Onko kenelläkään parempaa tietoa siitä, mistä kannattaisi ostaa lihaa Tallinnassa? Olen kuullut, että esim. naudan sisäfile olisi siellä noin 10€/kilo (Suomessa 25-55€/kg). Lisäksi ostan usein viikonloppuisin Lidlistä uusiseelantilaista lampaanlihaa paketin, joka maksaa kahdeksan euroa (eli n. 20€/kilo). Tallinnassa ei minun tietojeni mukaan ole Lidliä, mutta mistä löytäisin vastaavan tuotteen? Viimeksi kävin Sikupillin Prismassa, mutta siellä ei ollut naudan sisäfilettä eikä lampaanlihaa ollenkaan myynnissä.
Lihaa Tallinnasta?
10
4493
Vastaukset
Esim. keskturg, kandee vaan kokeilla vähän sitä vitriiniä ettei oo kauheen lämmin.
Siellä kyllä vaihtoehtoja.xv-750 kirjoitti:
Tarkoitin tietenkin sitä kauppahallia siel torilla
Tai oikeesti se ei oo torilla, tori rajoittuu siihen halliin yhdeltä sivultaan.
xv-750 kirjoitti:
Tai oikeesti se ei oo torilla, tori rajoittuu siihen halliin yhdeltä sivultaan.
Sinä joka et ymmärtänyt, osoitat vaan tyhmyytesi kommentoimalla tota juttua, älä aloita edes.
Ja ihminen joka ostaa itselleen syötävää, tuskin tarvii mitään erikoista kommenttia, virolaisista tai ryssistä.
- Maisu
Lihaa kannattaisi ostaa paljon kerralla, koska siitä riittää syömistä pitkäksi aikaa, kun pakastaa. Mutta se on sitten asia erikseen, että onko se liha tuolla torilla niin laadukasta.
- paikka....???
Tuossa joku laittoikin viestiä. Keskustori on paikka, josta voi ostaa mitä tahansa. Siellä on erikseen tuoretuotteiden myyntihallit. Lihaa, kalaa, vihanneksia jne.
Lihaa löytyy joka lähtöön, myös paikallisia erikoisuuksia ja eri tavoin valmistettuja tuoretuotteita. Savustettua, suolattua, kuivattua säilöttyä.
Varsinkin talvisaikaan tuoreus on taattua, kun lämpötila on alhaisempi. Olen ostanut sieltä tuoretuotteita myös kesällä. - saapanööp
Jos haluat jotain eestist että.Haluan voit kirjoittaa minulle postilaatikkoon voimme kaikki sopia.
[email protected] - tuoksahti cccp
Keskturgilla oli sellainen löyhkä etten sieltä ainakaan lihoja lähtisi ostamaan ja Suomeen rahtaamaan.
- 1500
Keskturg on paikallisten mummojen ruokaostospaikka, mummoja ostoksilla, mummoja menossa ostoksille, mummoja tulossa ostoksilta kasseja kantaen.
Täysin ylimainostettu paikka tässä keskustelussa.
- rimi rami
Voihan siellä käydä aistimassa "vanhoja hyviä aikoja", mitään varsinaista ostettavaa ei ole. Jos elintarvikkeiden perään on niin johonkin isoon markettiin ostoksille.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041