Kokemuksia Nierle.comista kaivattaisiin?

DeeVeeDee

Eli poltettavia DVD -levyjä olisi tarkoitus hankkia ja googlella aikani etsittyäni törmäsiin nettikauppaan nimeltä Nierle. Järkyttävän edullisesti myyvät noita levyjä verrattuna suomalaisiin liikkeisiin. Esim intenson 100 kappaleen DVD-R/DVD R levy pakkaus alle 13 euroa. Itse kävin eilen kysymässä tietokone tarvikkeita myyvästä liikkeestä levyjä ja 25 kappaleen aihio* maksoi 30 euroa (*Verbatim). Eli kuinka luotettava liike tuo on ja miten nopeat toimitus ajat heillä on yleensä? Ja sitten vielä kun tuolla on paljon valmistajia joista en ole edes kuullutkaan kuten juuri tuo intenso niin olisi kiva jos suosittelisitte itse joitain valmistajia joiden tuotteita kannattaisi tuolta tilata.

23

7268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJ

      Olen tilannut nierlestä useamman vuoden verran tavaraa. Pääasiassa verban ja platiniumin levyjä (ovat toimineet itsellä kaikista parhaiten)
      Toimitus ajat taitavat olla siinä 2-4 viikkon välissä jos oikein muistan ja paketti tulee koti ovelle asti.
      Itsellä on aina tullu kaikki tavarat mitä on tilannut ja minkäänlaisia ongelmia ei ole koskaan ollut

    • honda 1000

      itse tilannut myös vuosikaudet täältä ei moittimista maxell myös ollu hyvä verpatim tdk myös ok toimitus noin 2 viikkoa kotiin tullu kaikki

    • ei hyvä

      Niin kauan kuin kaikki menee hyvin, niin ei voi moittia nierleä.
      Mutta jos tulee mutka matkaan, siitä alkaa pitkä taistelu. Ensin saa käydä sähköposti sotaa kuukauden niiden kanssa, mitään ei tapahdu.
      Sen jälkeen euroopan kuluttaja-asiamiehet asialle, sota jatkuu kuukausia.
      Se ei todellakaan ole yksi A4 paperillinen tekstiä ja kuittikopioita mitä joutuu värkkäämään, jos haluaa saada hyvityksen rikkinäisestä tai väärästä tuotteesta. Ainut miten ne hyvittävät, on se että ne laittavat "krediittejä" sinun nierlen tilillesi.
      Turha haaveilla että saat rahoja tilillesi.

      Monta kertaa olen tilannut mutta tuon sodan jälkeen näytän persettä tuolle firmalle.

      • nimimerkki3

        Miksei käyttäisi niitä kredittejä ostoksiin? Ostaa eri tuotetta jos ei muuten uskalla.

        Itellä ei valittamista kun ei ole ollut reklamaatioitakaan. Tavara tulee nopsaan ja on sitä mitä on kerrottu. Joskus on ollut pikku lahjakin mukana :)


      • Narulle
        nimimerkki3 kirjoitti:

        Miksei käyttäisi niitä kredittejä ostoksiin? Ostaa eri tuotetta jos ei muuten uskalla.

        Itellä ei valittamista kun ei ole ollut reklamaatioitakaan. Tavara tulee nopsaan ja on sitä mitä on kerrottu. Joskus on ollut pikku lahjakin mukana :)

        Verkkokauppa.com ei enää myy hyvitysmaksuttomia medioita, muka vähentyneen kysynnän takia?! Sieltä olen tilannut monet kerrat edullisesti Verbatimin DVD -aihioita, mutta nyt se homma näköjään loppui... Pitänee sitten minunkin kokeilla sitä Nierleä.


      • http://fi.wesellcd.d
        Narulle kirjoitti:

        Verkkokauppa.com ei enää myy hyvitysmaksuttomia medioita, muka vähentyneen kysynnän takia?! Sieltä olen tilannut monet kerrat edullisesti Verbatimin DVD -aihioita, mutta nyt se homma näköjään loppui... Pitänee sitten minunkin kokeilla sitä Nierleä.

