Handanilta on tulossa uusi HD-tallennin tammikuun aikana. Lue lisää: http://www.digilelut.fi/2010/01/handan-dvb-c-9900-hd-uusi-hd-tallennin-tulossa/
Handanilta uusi HD-boksi tulossa
3
432
Vastaukset
- sitten keväällä?
Tätä esiteltiin syksyllä jollain messuilla hyvin optimistisin odotuksin, ja sen kerrottiin ehtivän hyvin joulumarkkinoille. Nyt joulu on mennyt, mutta tuleehan niitä seuraaviakin jouluja;) Laitteiden valmistajat ovat optimisteja, sillä kaikki ei mene ihan putkeen ja aikataulut mättää. Finluxiltakin piti tulla vaikka mitä, mutta ainakin osa tuotteista jäi esittelyasteelle. Suomen markkinat ovat liian pienet laitekehitystä ajatellen.
HD-tallentimien hintataso on vielä yläkanttiin, joten minun puolestani nämä purkit saa olla. Ostan mieluummin muutaman Bly Ray -leffan tai käyn elokuvissa katsomassa jonkun 3D leffan, ja annan tämän tallentimen vielä odottaa. Minulla on Canal Total, jossa on pari HD-kanavaa, mutta mitä niitä tallentamaan?
Antaa Handanin tuoda purkkejaan markkinoille, mutta osaavatko he jo tehdä bokseihinsa kunnollisia powereita. On nimittäin pari 7700-mallista hajonnut vuosien mittaan, joten jään odottamaan käyttäjien kommentteja tästä mallista. - Travelling Man
Käytän digiboksiani tallentaakseni sille tallennettuja ohjelmia dvd:lle. Niinpä Handan ja muut saavat tuoda markkinoille mitä haluavat. Welhon verkossa muuten 42 tuuman hyvällä televisiolla joidenkin kanavien jotkut ohjelmat näkyvät ällistyttävän terävinä. Eroa blu-ray -soittimen antamaan kuvaan ei huomaa esimerkiksi joissakin Eurosportin ja National Geographic Channelin lähetyksissä. Olenkin arvellut, että kanavat lähettävät ohjelmiaan hd-tasoisina, vaikka eivät sitä mainosta. Ainakaan Nelosen hd-versio ei ole yhtään terävämpi.
- 1+1=0?
Useilta valmistajilta on tulossa HD-tallennin, kaikka valmistajua ei varmaan ole vielä edes olemassa.
Oletan,että jotain muutakin on tulossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477