Sain vanhaa tavaraa?

eupoloinen

Viime keväänä tein vaihdon 125:sta 250:een siis uuteen ja väliraha sovittiin.Pyörä tuli ja ajelinkin kesällä
reilut 3000 km. Nyt kun tässä tarkastelin rekisteriotetta huomaan että pyörä onkin rekisteröity elokuussa 2007.Siis parasta ennen päivä oli ja meni. Onkohan minua huijattu??
-KK-

8

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mittari ja ulkonäkö kertoa ??? Ja kuinka paljon ladoit " hynkkyä " tiskille ??? Kaupanteossa on
      RAUHALLISUUS VALTTIA ja hötkyilemällä häviää vaan rahansa !!! Usein " asiantuntija " eli toinen
      kokenut lähimmäinen on " PAINONSA ARVOINEN RAHASSA " ! : ) Eli oppirahat maksamalla tulee
      melkein kaikista hyviä kaupantekijöitä ???

• eupoloinen

Kauppiaan kanssa katsottiin malli kuvastosta ja pyörä lopulta tulikin ja suojarasvoissa .Kilpeä vaan piti karhuta muutama viikko.Ilmeisesti ollut tukkurilla nuo pari vuotta pohjolan liikenteen tallissa kun satula oli niin lionnut että muori kasteli pill.. eikun housunsa.Kyllä kromi silti kiiltää ja kulkee kun enkeli.
        -KK-

• pim pim pimm
        eupoloinen kirjoitti:

Kauppiaan kanssa katsottiin malli kuvastosta ja pyörä lopulta tulikin ja suojarasvoissa .Kilpeä vaan piti karhuta muutama viikko.Ilmeisesti ollut tukkurilla nuo pari vuotta pohjolan liikenteen tallissa kun satula oli niin lionnut että muori kasteli pill.. eikun housunsa.Kyllä kromi silti kiiltää ja kulkee kun enkeli.
        -KK-

Tavaraa mutta se oli meitin vanha äikän ope.Vielä tuolla ajeli. Ja vanha viisaushan on et aina sitä nuorta saa mut harvoin kunnon vanhaa.

• eupoloinen
        pim pim pimm kirjoitti:

Tavaraa mutta se oli meitin vanha äikän ope.Vielä tuolla ajeli. Ja vanha viisaushan on et aina sitä nuorta saa mut harvoin kunnon vanhaa.

Joo kyllä pörinät on kun nuorella kunhan ei koskaan tartteisi vaan näyttää tuota syntymätodistusta..no tuon pari vuotta saan varmaan minäkin anteeksi.
        -KK-

• näin.,.

Kyllähän tuon joutuu myymään eteenpäin -07 mallisena jos näin rekisteriotteessa vaikka käyttöön otettu myöhemmin,aika selitteleminen,itse kokisin tulleeni huijatuksi pahemmankerran jos uutta ollut ostamassa.tässä oma mielipide.

• eupoloinen
        näin.,. kirjoitti:

Kyllähän tuon joutuu myymään eteenpäin -07 mallisena jos näin rekisteriotteessa vaikka käyttöön otettu myöhemmin,aika selitteleminen,itse kokisin tulleeni huijatuksi pahemmankerran jos uutta ollut ostamassa.tässä oma mielipide.

Ko. kauppiaat ovat kyllä tietääkseni arvostettuja toimijoita mutta en tässä vaiheessa heistä enempää
        mutta katotaan.
        -KK-

• euro--inkeri
        eupoloinen kirjoitti:

Ko. kauppiaat ovat kyllä tietääkseni arvostettuja toimijoita mutta en tässä vaiheessa heistä enempää
        mutta katotaan.
        -KK-

rekisteröintiaika kuullostaa vähän siltä kuin kyseessä olisi euro2 malli joita ei enää 2008 saanut rekisteröidä. Eli on rekisteröity vehjeksiä valmiiksi. Mutta jos tuota rekisteröinti asiaa ei tuotu kaupantekovaiheessa esille niin siinä on kyllä minun mielestäni aihetta kompensaatioon kauppahinnassa.

• voe perrr..
        euro--inkeri kirjoitti:

rekisteröintiaika kuullostaa vähän siltä kuin kyseessä olisi euro2 malli joita ei enää 2008 saanut rekisteröidä. Eli on rekisteröity vehjeksiä valmiiksi. Mutta jos tuota rekisteröinti asiaa ei tuotu kaupantekovaiheessa esille niin siinä on kyllä minun mielestäni aihetta kompensaatioon kauppahinnassa.

Alkaa tuntua siltä että 2v:n takuuturvakin on kulunut..ostin nimittäin samana kesänä 4 kk esittelyajossa olleen toyotan ja sanottiin 3v:n takuun alkavan siitä kun liike laittoi kilpiin.
        -KK-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109