silmälääkärillä

Ulkosuomalainen

Krapulani oli alkanut jo hellittämään, kiitos heti herättyäni ottamieni buranoiden. Selailin mielenkiinnottomasti vanhaa Tekniikan Maailmaa. Mikä siinä oli että kaiken maailman odotusauloissa oli vain vanhoja lehtiä oli se sitten kunnallinen terveyskeskus tai, niinkuin tämä, yksityinen silmälääkäri. Lisäkseni odotusaulassa ei ollut kuin harmaa, käppyräinen mummeli joka onnekseni ei ollut yrittänyt avata keskustelua. Ei silmissäni mitään vikaa ollut, optikkoni oli vain suositellut tarkastusta piilolinssien vuoksi, olihan edellisestä tarkastuksesta kulunut jo yli kaksi vuotta.
Itseasiassa silmäni olivat niin hyvät että eräs viehättävä nuori nainen oli niitä eilen baarissa kehunut. Hymyilin itsekseni muistaessani naisen. Olimme alkaneet keskustelemaan baaritiskillä odottaessamme tilausvuoroa ja hän oli ollut melkoinen pakkaus. Ei liian laiha, sopivan pyöreä olematta kuitenkaan lihava ja hiukset leikattu puolipitkiksi kehystämään suloisia kasvoja. Itseasiassa samalla tavalla kuin agentti Scullylla Salaisissa kansioissa, tajusin vasta nyt. Ilmankos olin pitänyt hänen hiuksistaan. Harmi että kaveriporukkani oli halunnut äkisti vaihtaa baaria enkä ollut häntä lähtökiiressä enää nähnyt jotta olisin voinut pyytää numeroa. Tokkopa sitä olisin saanutkaan niin lyhyen tuttavuuden perusteella vaikka hän olikin silmiäni kehunut. Noh, jos niin on ollakseen niin tapaan hänet uudestaan ja jos en niin ei sitten, ajattelin samalla kun nimeäni huudettiin. Nousin tuolilta ajatuksissani ja käännyin ovelle tullutta silmälääkäriä kohden.

Pysähdyin kun seinään nähdessäni lääkärin. Ei voinut olla totta! Silmissäni taitaa sittenkin olla jotain vikaa. Ovella seisoi jakkupuvussa juuri sama nainen josta olin hetki sitten haaveillut. Ilmeisesti hänkin oli miellyttävästi yllättynyt sillä hetken hämmästyksen jälkeen hänet huulensa kaartuivat valloittavaan hymyyn enkä voinut muuta kuin hymyillä takaisin.
Hän sai meistä ensimmäisenä puhekykynsä takaisin. "Hei..tämäpä..yllättävää"
"Toivottavasti miellyttävällä tavalla" vastasin ja kirosin samalla itseäni kliseisestä "elokuvarepliikistä". Mitä oikein kuvittelin, ei tämä ole mikään jamesbond-leffa. "Kyllä, tule peremmälle" hän vastasi kääntyen takaisin toimistoonsa ja luulin nähneeni hänen punastuvan hiukan. En voinut kuitenkaan varmistua siitä sillä hän pyysi minua istumaan samantien tutkimustuoliin ja oli tutkivinaan papereitani. Jätin takkini toiselle tuolille ja istuuduin mainittuun tutkimustuoliin.

Tutkimusteline oli vasemmalla sivulla telineessään, toimisto oli tyypillinen silmälääkärin vastaanotto. Hyvin askeettinen, vain muutama tuoli, tutkimusvälineistö, toimistopöytä ja arkistokaappi.

Katseeni harhaili nopeasti takaisin lääkäriin jonka nimeksi muistin Mirvan tai Mirjan. Parasta olla hiljaa nimestä ennenkuin pystyisin sen jotenkin varmistamaan. Mirva/Mirja nojautui edellen pöytään papereita tutkiskellen. Jakkupuvun takki oli noussut hieman ja pystyin erottamaan alushousujen reunan kaaren hänen housujensa alta. En tiedä mikä siinä oli mutta moinen näkymä oli aina kiihottanut minua ja tunsin hienoisen paineen kasvun housuissani. Yritin ajatella jotain muuta rauhoittuakseni kun Mirja/Mirva kääntyi minua kohden. "Sopiiko että kysyn muutaman kysymyksen näin aluksi?" "Sopiihan se" vastasin samalla kun yritin salavihkaa lukea hänen nimensä rintapielessä olevasta nimilapusta. Minua hieman nauratti tälläinen näkötesti ja se saikin hänet kysymään "Mikäs noin hauskaa on?" "Öh, hymyilin vain kun ajattelin miten äkisti jouduin eilen lähtemään enkä ehtinyt jutella kanssasi sen enempää" "Se olikin yksi niistä asioista joita ajattelin sinulta kysyä normaaleiden näkötarkastuskysymysten lisäksi. Minne oikein katosit?" "Valitettavasti kaveriporukkani päätti vaihtaa paikkaa enkä sitten siinä kiireessä löytänyt sinua. Olisin kysynyt numeroasi mutta en tiedä olisitko antanut sitä minulle" vastasin katsoen häntä silmiin. "No järjestyihän se jälleennakeminen näinkin" hän sanoi vastaten rohkeasti katseeseeni.

Sitten seurasikin pitkä litania virallisia kysymyksiä, poltatko, urheiletko, onko näön kanssa ollut mitään ongelmia jne. Vastailin kysymyksiin aika automaattisesti kunnes yhtäkkiä hän kysyi "Seurusteletko?" "En, miten niin?" vastasin sen enempiä ajattelematta. Kysymys oli yllättänyt minut täysin. Kyllä minä tiesin mitä naiset halusivat tuolla kysymyksellä, eivät vastausta vaan ainoastaan ilmoituksen kiinnostuksesta. "Jos kerran ajattelit pyytää numeroani niin ajattelin että taidat olla kiinnostunut minusta ja minulla on muutama huono kokemus miehistä jotka olivat varattuja" "Ikävä kuulla mutta ei, en seurustele. Olen vastikään muuttanut kaupunkiin." Se oli valkoinen valhe, olin ollut kaupungissa jo muutaman kuukauden ja joitakin säätöjä oli ollut mutta ei mitään vakavampaa. "Hyvä niin" Mirja vastasi (olin ehtinyt vilkaista nimilappua) ja jatkoi tutkimustaan.

"Sammutan nyt valot ja joudun valaisemaan silmiäsi aika voimakkaalla valolla" "Selvä" vastasin. Ajattelin että tutkimusrutiini oli minulle kuitenkin vuosien varrelta aika tuttu mutta tulin yllättymään aikalailla. Mirja istuutui jakkaralle eteeni niin että vasen jalkani jäi hänen reisiensä väliin. "Otan vain lampun" Mirja sanoi ja kurkotti ylitseni pöydälle takaoikealla. En voinut kuin pyöritellä silmiäni kun hänen rintansa hipaisivat kättäni ja tunsin nenässäni hänen hajuvetensä ihanan tuoksun. Nielaisin ja ilmeisesti Mirja kuuli sen sillä hän näytti hymyilevän viekkaasti. Hämärässä huoneessa oli vaikea sanoa. Hän kumartui eteenpäin ja suutani kuivasi. Äsken tuntui että sylkeä oli liiankin kanssa ja nyt päinvastoin. Viileä käsi asettui hellästi otsalleni kun hän varovasti aukaisi vasenta silmäluomeani heijastaen valoa silmän sivulle. "Silmäsi ovat yhtä hyvännäköiset kuin muistinkin. Katso ylöspäin, vasemmalle, oikealle, alas." Viimeinen komento oli kaikkein mieluisin sillä Mirjan asento kumartuneena ylitseni tarjosi minulle loistavan näkymän hämäryydestä huolimatta hänen rinnoistaan vaalean paidan aukosta. Ihanan pyöreät pallukat olivat nähdäkseni valkoisten pitsirintaliivien tukemat. Housuissani alkoi tuntumaan jo melkoista puristusta. Tämä nainen oli ajamassa minua hulluksi pelkällä läsnäolollaan ja näytti olevan täysin tietämätön asiasta. En uskonut että hän näki seisokkiani lähes pimeässä huoneessa kunnes hän siirtyi toiselle puolelleni. Asetti jakkaran lähelle polveani, istuutui, kumartui tutkimaan oikeaa silmääni ja samalla tunsin hänen oikean reitensä omaani vasten. Toivoin ettei hän liikkuisi yhtään lähemmäksi koska sitten hän tuntisi erektioni.

Juuri kun mietin miten vaihtaa asentoani välttyäkseni nololta tilanteelta hän siirtyi lähemmäksi ja puristi reitensä kaluani vasten. Kumpikaan ei sanonut mitään ja hän jatkoi tutkimusta kuin mitään sen erikoisempaa ei olisi tapahtunut. Hetken kuluttua Mirja kurotti laittamaan lampun takaisin pöydälle ja sen sijaan että olisi istunut takaisin jakkaralle hän jäikin puolittain ylleni, painaen edelleen reittänsä minua vasten. Pimeän huoneen hiljaisuudessa kuulin hänen raskan hengityksensä. Vaistomaisesti tartuin häntä lantiosta ja vedin lähemmäksi. Mirjan kädet haroivat hiuksiani kun sukelsimme syvälle kiihkeään suudelmaan. Mirjan huulet olivat ihanan pehmeät ja samalla jäntevät, aivan kuin hänen vartalonsakin kun käteni vaeltelivat levottomasti hänen kurvejaan. Tartuin häntä pakaroista, vetäen tiukemmin miehuuttani vasten ja häneltä pääsi heikko voihkaisu. Siirryin suutelemaan häntä kaulalle ja tunsin kuinka Mirja hieroi lantiotaan syliäni vasten. Hänen hengityksensä tuntui kuumalta kun hän hamusi korvaani suullaan antaen sille leikkisen näykkäisyn. Käteni siirtyivät takamukselta etupuolelle ja aloin napittamaan Mirjan paitaa auki. "Odota" hän henkäisi ja ehdin jo kirota itseäni liian nopeasta etenemisestä kun hän nousi pois sylistäni mutta helpotuksekseni hän käveli ovelle lukitakseen sen. "Kaiken varalta" hän sanoi kävellessään takaisin jatkaen paitansa aukaisua siitä mihin olin jäänyt. Käteni livahtivat paidan helman sivuilta paljaalle selälle. Hyväilin hänen selkäänsä samalla suudellen vatsaa, edeten ylöspäin sitä rataa kun hän jatkoi paitansa aukaisua. Viimein pääsin hänen rinnoille ja varmistuin siitä mitä olin aiemmin nähnyt. Ihanan pyöreitä rintoja peittivät valkoiset pitsiset rintaliivit. Mirja hyväili käsivarsiani samalla kun hapuilin rintaliivien hakasta. Puristin hakasta sormieni välissä ja se aukesi vaivattomasti. Mirja ravisti paitansa yltään ja pudotti rintaliivinsä seuraavaksi. Suutelin pystyjä rintoja hellästi, välillä pyöräyttäen kieltäni nänninpihan ympärillä. Mirja tarttui taas hiuksiini painaen huuleni tiukemmin rinnoille. Imaisin vasemman nännin suuhuni imien sitä, välillä kevyesti hampailla näykkäisten. Joka kerta Mirja henkäisi raskaasti ja pyöräytti lantiontaan tiukemmin minua vasten. Aloin aukaisemaan Mirjan housuja ja tämä sai Mirjan hyrisemään himonsekaisella äänellä "Mä olen niin valmis...". Saatuani housut alas hipaisin kevyesti pikkuhousujen päältä. Hän tosiaan oli valmis, tunsin kuinka kosteat pikkuhousut jo nyt olivat. Sitten Mirja todella yllätti minut. "Mä en jaksa odottaa" hän sanoi kiivaasti ja kävi housujeni kimppuun. Ennenkuin itse sitä ehdin täysin tajusin, olivat housuni mytyssä nilkoissani ja kaluni ulkona alushousuista. Mirva riisui alushousunsa ja asettui hajareisin ylleni, tarttui kaluuni ja ohjasi minut sisäänsä aloittaen ratsastuksen hitaasti. "Ah, ah, ah!" hän huohotti joka työnnöllä enkä voinut muuta kuin vaistonvaraissti vastata työntöihin parhaani mukaan. Mirjan kädet olivat kietoutuneet niskaani mistä vetäen hän sai lisäpontta työntöihinsä. Tartuin hänen pakaroihinsa niitä hieman levittäen ja vedin joka työnnöllä itseäni syvemmälle. Tämä sai Mirjan hulluksi. Hänen voihkaisunsa alkoivat jo lähennellä suoraa huutoa. Yhtäkkiä hän kaatui päälleni täristen, tunsin kuinka pillun syöverit kouristelivat kaluni ympärillä samalla kun hänen lantionsa vielä teki puolittaisia työntöjä kramppinomaisesti.

Meni tovi ennenkuin hän tokeni. "Sori, mä en tiedä mikä muhun meni" hän pyyteli anteeksi nolona. "Älä pyytele anteeksi, tuo oli upeaa" vastasin hymyillen ja varmistaakseni ettei hän jatkaisi höpötystään, suljin hänen suunsa suutelemalla pitkään ja kiihkeästi. Kaluni oli edelleen Mirjan vitussa kovana ja Mirja työnteli itseään sitä vasten satunnaisesti. "Mä en usko tätä. Mä haluun sua uudestaan" Mirja huokaisi syvään. "No sepäs on yhteensattuma, koska mäkin haluan sua" sanoin virnistäen vastaten hänen työntöönsä. "Jospa antaisit munkin vähentää vaatteita"

4

10317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä!!

      Oli muuten helvetin hyvä..! lisää tälläsiä!!

    • Polziz

      Vähä oli hyvä...
      Kirjota lisäää tällästä.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ulkosuomalainen

        Jatkoa tulossa viikon sisään


      • Mahe
        Ulkosuomalainen kirjoitti:

        Jatkoa tulossa viikon sisään

        Upeaa! Tosi hyvä=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe