Paljonko laihialla on vuokra asuntojen neliö hinnat suurin piirtein tai kuukausi vuokra näin yleensäkkin isomissa asunnoissa kuin yksiöissä?Kiinnostaisi maaseudun vaihto niin sen takia kyselen kun laihian kunnan sivuilta ei mitään tietoa saanut.
Laihian asuntojen vuokrat?
MattiMeikäl.
3
395
Vastaukset
- JunttitLaihialaiset!
laihialaisilla oo nettiä xD Sen takia et saa vastaustasi.
- JOO::::
.
onko se mahdotonta kysyä paikan päältä
. - JunttiLaihialainenko
JOO:::: kirjoitti:
.
onko se mahdotonta kysyä paikan päältä
.Ei minnekkään landelle kannata alkaa sitä varten mennä PAIKAN PÄÄLLE että sais tietää paljon jonku hikisen kämpän vuokran hinta on.Veikkaisin itse että 80 neliöisessä asunnossa maksaisi vuokra kuussa 200€ jossain stnan laihian landella.Mettä pöyröitä täynnä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849