        Itse tilaan DVD-levyt http://fi.wesellcd.dk/
        Tuolta voi tilata postiennakolla, se on turvallisempaa.
        Toimitus on tullut aina viikon sisällä.


      • eesau8

        Tuo oli hyvä tieto. Olin harkinnut polttavan BluRay-aseman ostoa tuolta mutta luettuani kirjoituksesi en taatusti osta.


    • Kaiju

      Osta pois vain itse olen ostanut jo pitemmänaikaa levyjä. Laatu on hyvää ei ole tarvinut pettyä ja toimituskin suhteellisen nopea 4 pv-14:sta päivään.

    • Tilasinpa minäkin DVD-aihioita ja myös CD-aihioita. Lisäksi tilasin 1TB ulkoisen kiintolevyn sekä erikoispitkän VGA-piuhan ja samanmittaisen audiopiuhan tietokoneen ja töllön väliin. Lisäksi tilaukseen tarttui pari USB-tikkua.

      Saas nähdä kuinka kauan kestää toimitus.

      Nordean tilisiirtomaksusta senverran, että pitä älytä käyttää tavallista "Uusi maksu" -toimintoa. EI sitä "Maksut ulkomaille"-toimitoa, vaikka niin luulisi ja Nierlen e-mail-laskustakin saa sen käsityksen. Saksan IBAN-tilille laitetaan rahat ihan tavallisena maksutoimintona.

    • Omat kokemukseni Nierle Mediasta oli ihan hyvät - kunnes he tekivät virheen ja lähettivät vahingossa väärät (3 kpl) Laser musteet ja nyt he eivät ole halunneet milläänlailla korjata tilannetta ja asia on nyt vetämässä EU-tasolla. He ilmeisesti ajattelevat, että "ihmiset ei viitsi viedä asioita eteenpäin" ja he odottelevat, että ei tarvitsisi tehdä mitään heidän puoleltaan omien mokiensa korjaamisessa...

      Yritin turhaan saada heihin yhteyttä sähköpostilla - mutta niihin ei tullut mitään vastausta - ainoastaan sitten tuli pieni viesti, jossa ei ollut muuta kuin että "palaamme asiaan ja hyvää päivän jatkoa" - kun 4x otin yhteyttä ja kerroin lähettäneeni väärät tavarat heille takaisin (ja kirjoitin selvästi, että mihin osoitteeseen= siihen mikä oli merkitty palautusosoitteeksi laskussa) - ja olin mukaan ottanut EU kuluttaja-asiamiehen sivuilta valituslomakkeen, johon kuului vastata 2 viikon sisällä. Vastaus tuli seuraavana päivänä.

      Koska olin lukenut netistä toisten kokemuksista, että esim. he voivat väittää, että takaisin lähetettyä tavaraa ei ole mukamas saapunut heille takaisin, niin olenkin ottanut kuvat ja dokumentoinut kaikki; takaisin lähetyslomakkeen, postimaksukuitin, laskun, kuvat väärästä tavarasta - ja näin voin todistaa tämän kaiken tapahtuneen.

      Olemmehan nyt yhteisessä EUssa, joten Saksan lain mukaan on 3 vuotta heillä velvollisuus korjata virheensä. (Toivottavasti tämä ei vie sitä aikaa..)

      Olen nyt niin asiasta äkääntynyt, että vien asian niin pitkälle kuin mahdollista, että he saavat tarvitsemansa opetuksen...

      JOTEN SÄILYTTÄKÄÄ KAIKKI DOKUMENTIT siltä varalta, että jokin menee pieleen NIERLE MEDIAN kanssa, että voitte myöhemmin todistaa tapahtuneen, kun joudutte vaatimaan asiaan korjausta EU-tasolla. Tämä teille neuvoksi!
      Uggghhh..olen puhunut ..!.!..;)

    • Lisäystä tuohon aikaisempaan viestiini:
      Tänään 1.6.12 minulle soitettiin EU-kuluttaja-asiamiehen taholta ja kerrottiin, että heidän asiamiehensä Saksassa on ollut yhteydessä NIERLE MEDIAAN ja sieltä on ehdotettu, että he maksaisivat tililleni = siis heidän tavaratilillensä summan, joka on se mikä on maksanut 3 x laserkasetit takaisin lähettämäni paketti.

      Kurkkasin heidän sivuilleen ja huomasin, että se kyseinen 3500 sivuinen mustekasetti (jonka olen tilannut) on nyt poistumassa (oli nimittäin kuin "piilotettu") - ja tilalle on laitettu 2500 sivua tulostava kasetti, johon on hintaeroa vain 19 senttiä. Eli vähemmän tavaraa - samaan hintaan...

      Sanoin, että haluan sen minkä olen tilannutkin, eli 3500 sivua tulostavan laserkasetin. Saa nähdä että mitä he nyt tekevät... He kun eivät haluaisi maksaa kallista lähetystä omasta pussistaan - vaan yrittävät päästä "aidanraosta" karkuun...
      Ilmoittelen asiasta tänne myöhemmin...

    • Jatkoa: Lopputulos: Nierlen toiminnasta...

      Viittaan noihin 2 edelliseen viestiini tästä asiasta...

      Nyt olen saanut omalle tililleni (kiitos EU-asiamiehen!) rahat vääristä laser kaseteista ja niiden takaisin lähetyksestä...Jos ei olisi tätä asiaa hoidettu "virallista tahoa käyttäen" - niin en olisi saanut heiltä mitään yhteydenottoa/korvausta ja he eivät olisi ottaneet mitään vastuuta omista mokistaan...

      Nyt ovat poistaneet sivuiltaan sen tilaamani 3500 sivua tekevän lasermustekasetin ja tilalle on laitettu 1000 sivua vähemmin tekevä kasetti ja hintaeroa on vain 15 senttiä..

      Jos olisivat halunneet korjata mokansa, niin olisivat moneen kertaan kyllä ehtineet..Tilasin tuotteet jo helmikuulla..

      Tässä minun kokemukseni kyseisestä Nierle Media firmasta, johon en tule enää tämän kokemuksen jälkeen olemaan missään yhteydessä...Olen saanut heidän epärehellisyydestään tarpeekseni. Saksassa on muitakin (toivottavasti enemmin luotettavia) toimittajia joilta voi tilata samaan hintaan kuin Nierlestä.

      Rahan palautuksessakin oli "aikamoista sählinkiä" ja sekoilua....Ei oikein välillä tiennyt, että "missä heidän kanssaan mennään" milloinkin...Varokaa!!!

    • eljii

      tsekkaamastani kolmesta Nierle on suosituin eli myynti Suomeen ylittää sen rajan jonka jälkeen joutuu perimään alv-erotusta 3,6%. Kesäkuun alussa eräänä perjantaipäivänä tilasin ja seuraavana perjantaina klo 8:50 toi postin paku tavarat kotiovelle, ihan ok

      nyt on torstaiaamuna tilattu uusi erä, seurannan mukaan Lyypekissä tulossa, toiselta, joka lupaa kolmessa päivässä...

    • eljii

      > nyt on torstaiaamuna tilattu uusi erä, seurannan mukaan
      > Lyypekissä tulossa, toiselta, joka lupaa kolmessa päivässä...

      torstaiaamuna tilattu tuli kuitenkin vasta keskiviikkona iltamyöhällä

      kesän kolmas tilaus täältä: www.cdrohlinge24.de joka toimittaa pikkuerät kolmeen kiloon asti yhdeksällä eurolla (Nierlen painoraja on kaksikymmentä kiloa ja rahtimaksu kolmetoista euroa)

    • Moi!
      Itse erehdyin vähän aikaa sitten tilaamaan 100kpl:een ECO-paketin noita Nierlen omalla merkillä myytäviä 8,5 GB:n Double Layer levyjä ja niillä ei ainakaan tee muuta, kuin voi heittää vesilintua. Puolenkymmentä levyä olen yrittänyt niitä polttaa ja vielä yksikään ei ole onnistunut.
      Eli jos tilaatte sieltä, niin tilatkaa vain merkkitavaraa.

