Kertokaapas te sairaanhoitajat että onko haittaa jos saa erektion lääkärissä kesken alapesun suorituksen? Mitä asiasta olen lukenut, niin kyseinen pesu suoritetaan ilmeisesti hyvin perusteellisesti ja tarkasti. Itsehän olen niin herkkä että varmaan laukean jos tuohon joskus joudun :o
Erektio
27
7685
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,
Mikset runkaa valmiksi enne pesua?
Eihän siitä haittaa ole kuin sinulle itselleen kun tuo ikuistetaan potilaskertomukseesi. - voi tenavat
alapesun vastaanotollaan?
Kuulehan nyt tenava, kasva aikuiseksi. Sitte kun sä kasvat isoksi, niin saattaa olla että lääkäri (setä tai täti) jossain vaiheessa tekee sulle tutkimuksen, jossa se tunkee sormen sun anuksees - hekumoi nyt sitä. P.s. hanska toki kädessä lääkärillä. - VoiVide!
itsellesi se kenties nolompi, kuin ammattilaisille. Heillehän se kuuluu lähinnä jossain määrin "arkipäivään" ja eiköhän ne kotonaankin ole nähneet moista, elleivät selibaatissa satu elämään :)).
- kyllästynyt todellak
Hohhoijaa, taaaas näitä. Jälleen kerran areenalla henkilö, joka yrittää epätoivoisesti naamioida haaveensa olla tekemisissä pikku hoitsujen tai peräti lääkäreiden kanssa ja fantasioida saamalla tällä palstalla vastauksia vipuun meneviltä hoitajilta. Ja älä suotta vaivaudu selittelemään, miten ei taas joku kireäpipo hoitsu täällä nyt ymmärrä ihmisen ongelmaa...Justiinsa juu. Löydät aiheesta varmasti alan sivustoilta lisää aineistoa ja live-"hoitsut" löytyvät puhelinsoiton päästä. Eikun menoksi, go 4 it!
- seisokissa
penis on helpompi pestä kun on erektio.
- seisokkii
kivempi myös katsella kun on stondis.
- Mee tumputtaan
Lopeta jo erektioaddikti! Ei jaksa jatkuvasti lukea sun erektiofantasioistasi.
- ymmärsinkö ?
siis onko jotku hoitoalan ihmiset runkannu miehiä hoitotoimenpiteiden yhteydessä ?
- jjhjj
No nehän ottavat mulkun suuhun ja lutkuttavat oikein kunnolla
- Hoitaja26
No antakaa nyt pojan haaveilla :)
Mut mä en vieläkään tajuu miks lääkäri tekis jotain alapesuu ??
Sit kun oot dementikko 80v eikä enää seiso niin ne hoitajat tekee vanhainkodissa sen alapesun.... - hätäilijät
kyllä se siitä laskeekin kun vähän odottelee
- erektiossa
pukeminen on vähän hankalaa
- pesulla
erektioita tulee joskus kun penistä käsitellään.
- eiihmeellistä
ihan arkipäivää
- erektio
joitain miehiä nolottaa jotkut nauttivat tilanteesta
- stondis
kun nainen vetäsee kumihanskat käsiin ja ottaa peniksen käteen niin varmasti alkaa erektio.
- justjust
useimmiten näin tapahtuu
- useimmitem
ei tule erektiota
- sillä siisti
useimmitem kirjoitti:
ei tule erektiota
tai sitten laukee vaan
- Laardia
Ei tule erektiota kenellekään. Olen 140 kg kalju ja ruma hoitsumies. Sekä haisen pahalle. Edes homoilla ei seiso.
- Silavaa
Ei tule erektiota minunkaan seurassani. Olen vaihdevuosissa ja hikoan kuin pieni sika. Erektiot unohtuu, kun katsoo minun kiiltävää, kaksoisleukaista naamaani. Rinnatkin roikkuvat kuin kärpäslätkät, eli siinä sulle erektiota.
- Mr. Bear
Noh.... Kauneus on katsojan silmässä...
- erektioita
terkkarissa useimmiten
- Nättihoitsuli
Meillä käytössä nopea keino erektion feidaamiseen: otetaan potilaan kivekset nyrkkiin tukevasti ja puristetaan kunnes joko:
-erektion lörpsähtää
-potilaan naama alkaa sinertää
-molempia
Tärkeää on vaan tsekata ettei muut potilaat tai henkilökunta ole näkemässä, voi tulla kiusallisia tilanteita. - hoiturit
kaikkeen tottuu ,ihmeellistä.
- Pissipoju
Nuoret naislääkärit on halukkaita tutkimaan käsin eturauhasta, nuori naislääkäri takki auki ja bordellinpunainen pusero rinnat tyrkyllä, ilman hanskoja ja rasvaa kouraisi oikein kunnolla, että sattu ja se lääkäri nautti selvästi ja tuli myöhemmin kuulemma katuvaiseksi kun selitin sitä hoitajille, hoitajat vain sanoi, että sillä lääkärillä oli kovat paineet päällä, selväksi vain ei tullut mitkä paineet ja kun näin sen jälkeenpäin käytävällä se vain hymyili mulle vienosti.
- Actual advice mallard
Dont go to doctor if you have erection
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884