Romanttiset Zombit !!!

Nefilim

Miksi moni teini tuntee olevansa vampyyri? Pikemminkin olisi syytä tuntea olevansa zombi. Epäkuollut, mikä epäkuollut. Yhdistäviä tekijöitä vampyyrien kanssa:

1. Ei elävä eikä kuollut, vaan epäkuollut
2. Aterian tarve: Vampyyri pitää verestä, zombie aivoista.

Miksi nykynuoret eivät romantisoi zombeutta?

- Katsottaisiin vaikkapa susikuuta vaatteen riekaleet päällä...
- Syötäisiin porukalla aivoja (vaikka eläinten) ja juotaisiin lihasnestettä pikarista.
- Ulistaisiin yhdessä ja valitettaisiin..mmmmooouuuaaaa -matalalla äänellä toki

Muita hyviä puolia: Ei tarvitsisi ajatella itse. Ei heikkouksia päivänvalolle.

Zombit ovat ihq porukkaa, kerrassaan romanttista väkeä.Sympaattisiksikin heitä voi luonnehtia. Kukapa ei voisi olla heltymättä saadessaan hoivata mädäntynyttä zombivauvaa?

On zombissa Kiehtova mädän lemu, siitä saataisiin aikaan kunnon kemut. Zombit ovat väärin ymmärrettyä väkeä. Miltä itsestäsi tuntuisi olla zombi, kun kukaan ei sinua ymmärrä.

Avataan zombi-kahviloita ja aletaan myydä repaleisia ja mätiä vaatteita...

Olisinpa minäkin zombi...

Gallup? Moniko nykyajan pelottavista vampyyreista voisi harkita vaihtavansa vaikkapa Zombieksi?
Kävisitkö zombi kahvilassa? Entäpä zombi-bileissä? Miltä aivot maistuu?

4

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 073

      Lordi voitti euroviisut, sai siten nämä lapsiparat omikseen.

    • Muumio älä lyö

      Muumiot haisee vain vähän tukkaiselle kun taas zombiet haisee. Muumioiden ei tarvi syödä mitään. Aina silloin tällöin muumioiden tarvii tai ne haluavat hengailla sargofageissa. Muumioilla on aina vessapaperia omasta takaa!

      Ketä ei tosissaan haluaisi tuupata muumiovauvaa sargofagikärryissä tai haluaisi lemmikikseen omaan balsamoitua eläintä.

    • antizombie

      Zombiet on peräkammarin poikia verrattuna salskeisiin vampyyreihin. Zombie vaimo on vähemmän haluttava kuin Merja Tapola. Tämän takia zombeista ei pidetä.

      • Nefilim

        Rannalla oman ihanan ja mädäntyneen vaimonsa kanssa, jolta putoaa leukaluu. Siinä sitten asetellaan sitä paikalleen yhdessä. Sitäpaitsi Zombie-vaimo ei nalkuta, Ei tarvi parfyymiä (on omasta takaa)

        Katselet sitten kuuta kädestä kiinni pitäen (jos käsi pysyy kiinni vaimon ruumiissa) ja romanttisella ilallisella on ehkä parempi, että kokkaat itse :-)




        Toki muumiossa on tuo wc-paperi -puoli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe