuaromi vieä 3 kk:n jälkeenkään.

    • Artsi1957

      Seuraava tiskarimme on muu kuin italialainen. Tilattuna on jo Grundig (kuulemma sama kuin Gram) Kokemus: Hoover Nextra HND542, piti olla muka hiljainen, mutta on tosi äänekäs (kalusteisiin upotettu). Noin kolme vuotta toimi ja sitten alkoi temppuilla. Ensin astiat alakorissa jäi osin likaiseksi, nyttemmin ei pese ollenkaan. Ilmeisesti kiertovesipumppu viallinen, koska kyllä ottaa ja poistaa vettä, mutta pesuvarret ei pyöri. Surinasta päätellen yrittää kyllä pyörittää moottoria, kunnes alkaa piippailla vikaa. On puhdistettu alusta asti huolellisesti, mutta eihän sillä huonoa konetta saa toimimaan.

      • Hooveri

        Itse ostin hoover 45cm 46db koneen noin 3vk sitten. Nyt kun olen kiireestä johtuen vasta nyt sen saanut asennettua, niin alakorin astiat jäävät likasiksi vaikk on aivan pientä likaa mm. mustapippurin palasia. Itse lautaset ovat tulikuumia. En tajua mikä siinä voi olla ettei se lika lähde. Suuttimen olen irroittanut ja sen pitäisi olla kunnossa. Vettäkin sieltä tuppaa tulemaan.


    • kierrättäjäfgh

      Punpun siivet irti tai jotain siiven välissä. pumppu irti niin selviää. jurina voi tulla myös poistopumpusta jos kone tulvatilassa eli vuotaa vettä sisään . sekin näkee kun otta sivupellin pois. sähkö joho irti ennen purkamista

    • Anonyymi

      Hoover yks parhaista samsungin kanssa😉

    • Anonyymi

      Meillä oli kyseinen kone kesti 15v eli siintä voi päätellä että onko hyvä

      • Anonyymi

        Halpa paskakin voi kiusallaan toimia.... vaikka vehkeen hajoamista toivoisi, jotta pääsisi ostamaan paremman. Hooverin APK oli ihan HELVETIN äänekäs ja sillä paskakasalla sai astia puhtaaksi vain tehopesuohjelmalla, joten mökää piti kestää 2 tuntia. Tosin samalla lailla tuli toivottua Whilpoolin pesukoneen (hyppyheikki) ja jääkaapin (energiapihiksi mainostettu vehje vei jotain 1000 kWh vuodessa) hajoamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe