Mitä kautta voi hommata työluvan Egyptiin? Itsellä on siellä jo työ ja työlupa, mutta poikaystävä haluaisi tulla kanssa pariksi kuukaudeksi Egyptiin. Voiko turistina ollessa etsiä töitä ja töitä saatua hakea työlupaa vai pitääkö työlupa olla kädessä ennen kuin töitä etsii? Entäs miten suhtaudutaan Sharmin kaltaisessa turistikeskuksessa töiden tekemiseen ilman työlupaa, ihan jotain pientä hanttihommaa vain?
työlupa egyptiin
3
588
Vastaukset
- usf
Olen ollut itse matkaoppaana Egyptissä. Kenellekään tuntemalleni ulkomaalaiselle matkaoppaalle ei myönnetty virallista työlupaa, kaikkien passiin pläjäytetään vain leima, ettei työlupaa ole myönnetty. Loput hoituu matkatoimistojen ja heidän agenttiensa harjoittaman korrpution kautta.
Eli muista, että Egyptissä asiat hoituvat vain pienten bakshiisien, eli lahjusten avulla.- eikorruptiolle
Et ilmeisesti tunne kaikkia, mulla on neljättä vuotta työlupa Egyptissä. Ei tarvi korruptiota, mutta maksaa kyllä useamman sata dollaria. Passiin on leimattu että work is permitted ja erillinen työlupakortti.
- äidin pikkutyttö...
olen tulossa itsekin kohtapuoliin ja kaipaisin suomalaista seuraa varmasti aina välillä. Jos kiinnostaa,niin ota yhteyttä,voisimme välillä nähdä kenties? Oletkos siis Sharmissa? Missäs siellä duunissa?
Minulla ei ole vielä työpaikkaa,ukolla on kolmekin työtä ja saan kuulema huoleti pakata vain bikinit mukaan =)
Mutta sen sortin ihminen olen,että alkaa varmasti jo kahen viikon kuluttua tekemään mieli töihin..
Laittele meiliä,niin vois pitää yhteyksiä!!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943