Jälkipalvelussa huonoa kohtelua

Adolapsi.

Kävin adoption takia jälkipalvelussa ja sain huonoa kohtelua osakseni. Kyseinen sosiaalityöntekijä inhosi minua eikä kuunnellut minua lainkaan. Tuli paha olo tapahtuneesta.

5

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papsukka

Hei! Etkö voi pyytää tätä jälkipalvelua vielä lisää? Voisiko sosiaalityöntekijän vaihtaa? Ei kai siitä jälkipalvelusta kuitenkaan saisi jäädä paha mieli? Voimia jaksamiseen :)

• mikko_n_75

Yrititkö pyytää jälkipalvelusta tietoja biologisista vanhemmista? Oletko täysi-ikäinen?

• saman kokenut

Tajusitko, Hän rakastaa Sinua

• Aloittaja.

Olen asioinut siellä kahden sosiaalityöntekijän kanssa. Molemmat inhosivat minua, olivat ylimielisiä ja suhtautuivat minuun vähättelevästi kun yritin kertoa elämästäni adoptiolapsena. Olisi pitänyt osoittaa kiitollisuutta biologista äitiä kohtaan "Kun hän luovuttamalla antoi minulle paremman elämän" ja sosiaalityöntekijöitä piti mielistellä koko ajan, mitään en saanut sanoa. Minä en olisi halunnut olla adoptiolapsi. Olisin halunnut että bioäitini olisi pitänyt minut.

Olen laittanut sinne sähköpostia, mutta eipä asiani siellä ketään kiinnosta. Virallisista dokumenteista sain jäljennökset, sosiaalityöntekijä oli ylimielinen. Kävin kaksi kertaa ja kumpikin kerta oli epäonnistunut.
        Olen tavannut bioäitini. Hän itse oli aloitteellinen tapaamisen suhteen. Kävin adoptiotoimistossa saadakseni virallisia dokumentteja ja juttelemassa mutta se keskustelu on kauheaa kun ne olivat niin inhottavia minua kohtaan.

Ihmetyttää vain kovasti miksi sosiaalityöntekijätkin kohtelevat adoptiolapsia vähättelevästi.

• joku toinen
        Aloittaja. kirjoitti:

Olen asioinut siellä kahden sosiaalityöntekijän kanssa. Molemmat inhosivat minua, olivat ylimielisiä ja suhtautuivat minuun vähättelevästi kun yritin kertoa elämästäni adoptiolapsena. Olisi pitänyt osoittaa kiitollisuutta biologista äitiä kohtaan "Kun hän luovuttamalla antoi minulle paremman elämän" ja sosiaalityöntekijöitä piti mielistellä koko ajan, mitään en saanut sanoa. Minä en olisi halunnut olla adoptiolapsi. Olisin halunnut että bioäitini olisi pitänyt minut.

Olen laittanut sinne sähköpostia, mutta eipä asiani siellä ketään kiinnosta. Virallisista dokumenteista sain jäljennökset, sosiaalityöntekijä oli ylimielinen. Kävin kaksi kertaa ja kumpikin kerta oli epäonnistunut.
        Olen tavannut bioäitini. Hän itse oli aloitteellinen tapaamisen suhteen. Kävin adoptiotoimistossa saadakseni virallisia dokumentteja ja juttelemassa mutta se keskustelu on kauheaa kun ne olivat niin inhottavia minua kohtaan.

Ihmetyttää vain kovasti miksi sosiaalityöntekijätkin kohtelevat adoptiolapsia vähättelevästi.

Onko pieni paikkakunta. Jos niillä on huono omatunto tekemisistään. Tai ei ollenkaan puhtaat jauhot pussissa.
        Voisivatko pelätä, että puutut heidän menneisiin tekoihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3857
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      189
      3694
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2108
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      153
      1127
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1034
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe