Joku kai tuntee Suzukin 400 -kuutioisiakin (tai 450) vm 85-90 ?
Jos "ryhtyisi sellaiseen" enkä sitten nuoruuden (kymmeniä v.sitten) ole pyörien tekniikkaa käsitellyt, en teoriassa enkä käytännössä.
Niin onko sellainen moottoriltaan ja muualtakin laitteistaan luettava vai onko joku tietty, yleisesti esiintynyt vika jonka laittaminen maksaisi enemmänkin?
Vieläkö sellaiseen saa varaosia?
80 -luvun Suzuki
4
511
Vastaukset 4
- 750 EF
Tuon ikäinen japsi on oletettavasti sen verran luotettava, että jos se kerran lähtee käyntiin niin se todennäköisesti vie sinut vaikka Jäämeren rannalle asti. Mutta 25 vuotta vanhalta pyörältä ei voi vaatia takuuta että se myös toisi takaisin.
- Minulla
nelipuolikkaasta. Hyvä ja kestävä peli. Uusimmat kaksipyttyiset ovat jo viissatasia, mutta moottorin konstruktio on edelleen sama. Ainoa murhe taitaa olla Suzukin hieman epäluotettavat sähköt ja niistäkin lähinnä tasasuuntaaja. Kaikissa omistamissani Suzukeissa tuo on hajonnut. Tarvikeosia saa silti hyvin (Electrex), eikä tuo kauheasti maksa, reilun satasen.
- `Mopoinsiööri
Lasketaanko yli 400 kuutiosenttimetriset moottoriajoneuavot moottoripyöriksi vai onko ne mopoja
- noforbombs
aaaaaarrrrrgggghhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69731Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli59712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.44626- 62593
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 37460