Kokosin nettisivut kasaan ja nyt etsin ilmaista palvelinta. Voitteko suositella mitään? Kaveri ehdotti www.freehostia.com/, onko teillä kokemuksia kyseisestä puljusta? Sivuni ovat siis XHTML:n muodossa, eli turha suositella mitää suntuubi p**kaa...kiitos!
ilmaisia palvelimia??
4
491
Vastaukset
- ejghcrec3
Oma linux palvelin kaappiin pyörimään, tai ellei taidot riitä eikä halua sähkölaskuja maksella niin esim. Louhelta webhotelli omalla domainilla ja webhotellilla noin 50e / vuosi. Samalla saa julkista jakoa varten 100/100 yhteyden päässä olevaa levytilaa.
- Jermo123
Itse olen käyttänyt testipalvelimena omille sivustoille tätä. Ei tietenkään nopeudeltaan mikään super eikä kukaan takaa uptimea, mutta eihän sellaista kukaan ilmaiselta palvelulta voi odottaakaan.
http://www.000webhost.com/ - El Guru
Suosittelisin hommaamaan suosiolla maksullisen webhotellin. Itselläni www.ovh-hosting.fi halvin webhotelli, 30e ja FI domaini kaupanpäälle. Paras minkä löysin ja oon ollu tyytyväinen.
- see lemuaa
se vähän epäilyttää kun palvelin on ranskanmaalla !
lasku vaan tulee kotimaasta pöh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521697
- 621642
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101198- 611011
- 49974
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38556