Kävin adoption takia jälkipalvelussa ja sain huonoa kohtelua osakseni. Kyseinen sosiaalityöntekijä inhosi minua eikä kuunnellut minua lainkaan. Tuli paha olo tapahtuneesta.
Jälkipalvelussa huonoa kohtelua
5
551
Vastaukset
- papsukka
Hei! Etkö voi pyytää tätä jälkipalvelua vielä lisää? Voisiko sosiaalityöntekijän vaihtaa? Ei kai siitä jälkipalvelusta kuitenkaan saisi jäädä paha mieli? Voimia jaksamiseen :)
- mikko_n_75
Yrititkö pyytää jälkipalvelusta tietoja biologisista vanhemmista? Oletko täysi-ikäinen?
- saman kokenut
Tajusitko, Hän rakastaa Sinua
- Aloittaja.
Olen asioinut siellä kahden sosiaalityöntekijän kanssa. Molemmat inhosivat minua, olivat ylimielisiä ja suhtautuivat minuun vähättelevästi kun yritin kertoa elämästäni adoptiolapsena. Olisi pitänyt osoittaa kiitollisuutta biologista äitiä kohtaan "Kun hän luovuttamalla antoi minulle paremman elämän" ja sosiaalityöntekijöitä piti mielistellä koko ajan, mitään en saanut sanoa. Minä en olisi halunnut olla adoptiolapsi. Olisin halunnut että bioäitini olisi pitänyt minut.
Olen laittanut sinne sähköpostia, mutta eipä asiani siellä ketään kiinnosta. Virallisista dokumenteista sain jäljennökset, sosiaalityöntekijä oli ylimielinen. Kävin kaksi kertaa ja kumpikin kerta oli epäonnistunut.
Olen tavannut bioäitini. Hän itse oli aloitteellinen tapaamisen suhteen. Kävin adoptiotoimistossa saadakseni virallisia dokumentteja ja juttelemassa mutta se keskustelu on kauheaa kun ne olivat niin inhottavia minua kohtaan.
Ihmetyttää vain kovasti miksi sosiaalityöntekijätkin kohtelevat adoptiolapsia vähättelevästi. - joku toinen
Aloittaja. kirjoitti:
Olen asioinut siellä kahden sosiaalityöntekijän kanssa. Molemmat inhosivat minua, olivat ylimielisiä ja suhtautuivat minuun vähättelevästi kun yritin kertoa elämästäni adoptiolapsena. Olisi pitänyt osoittaa kiitollisuutta biologista äitiä kohtaan "Kun hän luovuttamalla antoi minulle paremman elämän" ja sosiaalityöntekijöitä piti mielistellä koko ajan, mitään en saanut sanoa. Minä en olisi halunnut olla adoptiolapsi. Olisin halunnut että bioäitini olisi pitänyt minut.
Olen laittanut sinne sähköpostia, mutta eipä asiani siellä ketään kiinnosta. Virallisista dokumenteista sain jäljennökset, sosiaalityöntekijä oli ylimielinen. Kävin kaksi kertaa ja kumpikin kerta oli epäonnistunut.
Olen tavannut bioäitini. Hän itse oli aloitteellinen tapaamisen suhteen. Kävin adoptiotoimistossa saadakseni virallisia dokumentteja ja juttelemassa mutta se keskustelu on kauheaa kun ne olivat niin inhottavia minua kohtaan.
Ihmetyttää vain kovasti miksi sosiaalityöntekijätkin kohtelevat adoptiolapsia vähättelevästi.Onko pieni paikkakunta. Jos niillä on huono omatunto tekemisistään. Tai ei ollenkaan puhtaat jauhot pussissa.
Voisivatko pelätä, että puutut heidän menneisiin tekoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648