pelti vanhaan piippuun

lämmöt karkaa pian

Meillä irtoaa varsi iänikuisesta savupellistä, ostimme jo uuden mutta uusi on paljon paksumpi, joten ei sovi. Tietääköhän kukaan mistä saisi erivahvuisia peltejä? Täällä pikkupaikkakunnalla on vain noita uudempia paksumpia myynnissä.

4

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtumjujmu

Jos.n4 uudet on paksumpia ei saa enää noita ohuempia.Ota vanhasta pellistä mitat ja leikkuuta rosterista sama koko ja hitsauta siihen rosteri varsi.Kestää paremmin kuin valu.Toinen vaihto ehto et etsit jostain osto ja myyntiliikkeestä käytetyn.

• 34436

siihen vanhaa uusi varsi, tai vanha takas.

• motomoto

Mie voin hitsata ilmaseksi kun tuot vaan tänne korialle.

• Juu laittele vaan paikkakuntaa ja mahdollisia pellin mittoja, niin kyllä varmaan löytyy joku lähistöltä, jolta voisi löytyä vastaava, voi korjata vanhan tai jopa tehdä uuden pelkällä kahvipalkalla. Ja en puhu päiväkahveista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2263
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      123
      1679
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      984
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      694
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      681
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      638
    Aihe