Haluaisin maksaa luonnossa

Opiskelijatyttö.

Viime aikoina on uutisoitu kämpistä, joiden vuokranantajat pyytävät nuorilta opiskelijatytöiltä maksua ns. luonnossa. Mistä tällaisia vuokranantajia löytää, onko niitä koottu jollekin sivulle?

Joskus muistelen nähneeni ilmoituksen, jossa vuokranantajalle riitti, että tuli siivoamaan alasti äijän kämpän ja hän sai katsella (koskea ei tarvinnut tai harrastaa muuta fyysistä).

Kamalaltahan se kuulostaa mutta olen puilla paljailla oleva nätti opiskelijatyttö, enkä tiedä mitä tehdä kun nykyisestä kämpästäni lennän ulos kuun lopussa...

16

10306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun vuokraat ihan tavallisilla ehdoilla asunnon, ja myyt sitten halutessasi itseäsi jossain muualla!

• niin...

Jos saisin panna kerran viikossa jotain nättiä opiskelijapimua, niin voisin maksaa hänen vuokransa.

• niin... kirjoitti:

Jos saisin panna kerran viikossa jotain nättiä opiskelijapimua, niin voisin maksaa hänen vuokransa.

Niin mikä sinua estää?

Parempihan tuon kysyjän on pitää asuminen, ja prostituutio erillään.

• hyvä idea
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Niin mikä sinua estää?

Parempihan tuon kysyjän on pitää asuminen, ja prostituutio erillään.

Mitenkä löytää vuokralainen ja vuokranantaja yhteistyöhön tällaiseen "symbioosiin"?

Lehteen ilmoitus? "Pimppa asunnoksi. Mies, etsii asuntosponsoroitavaa opiskelijatyttöä". Täytyypä kokeilla tärppääkö.

• setämies!!

Laitat lehteen ilmoituksen "23v opiskelijaneito haluaa vuokrata yksiön"... eiköhän niitä ehdotuksia ala tulla. Vielä kun lisää ilmoitukseen "kiire", niin tekee selväksi että sopiviin ehtoihin suostutaan kun on vähän pakko saada nopeasti asunto.

• 73665

ei oo antaa niin isosta takasin???

• mm

hei olen valmis autaamaan sinua puh 0404666477 mikko

• seksin ostaminen

Ja Mikolle soittaa kohta poliisetä.

• aukoo turpaansa
        seksin ostaminen kirjoitti:

Ja Mikolle soittaa kohta poliisetä.

Mitä se poliisia kiinnostaa?

Seksin ostaminen ja myyminen on kule Suomessa täysin laillista toimintaa.

Ainoastaan seksinostamien alaikäiseltä ja ihmiskaupan uhrilta on kiellettyä. Myös paritus on kiellettyä. Tietysti seksikauppaan liittyy lieveilmiöinä verojen ja muiden pakollisten kulujen maksamatta jättämistä., mutta se on sitten ihan eria asia.

• siinä se on

Ihan helppo homma.
      Lehteen ilmoitus että nuori opiskelijatyttö haluaa vuokrata asunnon.
      Ainakin pääkaupunkiseudulla et muuta tarvitse. Varmaan 80% soittajista on vanhoja, likaisia, rasvaisia kaljamahaisia juoppoäijiä jotka tarjoaa asuntoa seksia vastaan.

• tuskin sentään

No tokkopa juopot ovat niitä joilla on eniten asuntoja tarjota vuokralle...

En ymmärrä että tuollaista paheksutaan. Setä saa piparia, joka voi olla muuten hankalaa ja tyttö saa asunnon, johon menisi muuten paljon rahaa. WIN-WIN tilanne, ei ole keneltäkään pois eikä loukkaa ketään.

• Joulu meni jo!

Jostain luin, että homma voi vielä toimia jos kumpikin pysyy sopimuksessaan. Mutta jos nainen päättääkin lopettaa piparin jakamisen ja ehdottaisikin maksavansa vuokran rahana, niin tuleekin ongelmia helposti, sillä kaikki vuokraisännät eivät välttämättä hyväksy piparin loppumista. Ongelmia voi myös tulla kun aletaan vaatimaan erilaisia muotoja seksissä, joita ei halua toteuttaa.

