Hotelli latinalaiskorttelista. Esmeralda?

EtsinEtsinEtsin

Olen katsonut monesta paikkaa ja löytänyt hyviä vaihtoehtoja, mutta niin kuin tälläkin palstalla on muistaakseni mainittu, omat kokemukset ovat tripadvisorin ym. rinnalla tärkeät. Joten - voisiko joku suositella edullista yhden-kolmen tähden hotellia lat.korttelista siten, että hotelli olisi aivan lähellä metroasemaa? Niin, lähellä metroasemaa, ihan vain olemisen helpottamiseksi. Ja turvallisen tuntuinen (ei-pimeä-kuja) sisäänkäynti hotelliin olisi mukava. Hotelli Esmeraldaa harkitsen vakavasti, olisikohan kellään siitä kokemuksia tai sitten des Grandes Ecoles tai des Grandes Degrés de Notre Dame?
Jos vain jaksisitte vaivautua jakamaan kokemksianne, niin olisin tosi iloinen.

4

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisi on aina hyvä

      Kokeile Home Latin (nimi tosi outo), se oli ihan ok, edullinen ja tosi hyvä sijainti. Lentokentältä suoraan lähijunalla lyhyen kävelymatkan päähän hotellista. Lähellä Boulevard St Micheliä.

    • joopajoo123

      Hotelli Mont Blancin sijainti oli aivan mahtava, lähellä metroa ja seineä. Sisäänkäynti hotelliin oli kävelykadulla, jossa oli ihmisvilinää ja vilskettä yömyöhään asti. Hotelli oli ihan ok, ei mikään luxus, mutta ei sellaista odotettukaan.

      • EtsinEtsinEtsin

        Kiitos molemmille vinkeistä. Molempia hotelleja olen vakavasti harkinnut, kyllä se tästä jo kohta varataan. Vaikea vaan päättää kun tarjonta on niin runsas ja kallistahan tuo on. Mutta toivon mukaan sen arvoista.


      • Pariisin matkaaja
        EtsinEtsinEtsin kirjoitti:

        Kiitos molemmille vinkeistä. Molempia hotelleja olen vakavasti harkinnut, kyllä se tästä jo kohta varataan. Vaikea vaan päättää kun tarjonta on niin runsas ja kallistahan tuo on. Mutta toivon mukaan sen arvoista.

        Hotel Maxim Quartier Latin on myös kokemuksen mukaan ok vaihtoehto. Paras budjettihotellli, mitä on tullut vastaan.

        http://www.viamichelin.com/search/Datasheet/57432/78673/Hotel_Maxim_Quartier_Latin

        Se on ihan metroaseman vieressä, tosin suoraa metroyhteyttä ei taida olla yhdeltäkään lentoasemalta. Pääkadulla on muutama ravintola ja lähellä on parikin ravintola-aluetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe