esim. taiteilija T.Mäkinen. Hänen tauluja näytti olevan esillä ainakin Art Clipperillä helsingissä. kyseisellä henkilöllä ei ole edes tarvittavaa taidekoulutusta. Itse tuskin koskaan pääsen tuollaisiin hintoihin/ paikkoihin!!! Minulla on sentään koulutus alalle. Mitä mieltä olette?
vähänkö ottaa päähän
11
1343
Vastaukset
- kokkkklkölkl
Jos on luonnonlahjakkuus ja kauppa käy, mitä niillä koulutuksilla?
- Anonyymi
Luonnon lahjakkuus T. Mäkinen 😍
syy moiseen tapaukseen, Mäkisessä vai sinussa?
- juicce
ei minulla varsinaisesti mitään hiertymiä kyseistä taiteilijaa kohtaan ole. Hän oli vain hyvä esimerkki.kysymys oli tarkoitetty olemaan yleismalkainen. Luulisi että gallerioilla ja taidekauppiailla olisi korkeampi taso taiteilijoidensa valintoihin, vähintääkin että olisi koulutus ammattiin? muutekin koulutetuilla tulisi olla etulyöntiasema muihin taaplaajiin nähden? vai kuin näätte asian?
- :::::::::::
juicce kirjoitti:
ei minulla varsinaisesti mitään hiertymiä kyseistä taiteilijaa kohtaan ole. Hän oli vain hyvä esimerkki.kysymys oli tarkoitetty olemaan yleismalkainen. Luulisi että gallerioilla ja taidekauppiailla olisi korkeampi taso taiteilijoidensa valintoihin, vähintääkin että olisi koulutus ammattiin? muutekin koulutetuilla tulisi olla etulyöntiasema muihin taaplaajiin nähden? vai kuin näätte asian?
...minä näkisin että vain teokset ratkaisevat, eihän noissa kouluissa opetetakaan mitään, kun ei opettajatkaan osaa mitään.
- "ilonpillaaja"
juicce kirjoitti:
Kyllä aika korjaa tuollaiset virheet, joka ostaa nyt tuntemattoman tai muutoin tuhraantuneen taiteilijan työn yhtä tuntemettomasta galleriasta menettää rahansa eikä saa niitä ikinä takaisin ja sukulaisetkin vielä halveksii, kun perivät tuntemattoman taiteilijan töitä.
- mitään!!!
sinulla koulutus, hänellä taito? olet valitettavasti varmaankin väärällä alalla. suomessa, jos haluaa kunnon taiteilijaksi, on käytävä kivinen opin tie, mutta se ei kouluissa onnistu, sillä siellä ei opetuksen laatu ole yhtikäs mitään. en ymmärrä että jos itse on toistaitoinen tumpelo, niin täytyy niin kovasti kadehtia muita. olisit onnellinen toisten puolesta, ja keskittyisit omaasi, niin sinulla olisi enemmän mainetta ja kunniaa, ei taiteilijan tunnettavuutta tai töiden arvoa ainakaan toisten kadehtiminen tuo, sinä olet keskittänyt energiasi toisten kadehtimiseen.
Teen taidetta sektorilla, mille ei edes ole taiteellista koulutusta. Silti pidän itseäni taitelijana - jopa hyvänä sellaisena, mistä osoituksena se, että minut valittiin Suomen taiteilijat ry:n heinäkuun taiteilijaksi.
https://petke.info/Mun taide ei kuitenkaan ole sattumanvaraista vaan minulla on perinteinen intentio jonka yritän toteuttaa mahdollisemman minimalistisesti.
Tosin siinäkin prosessissa esiintyy onnekkaita sattumia.
Numeroissa on lumoa ja estetiikkaa. Itse luon numeroihin perustuvaa geometrista grafiikkaa.
- Anonyymi
Tuottelliaat ,huolettomasti ,tauluja tekevät syyllistyvät petokseen, jos ylihinnoittelevat teoksensa, jotka menettävät arvonsa yhden sukupolven aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368