Kun viime talvena vuokrasit asunnon Las Palmasista, niin olitko tähän Sirpaan yhteydessä sähköpostin tai tekstarin välityksellä? Vai soititko kenties hänelle. Kauanko sinulla meni, että sait yhteyden? Tai, että hän vastasi sinulle.
Kysymys Vilperille
31
825
Vastaukset
- vilperi57
Mä lähetin hänelle hyvissä ajoin sähköpostia ja vastauksia sain joskus pitkälläkin viiveellä. Kyllä mulla on puhelinnumerokin käytettävissä saarella käytettävään viestintään. Tiedän hänen olevan erittäin kiireisen ihmisen kun hän hoitaa monen suomalaisen asioita Palmasissa ja varmaan sähköpostikin tulvii viestejä. Ne joiden asioita hän ottaa hoitaakseen saavat kyllä varmasti hyvää palvelua osakseen. Tämän hetkistä tilannetta en tiedä kun ei ole ollut syytä olla häneen yhteydessä. Pitäiskin oikeastaan mailata hänelle ja kysyä että vieläkö hänen antamansa lupa ilmoittaa sähköpostiosoitteensa on voimassa. Voihan olla että kysyntä ylittää tarjonnan rajat ja kun tulee liikaa kiireitä niin joutuu pudottamaan jotain pois.
- Maricka
Laitoin tosiaan hänelle postia pari, kolme viikkoa sitten. Vastausta ei kuitenkaan ole kuulunut. Ajattelin laittaa postia myös Kati Nillukalle, jospa hän vastaisi.
- pnobo
Maricka kirjoitti:
Laitoin tosiaan hänelle postia pari, kolme viikkoa sitten. Vastausta ei kuitenkaan ole kuulunut. Ajattelin laittaa postia myös Kati Nillukalle, jospa hän vastaisi.
Ollaan juuri muutettu San Fernandoon, Playa del Inglesin pohjoispuolelle 2 km. Ei onnistunut asunnnon hankinta etukateen, mutta heti 2 paivan kuluessa tanne tultua.
Saimme asunnon (rivitalo, 3 mh, oh, erillinen keittio, patio, 750 Eur /kk. HOME SWEET HOME-meklarifirman kautta. Lahdetaan takaisin kotimaahan hakemaan autoa, mutta 17.02. ollaan taalla. Jos on kielivaikeuksia, voimme auttaa saksaksi, ruotsiksi ja suomeksi. email: [email protected]. - vilperi57
Maricka kirjoitti:
Lähetin Sirpalle eilen sähköpostia ja sain vastauksen äsken;
"HEI YSTÄVÄ RAKAS....
KIITOS VIESTISTÄSI JA TOTUUS ON ; TÖITÄ ON PALJON. EI KANNATA MAINOSTAA, YRITÄN HOITAA HYVIN MIHIN VOIMAT RIITTÄÄ.
KATSOTAAN SANOI LÄÄKÄRI......
LÄMMIN HALAUS SIRPA"
Joten se ainakin toistaiseksi siitä kanavasta. :( - Anonyymi
vilperi57 kirjoitti:
"HEI YSTÄVÄ RAKAS....
KIITOS VIESTISTÄSI JA TOTUUS ON ; TÖITÄ ON PALJON. EI KANNATA MAINOSTAA, YRITÄN HOITAA HYVIN MIHIN VOIMAT RIITTÄÄ.
LÄMMIN HALAUS SIRPA"
Joten se ainakin toistaiseksi siitä kanavasta. :(Tyttö, Sirpa kylmissään katseli ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
vilperi57 kirjoitti:
"HEI YSTÄVÄ RAKAS....
LÄMMIN HALAUS SIRPA"
Joten se ainakin toistaiseksi siitä kanavasta. :(Mikä kanava se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kanava se on.
Homouserectus channel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homouserectus channel.
Tuolta löytyy kaikenlaista kivaa tosimiehille.
- Anonyymi
Onkohan kiireet jo helpottaneet.
- Anonyymi
Homolla ei ole koskaan kiire.
- Anonyymi
Sirpa on kuissa hommissa ja Kati myöskin. Elämä vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirpa on kuissa hommissa ja Kati myöskin. Elämä vie.
Sirpa kylmissään katseli hän ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
Kahvi se vaan kallistuu.
- Anonyymi
Ossuuskaupassa oli tarjous, kannattaa sieltä käydä. Ainakin joulun alla oli lehessä. 2 pkt tallous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossuuskaupassa oli tarjous, kannattaa sieltä käydä. Ainakin joulun alla oli lehessä. 2 pkt tallous.
Olipa hyvä vinkki. Kävin äsken Prismassa ja kaksi pakettia Juhlamokkaa 3,95€/paketti tarttui mukaan!
- Anonyymi
Minä olen köyhä ja ostan tarjouksista ja lennän Kanarialle Finnairilla. Silti osaan kirjoittaa suomeksi!
- Anonyymi
Juu juu. kyllä me ei sinne tulla. Ollaan täällä kotosalla vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen köyhä ja ostan tarjouksista ja lennän Kanarialle Finnairilla. Silti osaan kirjoittaa suomeksi!
Otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihmeellistä että pitää hyökätä jonkun lukijäirlötä vastaan vain siksi ettei sanoma mitä kirjotetaan miellytä. Kannattaisiko hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihmeellistä että pitää hyökätä jonkun lukijäirlötä vastaan vain siksi ettei sanoma mitä kirjotetaan miellytä. Kannattaisiko hakeutua hoitoon.
Hakeudutaan yhdessä.
- Anonyymi
Sinulle suosittelisin mielenterveyteen liittyvää, eli kallonkutistaja olisi hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa.
Minä olen kanssa köyhä ja Inglesissä pääsen käymään harvoin.
Joutuu tyytymään uimahallin miesten saunaan ja pitkiin suihkuihin pesutiloissa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kanssa köyhä ja Inglesissä pääsen käymään harvoin.
Joutuu tyytymään uimahallin miesten saunaan ja pitkiin suihkuihin pesutiloissa .Otan osaa.
- Anonyymi
Kuka näitä vanhoja ketjuja nostelee. Sitäkö tässä haetaan.
- Anonyymi
Kuumaa mies seuraa täällä miehet hakee tai ei täällä mutta inglesissä. Siitä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumaa mies seuraa täällä miehet hakee tai ei täällä mutta inglesissä. Siitä on kyse.
Kelle oli yllätys tämä. Ei minulle ei minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on taas mahotonta ihan mahotonta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on taas mahotonta ihan mahotonta on.
Niin on aivan tosi mahotoint, sie sen tiesit.
- Anonyymi
Missäpäin työ asutte, minä
asun kotona.- Anonyymi
Siellä päin määkin.
- Anonyymi
Onkohan Sieran kiireet hellittäneet Onkohan jo huoneita vapaana.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997