Lihaa Tallinnasta?

LStud

Onko kenelläkään parempaa tietoa siitä, mistä kannattaisi ostaa lihaa Tallinnassa? Olen kuullut, että esim. naudan sisäfile olisi siellä noin 10€/kilo (Suomessa 25-55€/kg). Lisäksi ostan usein viikonloppuisin Lidlistä uusiseelantilaista lampaanlihaa paketin, joka maksaa kahdeksan euroa (eli n. 20€/kilo). Tallinnassa ei minun tietojeni mukaan ole Lidliä, mutta mistä löytäisin vastaavan tuotteen? Viimeksi kävin Sikupillin Prismassa, mutta siellä ei ollut naudan sisäfilettä eikä lampaanlihaa ollenkaan myynnissä.

10

4606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esim. keskturg, kandee vaan kokeilla vähän sitä vitriiniä ettei oo kauheen lämmin.
      Siellä kyllä vaihtoehtoja.

• Tarkoitin tietenkin sitä kauppahallia siel torilla

• xv-750 kirjoitti:

Tarkoitin tietenkin sitä kauppahallia siel torilla

Tai oikeesti se ei oo torilla, tori rajoittuu siihen halliin yhdeltä sivultaan.

• xv-750 kirjoitti:

Tai oikeesti se ei oo torilla, tori rajoittuu siihen halliin yhdeltä sivultaan.

Sinä joka et ymmärtänyt, osoitat vaan tyhmyytesi kommentoimalla tota juttua, älä aloita edes.
        Ja ihminen joka ostaa itselleen syötävää, tuskin tarvii mitään erikoista kommenttia, virolaisista tai ryssistä.

• Maisu

Lihaa kannattaisi ostaa paljon kerralla, koska siitä riittää syömistä pitkäksi aikaa, kun pakastaa. Mutta se on sitten asia erikseen, että onko se liha tuolla torilla niin laadukasta.

• paikka....???

Tuossa joku laittoikin viestiä. Keskustori on paikka, josta voi ostaa mitä tahansa. Siellä on erikseen tuoretuotteiden myyntihallit. Lihaa, kalaa, vihanneksia jne.
      Lihaa löytyy joka lähtöön, myös paikallisia erikoisuuksia ja eri tavoin valmistettuja tuoretuotteita. Savustettua, suolattua, kuivattua säilöttyä.
      Varsinkin talvisaikaan tuoreus on taattua, kun lämpötila on alhaisempi. Olen ostanut sieltä tuoretuotteita myös kesällä.

• saapanööp

Jos haluat jotain eestist että.Haluan voit kirjoittaa minulle postilaatikkoon voimme kaikki sopia.
      Innov.info@mail.ee

• tuoksahti cccp

Keskturgilla oli sellainen löyhkä etten sieltä ainakaan lihoja lähtisi ostamaan ja Suomeen rahtaamaan.

• 1500

Keskturg on paikallisten mummojen ruokaostospaikka, mummoja ostoksilla, mummoja menossa ostoksille, mummoja tulossa ostoksilta kasseja kantaen.
        Täysin ylimainostettu paikka tässä keskustelussa.

• rimi rami

Voihan siellä käydä aistimassa "vanhoja hyviä aikoja", mitään varsinaista ostettavaa ei ole. Jos elintarvikkeiden perään on niin johonkin isoon markettiin ostoksille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      678
      1635
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1288
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1284
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1248
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1165
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe