Muistia!?

aaWee

Mitä muistia pitää ostaa lisää jotta pelit kulkisi paremmin?
Eikö RAM auta asiaa?

4

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujuojou

Riippuu täysin siitä mitä on alla tällähetkellä, paljonko RAMia, näytönohjan, prossu yms.
      Jos kaikki on kuraa, ei RAMista ole hyötyä, mutta toki sitäkin tarvii.

• aaWee

Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
        Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
        Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
        Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?

• joujuojou
        aaWee kirjoitti:

Nyt mulla on RAMia 512MB, näyttis ATI Radeon HD 3650, prossu AMD Athlon 2400 , emolevystä en tiedä.
        Olin ajatellut ostaa 1 Gt RAMia tai uus emolevy ja uus prosessori.
        Jos uudella RAMilla pärjäisi niin ois kiva ettei pidä ostaa uutta emolevyy ja uutta prossuu.
        Mistä muuten näkee minkä tyyppinen muisti pitäisi ostaa, että onko ddr vai ddr2 tai mitä muita niitä nyt on?

Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
        Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
        Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
        HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
        Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.

• aaWee
        joujuojou kirjoitti:

Ddr muistia on sulla tällähetkellä, ainakaan prossus ei tue sen uudempaa. Emolevy sen varmistais.
        Voit hakea netistä pienen ohjelman nimeltä cpuz, löytyy ihan googlella, asennat ja käynnistät, kertoo kaiken sun konees sisällöstä, siellä näkyy myöskin onko muisti ddr vai ddr2.
        Noin vanhaa konetta päivittäessä voi olla fiksumpaa kyllä uusia koko roska, ainut yhtään uudempi osa tuossa on tuo näyttis, joka sekin on suunniteltu ennemin mediapc:hen hd leffoja näyttämään, eikä peleihin.
        HD:takaan tuskin pystyt nyt pyörittämään kun on noin vanha prosessori.
        Itse tosin päivitin hieman vastaavan romun, mutta kylläpä seki taitaa mennä uuden ostoon.

Latasin aiemmin sellaisen pc-wizard nimisen ohjelman koneelle ja se kertoi että koneessani on 512Mt (2x256 DDR-SDRAM). Toisaalta olen tullut siihen tulokseen että pitäisi ostaa uusi prosessori ja sille uusi emolevy.
        Tässä on mun toinen ketju samaisesta aiheesta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8766179

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3050
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      300
      1727
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1607
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1427
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      88
      1421
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1169
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1087
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      339
      930
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      270
      918
    Aihe