    • nosejoku

      Kymmenen vuoden ajan olen Nierlestä tilannut pari tilausta vuodessa... muistikortteja, tyhjiä aihioita, koteloita, piuhoja.
      Reilussa viikossa tullut yleensä paketti kotiovelle.
      Homma on toiminut ainakin mun kohdalla hyvin.
      Tosin palautuksia en ole joutunut tekemään ja arvokkaita takuulla varustettuja tuotteita en tuolta ostaisi.
      Palautuksissa varmastikin "väsytys" taktiikka käytössä ja luottavat ettei asiakas sitten jaksa ajaa asiaa eteenpäin.
      Merkkitavaraa tosiaan kannattaa ostaa ja halvimmat ovat yleensä heikkolaatuisia.

    • Duh

      Ihan ok firma, mutta virheiden myöntämisessä on paljon parannettavaa. En ymmärrä miksi he eivät vaan voi hoitaa asiaa helpoimman kautta, vaan pitää ihmisten itse ylempien tahojen kautta hakea ratkaisua.

    • NoVerbatims

      Älkää tilatko, myyvät väärenettyä mediaa ja luottokorttitietoja eteenpäin YMSx100!
      Aika kummaa ettei tähän ketjuun ole lisätty vuosien mittaan sitä törkyä mitä tämä firma harrastaa, sitä on meinaan paljon. Itse olin Nierlen luottava asiakas noin 5 vuoden ajan ja tilauksia tuli noin 10kpl ja hintaa noilla muutama tuhat euroa.

      Kunnes tuli mitta täyteen vaihtelevan laatuisista DVD-R levyistä, eikä siis mitään halpa paskoja vaan Verbatimeja ja Taiyo Yudeneita. Sitten pari vuotta takaperin rupesi löytymään netistä paljon tietoa omistajan harjottamasta epärehellisestä toiminnasta! En pysty linkkaamaan näitä sivuja, kunnei näyttänyt nopeella etsinnällä googlesta löytyvän, eikä muistikuvia mistä forumeilta näitä löytyi...
      Joku muu varmasti muistaa ja tietää tarkemminkin, valaiskaa ihmeessä tähän ketjuun
      Mutta kumminkin, kerron omat kokemukset ja parhaani mukaan sen mitä muista muista ketjuista.
      Nierle myy väärennettyjä Dvd levyjä, TIETOISESTI. Ensimmäisellä kerralla tilatessa laittaa tottakai aitoja jottei paska heti paljastuisi mutta sen jälkeen alkaa tunkemaan väärennöksiä joukkoon. Minulle kävi juuri näin, 4kpl kakkuja voi olla aitoja ja joukossa 2kpl feikkejä. Tai jos paska säkä käy, saat pelkkiä feikkejä. Heillä on siis tapana leikata lähetyksiään kuin huumekauppias konsanaan...
      Katsokaa ihmeessä Nierlen sivuilta minkä tahansa Dvd-r levyjen mediakoodi riviä, laita hiiri rivin päälle ja paljastuu että Nierle ei voi taata media koodin aitoutta, muka sen takia että valmistajat vaihtavat usein sitä heille kertomatta.... Tämä on pelkkää hevonpaskaa, jos pystyt todistamaan tuotteet feikiksi ja yrität saada hyvitysta, haaveeksi jää. Jauhavat paskaa ja eivätkä suostu hyvittämään. Joku jopa teki rikosilmoituksen Nierlestä ja sai tietoonsa että omistaja oli joku Pakistanilainen kaveri muistaakseni, ja omistaa myös www.cdrohlinge24.de:n jonka sivut olivat aikanaa huomattavan samankaltaiset nierlen kanssa.
      Monet eivät edes huomaa saaneensa väärennöksiä, koska paketti näyttää ihan samalta kuin kuvassa mutta mediakoodi onkin sitten eri juttu. Satunnaiset käyttäjät harvemmin tietävät siitä tai osaa tarkistaa sitä, saati sitten tunnistaa sitä väärennökseksi. Helpot feikit kyllä erottaa mutta vaikemmissa tapauksissa vaatii jopa ammattitaitoa sen huomaamiseen.
      Useimmiten tavallinen pulliainen alkaa ihmettelemään kun 20kpl poltoista 10kpl menee pilalle ja loputkin voi lukea huonosti...
      Jatkuu.....

