mootorin vikavalo palaa, sen lisäksi akun ja airbagin valot hohtavat kivasti punaisella. Välillä nostaa kierrokset korkealle ja toisaalta välillä meinaa valoihin sammua. Aikasemmin merkkivalot sammuivat ajallaan, mutta nyt pysyvät päällä eikä viitti odottaa että auto jättää tielle. Mistä lähteä vikaa setvimään?
Vectra 95 hälytinvalot palaa
jotain mätää
1
332
Vastaukset
- prmo
akku,mittaa ensin,ja sit auton maadotukset(yleinen vika opelissa).....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739