Mitä deitti maailmaan tulee, niin minulla on useampi kokemus "heilastelusta" eli ei seurustella, mutta tositarkoitus kumppanin puuttuessa tyydytään "korvike kumppaniin". Lähes aina seksuaalinen kanssakäyminen on loppunut NAISEN puolelta muutaman kuukauden päästä ja uskon että syynä on ollut lähinnä se ettei naisia pidemmän päälle seksi kiinnosta, vaikka heidän oma mielensä, media ja leffat antaa muuta ymmärtää. Sellainen oikean suhteen kaipuu heillä lähinnä herää ja leikkimiseen kyllästyy.

Joten vaikka sinua (olit trolli tai et) voisi kiinnostaa luonnossa maksaminen, niin voi olla että henkinen puoli sinussa käskee jonkun ajan päästä lopettamaan ja vuokraisännän kopelointi alkaakin ällöttämään. Minunkin mielestäni helpommalla pääset kun jaat piparia muualla ja maksat oikealla rahalla vuokran, jolloin et riskeeraa asuntoa missään vaiheessa.

• asiaa..

Kuten tässä on jo todettu, niin kannattaa pitää vuokrasuhde ja prostituutio erillään. Se on ikävä tilanne jos vuokraisäntä irtisanoo siksi että menee seksiasioiden vuoksi sukset ristiin. Paljon kätevämpää myydä seksiä ja maksaa niillä rahoilla asuminen.

• isapuoli

Juttu ei minulle kuulu mutta rahasta huoraaminen kuulostaa hankalammalta kuin vuokran maksaminen luonnossa. Pistä se vuokrata halutaan ilmoitus lehteen ja voi olla, että löydät asunnon jonka maksu on se että siivoat vuokranantajan asunnon kerran viikossa vaatteet päällä ;-)

• niin....

Eihän sitä ole pakko maksaa luonnossa. Moni opiskelijatyttö ihan mielellään maksaa luonnossa vuokran, riippuu tietysti myös minkälainen henkilö on vuokraisäntänä. Kysehän on vapaaehtoisesta, kahden aikuisen välisestä sopimuksesta jossa molemmat ovat tyytyväisiä.

Tyttö esimerkiksi antaa vuokraisännän panna kerran viikossa/kuukaudessa mutta mitään varsinaista vuokraa ei tarvitse maksaa ja tyttö saa asua kämpässä ihan normaalisti. Vuokraisäntä varmasti ihan mielellään maksaa itse tytön puolesta asunnon kulut jos saa muutaman kerran seksiä kuukaudessa. Muualla kuin Suomessa tällainen järjestely on aika normaalia mutta Suomeahan ei koske mikään asia...

• Pertsa.

No ei kyllä kannata asuntoa vuokrata jos ei sen vuokraa pysty rahalla maksamaan. Eri asia on tietenkin se mistä ne rahat sitten tulee. Minulla on ollut (ainakin omien epäilysteni mukaan) kaksi prostituutiota harrastavaa naista vuokralaisena viimeisten parinkymmenen vuoden aikana, mutta tiettävästi he eivät harrastaneet sitä bisnestään tuossa vuokra-asunnossa. Jos he olisivat niin tehneet niin olisin kyllä purkanut vuokrasopimuksen. Minulle he eivät mitään erikoisjärjestelyjä ehdotelleet, tosin toinen maksoi 90-luvulla vuokransa käteisellä, mutta eipä se tuolloin minua haitannut. Nykyään en enää käteisellä vuokranmaksua hyväksy, mutta tuolloin oli vielä eri aika ja yleensä käytin sen saamani käteisen elämiseen ja tililtä en rahaa paljoa nostellut.

