Kokosin nettisivut kasaan ja nyt etsin ilmaista palvelinta. Voitteko suositella mitään? Kaveri ehdotti www.freehostia.com/, onko teillä kokemuksia kyseisestä puljusta? Sivuni ovat siis XHTML:n muodossa, eli turha suositella mitää suntuubi p**kaa...kiitos!
ilmaisia palvelimia??
4
470
Vastaukset
- ejghcrec3
Oma linux palvelin kaappiin pyörimään, tai ellei taidot riitä eikä halua sähkölaskuja maksella niin esim. Louhelta webhotelli omalla domainilla ja webhotellilla noin 50e / vuosi. Samalla saa julkista jakoa varten 100/100 yhteyden päässä olevaa levytilaa.
- Jermo123
Itse olen käyttänyt testipalvelimena omille sivustoille tätä. Ei tietenkään nopeudeltaan mikään super eikä kukaan takaa uptimea, mutta eihän sellaista kukaan ilmaiselta palvelulta voi odottaakaan.
http://www.000webhost.com/ - El Guru
Suosittelisin hommaamaan suosiolla maksullisen webhotellin. Itselläni www.ovh-hosting.fi halvin webhotelli, 30e ja FI domaini kaupanpäälle. Paras minkä löysin ja oon ollu tyytyväinen.
- see lemuaa
se vähän epäilyttää kun palvelin on ranskanmaalla !
lasku vaan tulee kotimaasta pöh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825