esim. taiteilija T.Mäkinen. Hänen tauluja näytti olevan esillä ainakin Art Clipperillä helsingissä. kyseisellä henkilöllä ei ole edes tarvittavaa taidekoulutusta. Itse tuskin koskaan pääsen tuollaisiin hintoihin/ paikkoihin!!! Minulla on sentään koulutus alalle. Mitä mieltä olette?
vähänkö ottaa päähän
11
1693
Vastaukset
- kokkkklkölkl
Jos on luonnonlahjakkuus ja kauppa käy, mitä niillä koulutuksilla?
- Anonyymi
Luonnon lahjakkuus T. Mäkinen 😍
syy moiseen tapaukseen, Mäkisessä vai sinussa?
- juicce
ei minulla varsinaisesti mitään hiertymiä kyseistä taiteilijaa kohtaan ole. Hän oli vain hyvä esimerkki.kysymys oli tarkoitetty olemaan yleismalkainen. Luulisi että gallerioilla ja taidekauppiailla olisi korkeampi taso taiteilijoidensa valintoihin, vähintääkin että olisi koulutus ammattiin? muutekin koulutetuilla tulisi olla etulyöntiasema muihin taaplaajiin nähden? vai kuin näätte asian?
- :::::::::::
juicce kirjoitti:
ei minulla varsinaisesti mitään hiertymiä kyseistä taiteilijaa kohtaan ole. Hän oli vain hyvä esimerkki.kysymys oli tarkoitetty olemaan yleismalkainen. Luulisi että gallerioilla ja taidekauppiailla olisi korkeampi taso taiteilijoidensa valintoihin, vähintääkin että olisi koulutus ammattiin? muutekin koulutetuilla tulisi olla etulyöntiasema muihin taaplaajiin nähden? vai kuin näätte asian?
...minä näkisin että vain teokset ratkaisevat, eihän noissa kouluissa opetetakaan mitään, kun ei opettajatkaan osaa mitään.
- "ilonpillaaja"
juicce kirjoitti:
ei minulla varsinaisesti mitään hiertymiä kyseistä taiteilijaa kohtaan ole. Hän oli vain hyvä esimerkki.kysymys oli tarkoitetty olemaan yleismalkainen. Luulisi että gallerioilla ja taidekauppiailla olisi korkeampi taso taiteilijoidensa valintoihin, vähintääkin että olisi koulutus ammattiin? muutekin koulutetuilla tulisi olla etulyöntiasema muihin taaplaajiin nähden? vai kuin näätte asian?
Kyllä aika korjaa tuollaiset virheet, joka ostaa nyt tuntemattoman tai muutoin tuhraantuneen taiteilijan työn yhtä tuntemettomasta galleriasta menettää rahansa eikä saa niitä ikinä takaisin ja sukulaisetkin vielä halveksii, kun perivät tuntemattoman taiteilijan töitä.
- mitään!!!
sinulla koulutus, hänellä taito? olet valitettavasti varmaankin väärällä alalla. suomessa, jos haluaa kunnon taiteilijaksi, on käytävä kivinen opin tie, mutta se ei kouluissa onnistu, sillä siellä ei opetuksen laatu ole yhtikäs mitään. en ymmärrä että jos itse on toistaitoinen tumpelo, niin täytyy niin kovasti kadehtia muita. olisit onnellinen toisten puolesta, ja keskittyisit omaasi, niin sinulla olisi enemmän mainetta ja kunniaa, ei taiteilijan tunnettavuutta tai töiden arvoa ainakaan toisten kadehtiminen tuo, sinä olet keskittänyt energiasi toisten kadehtimiseen.
Teen taidetta sektorilla, mille ei edes ole taiteellista koulutusta. Silti pidän itseäni taitelijana - jopa hyvänä sellaisena, mistä osoituksena se, että minut valittiin Suomen taiteilijat ry:n heinäkuun taiteilijaksi.
https://petke.info/Mun taide ei kuitenkaan ole sattumanvaraista vaan minulla on perinteinen intentio jonka yritän toteuttaa mahdollisemman minimalistisesti.
Tosin siinäkin prosessissa esiintyy onnekkaita sattumia.
Numeroissa on lumoa ja estetiikkaa. Itse luon numeroihin perustuvaa geometrista grafiikkaa.
- Anonyymi
Tuottelliaat ,huolettomasti ,tauluja tekevät syyllistyvät petokseen, jos ylihinnoittelevat teoksensa, jotka menettävät arvonsa yhden sukupolven aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368