Minulla oli 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa kolme isovanhemmiltani saamaani asuntoa vuokralla Helsingissä ja vain kerran on tullut esiin tuo vuokran maksaminen "luonnossa". Sain eräänä kesällä 93' lomalla ollessani soiton vuokralaiselta joka kertoi ettei ollut pystynyt maksamaan heinäkuun vuokraa kun oli saanut potkut töistä ja opiskelijana oli nyt muutenkin niin tiukkaa, joten se elokuunkin vuokra jäisi varmaan väliin ja hän halusi että tulisin neuvottelemaan hänen luokseen vuokrasta, lupasi tarjota kahvit. Pienen harkinnan jälkeen kerroin suostuvani ja sanoin tulevani muutaman tunnin kuluttua käymään. No, kyllähän minä jo etukäteen tiesin mikä todennäköisesti olisi homman nimi, sillä tuohon aikaan lehdissä oli paljon juttua noista "päiväkahviseuraa" tarjoavista naisista yms. Toki en ollut täysin varma mitä oli tulossa, ehkä se vuokralainen saattoi tarkoittaa mitä sanoikin, ja koska melko kohtelias olen luonteeltani lähdin matkaan ilman sen kummempia odotuksia, tosin pienen kondomipaketin ostin huoltamolta matkanvarrelta, sillä eihän sitä koskaan tiedä...

Sitten kun pääsin perille ja soitin ovikelloa niin hetken päästä nainen tuli avaamaan oven ja hänellä oli vain rintaliivit ja hyvin pienet pikkuhousut päällään (olin tuolloin 37 vuotias muutamaa vuotta aiemmin eronnut mies ja ex-vaimollani en ollut koskaan noin pieniä pikkuhousuja nähnyt, kuten en niillä parilla naiselle joita olin exäni jälkeen tavannut). Nainen oli n. 20-23 vuotias ja ihan nätin näköinen, joten päätin suostua naisen sanattomaan tarjoukseen ja lyhyen tervehtimisen jälkeen siirryimme suoraan sängyn eteen. Hommat hoidettiin ihan kiitettävästi puolin ja toisin. Aamulla sain vielä kahvit ja kävimme siinä siten hieman kiusallisen keskustelun tapahtuneesta ja tulevasta. Meille molemmille oli selvää että tämä oli vain tällainen yhden kerran ratkaisu, enkä minäkään halunnut tästä mitään pysyvämpää järjestelyä sillä vuokratuloille oli paljon parempaakin käyttöä. Vaikka olimme asiasta samaa mieltä, niin keskustelu oli kummallekin melko kiusallinen, sillä ilmeisesti me molemmat olimme tapahtuneesta vähän häpeissään ja keskustelu siitä oli lievästikin sanottuna kankeaa. Lähdin ja seuraavan kerran kuulin naisesta n. 3 vuotta myöhemmin kun hän ilmoitti muuttavansa toiselle paikkakunnalle työn perässä ja että asunto olisi vapaa parin kuukauden kuluttua. Avaimet olivat asunnossa sisällä, naista en enää koskaan tavannut.

Tästä kaikesta huolimatta en kyllä ottaisi ketään sellaista naista joka haluaisi maksaa kaikki vuokrat seksillä vuokranantajan kanssa, sillä melko iso tulomenetys tuollainen olisi noin vuositasolla ajateltaessa, ainakin täällä Helsingissä päin. Kaiken lisäksi seksistä maksaminen on ainakin minulle melko vaikeaa ja tuo yhden kerran "päiväkahvittelu" on vielä tänäkin päivänä ainoa kerta kun olen seksistä tietoisesti maksanut. Tunnen yhden vantaalaisen taksi-isännän jolla on muutama pikku vuokrayksiö kalliossa ja joskus hän on minulle kehunut kuinka hänellä on siellä "Kaarlenkadulla" joku "pikku mirri" häntä odottamassa vuokranperintään, mutta tuon miehen puheista ei nyt aina ole mitään varmuutta ja mies on melko heikossa kunnossa noin fyysisesti (ylipainoa yms.) joten en usko että kukaan nainen mihinkään pitkäaikaiseen seksillä vuokran maksamiseen hänen kanssaan suostuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6957
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4524
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe