Mitä muistia pitää ostaa lisää jotta pelit kulkisi paremmin?
Eikö RAM auta asiaa?
Muistia!?
4
630
Vastaukset
- joujuojou
Riippuu täysin siitä mitä on alla tällähetkellä, paljonko RAMia, näytönohjan, prossu yms.
Jos kaikki on kuraa, ei RAMista ole hyötyä, mutta toki sitäkin tarvii.- aaWee
Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on? - joujuojou
aaWee kirjoitti:
Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon. - aaWee
joujuojou kirjoitti:
Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.Latasin aiemmin sellaisen pc-wizard nimisen ohjelman koneelle ja se kertoi että koneessani on 512Mt (2x256 DDR-SDRAM). Toisaalta olen tullut siihen tulokseen että pitäisi ostaa uusi prosessori ja sille uusi emolevy.
Tässä on mun toinen ketju samaisesta aiheesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8766179
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123