      • NoVerbatims

        Ja teille huono-onnisille jotka olette menneet maksamaan luottokortilla.
        Nierlestä on tapana että muutaman vuoden välein luottokortti tiedot kummasti "varastetaan". Tämä on tapahtunut useaan kertaan ja aika outoa että pääsee tapahatumaan yhä uudelleen. Yksi kerta kun valppeilla olleen käyttäjän tilille rupesi ilmaantumaan ylimääräisiä merkintöjä, otti yhteyden pankkiin ja häneen otettiin yhteyttä(oliko se nyt luottokunnasta) ja kysyttiin että oletko asioinut Nierle.comissa viime aikoina. Tottakai hän oli, ja siitä alkoi mielenkiintoinen keskustelu. Kertoivat että näin oli käynyt usealle käyttäjälle samaan aikaan ja on tapahtunut myös ennenkin kyseisen firman kohdalla. He siis keräävät tietyn aikaa tietoja, ja sit kun H-Hetki tapahtuu, vetävät kaikki kortit tyhjiksi samalla hetkellä. Kertoo että toiminta on järjestelmällistä ja heillä on pakko olla helppo pääsy firman tietoihin.
        Mitään virallisia todisteita ei tietenkään pystytä esittämään(ihme), mutta jos kyseinen homma tapahtuu saman firman asiakkaille useaan otteseen, pitäisi maalaisjärjen kertoa jotain ja hälytyskellot soida.
        Outoa ettei Poliisi ole puuttunut tähän toimintaan millään lailla, mutta se kai johtunee Firman harjottmasta kanstainvälisestä toiminnasta. Jolla ilmeisesti pystytään kiertämään lakeja koska toiminta on jaettu useaan maahan... Emoyhtiö Sveitsissä, varsasto Saksassa ja Luottokortti maksupuoli Luxenbourgissa. Kertoo "pienen" firman toiminnan olevan aika eriskummallista....

        En tällä hätää muista enempää, mutta jos nyt jotain tulee vastaan, linkkaan toisten ihmisten kirjoittamaa "faktaa" kun sitä löytyy.
        Pahoittelen tekstin sekaisuutta, kärsin migreenistä ja näköjään huonosta äidinkielen taidosta:)
        Toivottavasti tämä nyt auttaa jotain, olla tekemättä ostopäätöstä kyseiseen firmaan, tai ainakaan käyttävänsä luottokortteja kyseiseen lafkaan ja täten hankkivan itselleen ongelmia sen suhteen. Kyllä sieltä löytyy kyllä ihan hyvää ja "aitoakin" tavaraa mutta edellä mainutuista seikoista johtuen suosittelen ostamaan nekin jostain muualta.


    • osmoosi

      tilannut useamman kerran tavaraa nierlestä. ollut ihan tyytyväinen.

      kerran hajosi alennuksesta ostamani hitachin 2tbyten ulkoinen levy.
      lähetin takaisin ja sain rahat ensin krediittinä nierletililleni, sitten kotimaan
      pankkitililleni kun jaksoin vähän mussuttaa. aivan asiallista ja ystävällistä
      väkeä siellä on asiakaspalvelussa. kolmeen vuoteen en ole mitään sieltä
      tilannut kun mustekasettien ja dvd-aihioiden tarve on vähentynyt. näyttäisi
      edelleen olevan kevyesti edullisen mesta kaikenlaiselle pikkukrääsälle.

      omia luottokorttitietojani ei tietääkseni ole koskaan viety. myös paypalilla
      voi maksaa.

    • Anonyymi

      On luotettava ja hyvin toimii cd;eet. Suomessa kasettimaksut lisäävät hintoja, niin siksi paljon halvempaa

    • Anonyymi

      Onko tämä yritys luotettava vielä ja joutuuko alvit maksamaan vai onko raja se 20e jälkeen

      • Anonyymi

        Ja uskaltaako sieltä tilata??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe