Tämä asia askarruttaa. Olen usein miettinyt sitä että mikä myytti piilee atlantiksen takana. Olen miettinyt sitä että se voisi olla tuonela, maan alla oleva kadonnut kaupunki jossa on kaikkein kuolleiden lepopaikka. Tiedän että täällä maan päällä vaikuttavana voimana asuu enemmän henkiä kuin ihmisiä. Maan alta tuleva maaginen voima asuu myös meissä, ja tämä kaikki maagisuus elää aivan kuin mystisenä energian, voiman lähteenä. Poisnukkuneet vaikuttavat meissä ja antavat meille voimaa, samoin kaikkinainen hengellisyys elää meissä vaikuttavana energiana, aivan kuin kaikkinainen Jumala on asuva meissä, elävissä ja kuolleissa.
Atlantis
073
1
496
Vastaukset
- 36
Ihan tavallinen uponnut manner luonnonmullistusten takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745