vessassa yli laidan paskojat

Siisti paskoja

Miksi monet paskoo yli laidan? Onko se vaikeata töräyttää torttu sinne vessanpönttöön?
Hyi vittu mitä porukkaa...Sikamaista

8

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakka85

Joskus tulee sellainen iso torttu joka ei mahdu pönttöön :(

• maha ripaskalla

Ja joskus lentää niin kuin varpusparvi...

• se on

Jos istualtaan paskantaa, niin varmasti mahtuu pönttöön, vaikka roiskasis minkälaisen orvokin tahansa.
        Täytyy vain tarkastaa, että kysessä on pönttö, eikä esim. pisoaari.

• &(&(&()
        maha ripaskalla kirjoitti:

Ja joskus lentää niin kuin varpusparvi...

Kovasti kun mieltynyt alkomahoolin ja korvikkeisiin sekä huonoon syömiseen käypi näin kun kroppa pettää.
        Vanhempaa miestä aikoinaan oltiin ajamasta julkisista jo ulos kun puolet oli aina jo lattialla ja osa vielä viereisessä seinässä mitä saavutusta kilvan ihmeteltiin.

• asdjklffjklöasd

Paskon epäsiisteissä vessoissa aina sillain että en istu rinkulle vaan kyykistyn niin että persposket ei ota rinkulaan. Joskus jos on ripulia niin lentäähän sitä sitten vähän kaikkialle, sori.

• Anonyymi

Sää oot se kuuluisa sarjapaskoja!

• Anonyymi

Aikoinaan itänapurissa muslimit paskansivat aina kykkysilään, kun Muhamet oli kuulemma niin määrännyt (vaikea uskoa määränneen, mutta tiedä tuota...), siis vaikka olisi ollut istumapönttö eikä reikä lattiassa. Vähän epäilen että yleensä lattiareiälliseen huussiin tottuneet olisivat nekin tehneet samoin, mutta muslimeja syytettiin.
      Kusta oli sitten ruiskunnut pitkin lattiaa ja paskaa mennyt ohi pöntön, istuinvanne oli revitty irti ja pöntön paljaissa reunoissa olisi kusiset kengänjäljet. Siinä piti sitten seuraavienkin hoitaa ulostamisensa jotenkin kyykyssä, Oisko samaa vikaa nyt täälläkin?

• Anonyymi

Ne on kehittyvien maiden kansalaisia esim. Venäjältä. Tottuneet seisomaan pytyn kannella ja voi mennä kakka huti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe