Omistaako jämsän kaupunki tiekarhua.Tai sen alihankkijat ? Nyt ois karhulla töitä. Helevetinmoisia raiteita ja pakkaantunutta lunta on pitkin kylää..Vai viettääkö karhu talviunia?
tiekarhu
5
339
Vastaukset
- urat pois
ihan samaa olen pohtinut viime päivinä, aivan hirveetä ajella tuolla varsinkin risteysten yli ja liikenneympyröissä. hyvähän se on porvareiden ajella niillä kalliilla maastureillaan ja säästää teiden kunnossapidosta
- Onkaan
Ei taida enää karhuja juuri olla. Ei ainakaan tien kunnosta vastaavilla tiehallinnolla eikä kaupungilla.
- kestävät terät
Onkaan kirjoitti:
Ei taida enää karhuja juuri olla. Ei ainakaan tien kunnosta vastaavilla tiehallinnolla eikä kaupungilla.
Minä näin tänään karhun..Keskuskadulla ajeli. Tosin terät ylhäällä. Taisi vasta suunnitella työtänsä ja pakkasi raiteita itselleen..
- olipa kerran aita
niin on innokas unilta noustuaan,että kasaa lumet kuusiaidan päälle,kauhulla seuraan....
- ????
ei se karhukaan aja kun ne tiet mitkä kunnan hoitoon kuuluu,lähes kaikki ympyrät kuuluu tielaitoksen urakoitsijoille että valituksia vaan sinnepäin jos ja kun aihetta on.Ja yksi mikä vaikuttaa noihin uriin on se että seudun tiepohjat on tosi surkeassa kunnossa kun se terä on suora nii se ei putsaa niitä uranpohjia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809