Mulle tulee ovulaation jälkeen aina alamaha kipeäksi.On sellaista menkkamaista särkyä.Siis ihan tuonne alas kohdun kohdalla ja samalla särkee molemmilta puolilta lonkkia. Se alkaa noin pari päivää ovulaation jälkeen ja kestää sen pari päivää ja sit häviää. Mistähän moinen voisi johtua, osaisiko kukaan sanoa tai olisiko jollain ollut mitään samanlaista kiouilua/jomotusta. Voisiko mahdollisesti johtua jostain lapsettomuushoitolääkkeistä? Mulla ollut Puregon tän kuukauden ja aijemmin clomeja.
Nyt huomasin vielä sellaisenkin, että rinnat on tosi kipeät , lähinnä molemmista nänneistä ja sen ympäriltä.Sit yht`äkkiä tulee sellainen väsymyskohtaus mikä kestää noin puolisentuntia. Sen aikana on myös pahanolon tunnetta. Voisikohan nämäkin lääkkeistä johtua?
Nyt huomasin vielä sellaisenkin, että rinnat on tosi kipeät , lähinnä molemmista nänneistä ja sen ympäriltä.Sit yht`äkkiä tulee sellainen väsymyskohtaus mikä kestää noin puolisentuntia. Sen aikana on myös pahanolon tunnetta. Voisikohan nämäkin lääkkeistä johtua?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.