Kertokaas, jos tiedätte jonkun joka on ladannut netistä enemmän kuin 722 peliä eri konsoleille ja pc:lle yhteensä. Mä tiedän yhen...
Suurin ladattu pelikokoelma
8
746
Vastaukset
- anaali
ketä kiinnostaa monta vitun pelii siu kaveri on ladannu niit voi ladata kuka vaan netist ja niin paljon ku sielu sietää omalla vastuulla...
- JJG
Mutta jäämättä kiinni
- 13
JJG kirjoitti:
Mutta jäämättä kiinni
Maailmassa on ehkä n. miljardi (10000000) warettajaa, kiinnijäämisriski on olematon. Pääpotti lotossakin on helpompi saada, latauksissa 2 pääpottia peräkkäin.
- sdfksfd
Pitää vaan olla myös rahaa sitä tallennustilaa varten, joten ylisuurien kokoelmien ylläpito ei ole ihan ilmaista vaikka sisällön saisi nettimaksun hinnalla.
Esim. 300 full-hd leffaa ja mainitsemasi 700 peliä vaatisi jo useamman sata euroa satsauksia ulkoisiin kiintolevyihin.
Vitutus on myös suuri jos joku levyistä jossa on vaikka 1.5TB täyttä tavaraa, failaa eikä tiedostoja saa takaisin. Siinä ei läheskään niin paljon harmita se tiedostojen menetys, vaan se aika joka meni niiden etsimiseen.
Toisin kuin yllä mainittiin, ei välttämättä "kuka vaan" saa isoja kokoelmia warettamalla, en itsekään. Pitäisi olla jatkuva usenet pääsy, salasanat muutamille parhaille darkneteille/yksityisille BT trackereille, jne... Jota itsellä ei todella ole.
Demonoidiin on kyllä tili mutta ei sieltäkään tavaraa usein tule kuin 100-200kt nopeudella per sekunti, välillä hidastuu 5-40 pintaan päivätolkulla. Ei siinä hirveästi ladata edes paria sataa 13gb kokoista bluray-leffaa vaikka langat huutavat punaisena 24/7.- 7
Lataaminen on laitonta...
- 8
7 kirjoitti:
Lataaminen on laitonta...
Ei ole. Jos olisi, netin käyttö olisi laitonta. Tekijänoikeuden alaisen materiaalin lataaminen saattaa olla.
- Ro0bert
8 kirjoitti:
Ei ole. Jos olisi, netin käyttö olisi laitonta. Tekijänoikeuden alaisen materiaalin lataaminen saattaa olla.
Omaan käyttöön lataaminen on sallittua. Jakaminen on rikollista.
Ro0bert kirjoitti:
Omaan käyttöön lataaminen on sallittua. Jakaminen on rikollista.
Lataaminen on sallittua :D mutta pelille et saa hakea cd-huijaus / serial numeroa netistä , koska rikot silloin lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437