Tunisialaiset miehet osaavat näytellä roolinsa loppuun asti ja kaatavat sänkyihinsä tollot soomalaiset naislortot selluliitteineen jotka uskovat että juuri he ovat valittuja kuningattaria. Kiähäh! Jokaista suomalaisakkaa vedätetään samalla tavalla ja uskovat olevansa ainoita juuri tälle tunisialaismiehille. Näitä suomalaistolloja kyllä riittää. Huokailevat ja ähkivät kotonaan loman jälkeen että siellä se olisi se tunisialainen mies, vain minua se odottaa!! ooh aaah
Todellisuudessa panee jo seuraavia turisteja, sanoen tunisialaisille kavereilleen: lehmälento taas tulossa...!
Tunisialainen mies
14
718
Vastaukset
- Woman;))
Sinulla taitaa olla joko vilkas mielikuvitus tai sitten olet jotenkin katkera?
Sääli,sillä Tunisialaisen Miehen kanssa olen seurustellut noin viisi vuotta,olen osan vuodesta Tunisiassa ja teen duunia siellä ja hän on kotimaassani Suomessa osan aikaa,homma pelaa,olemme aikuisia ja käyttäydymme sen mukaisesti,olen erittäin Happy ja se on tärkeä elämän "suola",mausteista parhain!- hääääh
Hyvin on miehesi hoitanut asiat: Suomessa sossun tiskillä 6 kuukautta ja Tunisiassa paneskelee skandituristilehmiä loput vuodessa. Vannoo samalla ikuista rakkauta ja pyytää lähettämään rahaa eiks je?
- naleh
hääääh kirjoitti:
Hyvin on miehesi hoitanut asiat: Suomessa sossun tiskillä 6 kuukautta ja Tunisiassa paneskelee skandituristilehmiä loput vuodessa. Vannoo samalla ikuista rakkauta ja pyytää lähettämään rahaa eiks je?
en edes tieda miksi vastaan tahan. Mutta suosittelen ketjun aloittajaakin lopettamaan silla sosiaaliturvalla elamisen ja etsivan ihan oikeaa tyota aikasi kuluksi, mielummin kuin naiden fantasioiden kirjoittelua tanne.
- Miboon Zeb
naleh kirjoitti:
en edes tieda miksi vastaan tahan. Mutta suosittelen ketjun aloittajaakin lopettamaan silla sosiaaliturvalla elamisen ja etsivan ihan oikeaa tyota aikasi kuluksi, mielummin kuin naiden fantasioiden kirjoittelua tanne.
Ja opettele sinä kirjoittamaan äidinkielelläsi.
- EGGYfan
Ollut jo vuosia ja olen tutustunut paikallisiin asukkaisiin hänen seurassaan,on joukossa kyllä näitä turistien vonkaajia,mutta suurin osa on ihan tavallisia miekkosia,joten olen kanssasi ihan samaa mieltä,onni muodostuu kahden ihmisen välillä aidoksi tunteeksi ja niin sen kai pitäisikin mennä,on sitten maa mikä tahansa,kaukorakkauskin voi onnistua,kuten teillä,hienoa! :D
- m. eisseli
Afrikassa huorailevat suomilortot ovat tunnettu patentti maailmalla. Siellä paikalliset geeliigigolot jo rasvailevat jortikkaansa kun kuulevat että lehmälento on taas tulossa. Paikallinen ystäväni kertoi, että 3-4 eri suomiakkaa per päivä on tavoite, mutta joutuvat joskus tyytymään vain kahteen. Rahaa kuitenkin ovat kaikki lähettäneet ja kihlasormuksetin on kuulemma ostettu. Myy niitä sitten eteenpäin Soussen basaarilla. Äijällä on tunisialainen vaimo 3 lasta.
- Daalia 44
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olet TYHMÄ.
- Herpesmies
Daalia 44 kirjoitti:
jättikö Ahmed turistilehmänsä?
- lorttoilija69
Daalia 44 kirjoitti:
Kyllä siellä Maghrebin slummissa saa pesunkestävä Suomilehmäkin kunnon kapulaa pakaroiden väliin. Toista se on, kun Hammametin poika jyystää oikein kunnolla haisevalla mahtimelallaan ryppyreikään!
- siinä se tuli
Daalia 44 kirjoitti:
M.O.T.
- LAELA
Eivät osaa pelata peliänsä oikein,aina ei arpakuutio osukkaan kohdalleen,...sääli:((
Tunisialaiset miehet hoitavat homman paremmin :)))- ehed
Toisaalta suomilehmä kelpuutetaan petikaveriksi vain Tunisiassa.
- kiähä
Tuo on vain kateellisten suomalaisten naisten puhetta. Kyllä esim. venäläistytöt ovat kauniita ja siroja tummine silmineen ja pikimustine hiuksineen. Heidän viehätys voimansa oikein säteilee heistä. Turha siinä on suomalaisen paksumahaisen ja lyhytjalkaisen rasvaperseen inistä.
- PATTAYA kuusysi
kiähä kirjoitti:
Tuo on vain kateellisten suomalaisten naisten puhetta. Kyllä esim. venäläistytöt ovat kauniita ja siroja tummine silmineen ja pikimustine hiuksineen. Heidän viehätys voimansa oikein säteilee heistä. Turha siinä on suomalaisen paksumahaisen ja lyhytjalkaisen rasvaperseen inistä.
Pattaya ON SE paikka! Naiset ei yhtä karvaisia kuin Tunisiassa. Käyttävät myös deodoranttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882