Eli suuri yksiö tarjotaan vuokralle Kalliosta (Harjukatu), Helsingistä. Vuokra on 690e/kk. Vuokravakuus 2kk vuokra. Ei erillistä vesimaksua.
Asunto on hyväkuntoinen, ja siinä on erillinen suurehko keittiö, eteinen ja olohuone jossa on alkovi (tilaa parisängylle ja hyllykölle, esim nyt siellä on tietokonepöytä tilpehööreineen.)
WC on hyvässä kunnosssa, pesukoneliitäntä löytyy.
Lähellä metroasema ja ratikka- ja bussipysäkit (n. 200m päässä) sekä kauppoja ja ravintoloita.
Muuttoajankohta: Sopimuksen mukaan, maaliskuun alussa/sen aikana. (Olen itse siis tällähetkellä vuokralaisena, ja etsin jotakuta jatkamaan vuokrasopimusta)
Kuvia saa sähköpostiin ja asuntoa saa tulla katsomaan koska vain!
ota yhteyttä:
[email protected]
tai
0442135115
VUOKRALLE TARJOTAAN: yksiö (50 neliötä) KALLIO, HELSINKI
2
1283
Vastaukset
- vuokralaisilta
Hei, tämähän on todella upeeta. Vuokralaiset hoitavat nykyään jopa vuokranvälityksen.
Vuokranantajan ei tarvitse tehdä sitäkään. Oikeesti kuulostaa tuoreelta ja raikkaalta.
Ent. vuokralainen on siinäkin mielessä hyvä välittäjä, että hän tietää tarkalleen myös asunnon heikkoudet konkreettisesti. Jos tarvitsisin vuokraasuntoa, tulisin heti tsekkaamaan.- ex-vuokralainen
muuttaessaan järjesää uuden vuokralaisen tilalle saattaa olla myös etu. Esim. välttääkseen päällekkäisvuokria kahden asunnon kanssa. Aikoinaan saimme vaimon kanssa vuokrattua ns. tutun tutun kautta asunnon. Vuokra oli normaalitasoa alempi. Vuokran anatajan toiveena oli kuitenkin se että kun aikanaan muuttaisimme ehottaismme hänelle meille tutun ja mielestämme luotettavan uuden vuokralaisen.
Vuokran antajalla oli nimittäin sen verran huonoja kokemuksia välitysfirmojen ja lehti ilmoituksilla saaduista vuokralaisista. Maksamattomat vuokrat ja muu häiriköinti oli suurempi tappio hänelle kuin hieman pienempi vuokra. Kun sitten muutimme omistus asuntoon pidimme lupauksesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693