Tilasin DNA:n kimppa-liittymän 28.12. Sopimus on tullut postiin jo heti uuden vuoden jälkeen. En ole vielä hakenut sitä, kun haluan hakea sekä puhelimen että sopimuksen samalla kertaa kun postiin on niin pitkä matka eikä minulla ole autoa :D
Kauankohan siinä puhelimessa vielä kestää? Tietysti nämä juhlapyhät ovat saattaneet vaikuttaa toimitusaikaan... Ei kai vaan minun olisi pitänyt hakea sitä sopimusta ja aktivoida jotain juttua ennen kuin ne lähettää puhelimen?
DNA:n kimppa ja toimitusajat
3
946
Vastaukset
- k.taalasmaa
Oletko varma, ettei siellä liittymän mukana ole myös se sinun puhelin..
En ole varma, mutta olen siinä luulossa, että samassa paketissa tulee sekä puhelin, että sim-kortti sopimuksineen..? Soitahan postiisi ja kysy minkä kokoinen paketti siellä on, kirje vai pahvilaatikko. Veikkaan jälkimmäistä.- ap.
Paketti on vain 0,1 kg eli 100 grammaa. Mahdotonta, että mukana olisi myös puhelin, kun pelkästään se painaa melkein 150g. :P NYT ALKOI HUOLESTUTTAA. Mikähän siinä sitten on vikana. Tietysti joudun odottamaan yli kuukauden tuota puhelinta.
- ...ap
ap. kirjoitti:
Paketti on vain 0,1 kg eli 100 grammaa. Mahdotonta, että mukana olisi myös puhelin, kun pelkästään se painaa melkein 150g. :P NYT ALKOI HUOLESTUTTAA. Mikähän siinä sitten on vikana. Tietysti joudun odottamaan yli kuukauden tuota puhelinta.
Se kännykkä olikin siinä mukana! Varmaan sitten vahingossa luki, että paino on 0,1kg kun se mielestäni oli enemmänkin 1,0kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4303594Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1162653Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422229Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne102155Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv171985Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941617Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k471545Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531410