Muistia!?

aaWee

Mitä muistia pitää ostaa lisää jotta pelit kulkisi paremmin?
Eikö RAM auta asiaa?

4

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujuojou

      Riippuu täysin siitä mitä on alla tällähetkellä, paljonko RAMia, näytönohjan, prossu yms.
      Jos kaikki on kuraa, ei RAMista ole hyötyä, mutta toki sitäkin tarvii.

      • aaWee

        Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
        Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
        Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
        Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?


      • joujuojou
        aaWee kirjoitti:

        Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
        Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
        Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
        Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?

        Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
        Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
        Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
        HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
        Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.


      • aaWee
        joujuojou kirjoitti:

        Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
        Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
        Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
        HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
        Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.

        Latasin aiemmin sellaisen pc-wizard nimisen ohjelman koneelle ja se kertoi että koneessani on 512Mt (2x256 DDR-SDRAM). Toisaalta olen tullut siihen tulokseen että pitäisi ostaa uusi prosessori ja sille uusi emolevy.
        Tässä on mun toinen ketju samaisesta aiheesta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8766179


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe