Hei olemme kaverin kanssa lähdössä kesällä reilaamaan.
Alustava suunnitelma: Tukholma->Köpis->Hampuri->Berliini-> Amsterdam->Belgia->Pariisi->Lyon->Sveitsi->Milano
Ja jos aikaa jää niin Milanosta vielä Venetsiaan tai Roomaan. Tarkoitus olisi, että ruotsin läpi tullaan mahdollisimman nopeasti, ja belgiassa ja sveitsissä vähemmän aikaa.
TIedän että joihinkin maihin jää vähemään aikaa tutustua, muuta tarkoitus olisi nähdä mahdollisimman paljon matkan aikana . Kuulostaako realistiselta? Milanosta lennämme Suomeen.
Reili 2010
5
867
Vastaukset
- dreaaam
olemme kkn matkalla ja ostamme kkn lipun, 399 ja lento tulee maksamaan noin 100e junalippu tampereelta 28e. riittääkö 1500e budjetti jos laskee mukaan matkakulut?
- laskekaa
Riippuu tietysti miten olette ajatelleet majoittua ja mitä tehdä reissunne aikana. Olette valinneet todella kalliin reitin, mm. Sveitsi on todella kallis paikka! Vaikka yöpyisitte halvimmassa mahdollisessa hostellissa niin laskekaa yöpymiseen ja ruokaan 50e/päivä/hlö, pienemmällä summalla on vaikea pärjätä. Siihen päälle shoppailut ja mitä muuta aiotte tehdä.
- dreaaam
laskekaa kirjoitti:
Riippuu tietysti miten olette ajatelleet majoittua ja mitä tehdä reissunne aikana. Olette valinneet todella kalliin reitin, mm. Sveitsi on todella kallis paikka! Vaikka yöpyisitte halvimmassa mahdollisessa hostellissa niin laskekaa yöpymiseen ja ruokaan 50e/päivä/hlö, pienemmällä summalla on vaikea pärjätä. Siihen päälle shoppailut ja mitä muuta aiotte tehdä.
niin ei tolla budjetilla paljon juhlita ja shoppailla, mutta tarkoitus olisi jättää ne vähemmälle. yritetään hyödntää yöjunia ja kai se on pari yötä ihan jo kokemuksen vuoksi viettää juna-asemalla. Ja ruoat pyritään tekemään itse hostelleissa.
- möllikkä1234
dreaaam kirjoitti:
niin ei tolla budjetilla paljon juhlita ja shoppailla, mutta tarkoitus olisi jättää ne vähemmälle. yritetään hyödntää yöjunia ja kai se on pari yötä ihan jo kokemuksen vuoksi viettää juna-asemalla. Ja ruoat pyritään tekemään itse hostelleissa.
olin viime kesänä reilillä,
reitti-tukholma -köpis-hampuri-köln-pariisi-marseille-strasbourg-berliini-köpis-tukholma
ehdittiin tämmönen mennä 21pv global lipulla, reissu oli ikimuistonen,
kannatan lähtöä 110%, ainut vinkki reissulle: EI SAA RESSATA, muuten menee kaikki ohi
meillä oli suunnitelma , suunnitelmasta onnistu about 2% , eli varautukaa siihen:D
mutta se oli koko reissun IDEA ja teki siitä MAHTAVAN,
onnea!!
- mppk
Huomio ma tkakuluissa pakolliset paikkaliput, jotka ovat Italiassa hävyttömän kalliita. Minä en ole ainoa, joka on sitä mieltö, että Milanossa ei ole mitään näkemistä. Mieti jos joku väli kannattaisi lentää esim, jättää puuduttava Ruotsin läpimatkailu. Olen itse lentänyt Saksaan ja sitten ottanut lyhyemmän ajan lipun, kun ollaan viihdytty samassa paikassa useamman päivän.
Matkareittinne on vähän turhan poukkoileva ja aikaavievä näin useamman railin kokeneena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747