Tunisialainen mies

Din Rabbook

Tunisialaiset miehet osaavat näytellä roolinsa loppuun asti ja kaatavat sänkyihinsä tollot soomalaiset naislortot selluliitteineen jotka uskovat että juuri he ovat valittuja kuningattaria. Kiähäh! Jokaista suomalaisakkaa vedätetään samalla tavalla ja uskovat olevansa ainoita juuri tälle tunisialaismiehille. Näitä suomalaistolloja kyllä riittää. Huokailevat ja ähkivät kotonaan loman jälkeen että siellä se olisi se tunisialainen mies, vain minua se odottaa!! ooh aaah
Todellisuudessa panee jo seuraavia turisteja, sanoen tunisialaisille kavereilleen: lehmälento taas tulossa...!

14

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Woman;))

      Sinulla taitaa olla joko vilkas mielikuvitus tai sitten olet jotenkin katkera?

      Sääli,sillä Tunisialaisen Miehen kanssa olen seurustellut noin viisi vuotta,olen osan vuodesta Tunisiassa ja teen duunia siellä ja hän on kotimaassani Suomessa osan aikaa,homma pelaa,olemme aikuisia ja käyttäydymme sen mukaisesti,olen erittäin Happy ja se on tärkeä elämän "suola",mausteista parhain!

      • hääääh

        Hyvin on miehesi hoitanut asiat: Suomessa sossun tiskillä 6 kuukautta ja Tunisiassa paneskelee skandituristilehmiä loput vuodessa. Vannoo samalla ikuista rakkauta ja pyytää lähettämään rahaa eiks je?


      • naleh
        hääääh kirjoitti:

        Hyvin on miehesi hoitanut asiat: Suomessa sossun tiskillä 6 kuukautta ja Tunisiassa paneskelee skandituristilehmiä loput vuodessa. Vannoo samalla ikuista rakkauta ja pyytää lähettämään rahaa eiks je?

        en edes tieda miksi vastaan tahan. Mutta suosittelen ketjun aloittajaakin lopettamaan silla sosiaaliturvalla elamisen ja etsivan ihan oikeaa tyota aikasi kuluksi, mielummin kuin naiden fantasioiden kirjoittelua tanne.


      • Miboon Zeb
        naleh kirjoitti:

        en edes tieda miksi vastaan tahan. Mutta suosittelen ketjun aloittajaakin lopettamaan silla sosiaaliturvalla elamisen ja etsivan ihan oikeaa tyota aikasi kuluksi, mielummin kuin naiden fantasioiden kirjoittelua tanne.

        Ja opettele sinä kirjoittamaan äidinkielelläsi.


      • EGGYfan

        Ollut jo vuosia ja olen tutustunut paikallisiin asukkaisiin hänen seurassaan,on joukossa kyllä näitä turistien vonkaajia,mutta suurin osa on ihan tavallisia miekkosia,joten olen kanssasi ihan samaa mieltä,onni muodostuu kahden ihmisen välillä aidoksi tunteeksi ja niin sen kai pitäisikin mennä,on sitten maa mikä tahansa,kaukorakkauskin voi onnistua,kuten teillä,hienoa! :D


    • m. eisseli

      Afrikassa huorailevat suomilortot ovat tunnettu patentti maailmalla. Siellä paikalliset geeliigigolot jo rasvailevat jortikkaansa kun kuulevat että lehmälento on taas tulossa. Paikallinen ystäväni kertoi, että 3-4 eri suomiakkaa per päivä on tavoite, mutta joutuvat joskus tyytymään vain kahteen. Rahaa kuitenkin ovat kaikki lähettäneet ja kihlasormuksetin on kuulemma ostettu. Myy niitä sitten eteenpäin Soussen basaarilla. Äijällä on tunisialainen vaimo 3 lasta.

      • Daalia 44

        Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olet TYHMÄ.


      • Herpesmies
        Daalia 44 kirjoitti:

        Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olet TYHMÄ.

        jättikö Ahmed turistilehmänsä?


      • lorttoilija69
        Daalia 44 kirjoitti:

        Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olet TYHMÄ.

        Kyllä siellä Maghrebin slummissa saa pesunkestävä Suomilehmäkin kunnon kapulaa pakaroiden väliin. Toista se on, kun Hammametin poika jyystää oikein kunnolla haisevalla mahtimelallaan ryppyreikään!


      • siinä se tuli
        Daalia 44 kirjoitti:

        Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olet TYHMÄ.

        M.O.T.


    • LAELA

      Eivät osaa pelata peliänsä oikein,aina ei arpakuutio osukkaan kohdalleen,...sääli:((

      Tunisialaiset miehet hoitavat homman paremmin :)))

      • ehed

        Toisaalta suomilehmä kelpuutetaan petikaveriksi vain Tunisiassa.


      • kiähä

        Tuo on vain kateellisten suomalaisten naisten puhetta. Kyllä esim. venäläistytöt ovat kauniita ja siroja tummine silmineen ja pikimustine hiuksineen. Heidän viehätys voimansa oikein säteilee heistä. Turha siinä on suomalaisen paksumahaisen ja lyhytjalkaisen rasvaperseen inistä.


      • PATTAYA kuusysi
        kiähä kirjoitti:

        Tuo on vain kateellisten suomalaisten naisten puhetta. Kyllä esim. venäläistytöt ovat kauniita ja siroja tummine silmineen ja pikimustine hiuksineen. Heidän viehätys voimansa oikein säteilee heistä. Turha siinä on suomalaisen paksumahaisen ja lyhytjalkaisen rasvaperseen inistä.

        Pattaya ON SE paikka! Naiset ei yhtä karvaisia kuin Tunisiassa. Käyttävät myös deodoranttia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe