Vuosiraportit / NordNet

NordNet Nyyppä

Koskahan noi on saatavissa?

Raportit kyllä löytyy, mutta näyttävät kaikki nollaa. ;(

Joku siis klikkaa jossain.

12

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rommelhof

      Näkyy olevan kyllä mulla olevan kaikki luvut ja kaupat merkattuna

      • NordNet Nyyppä

        Vain ja ainoastaan maksut näkyvät, mitään muita omistuksia tai kauppoja ei näy.

        Joku mättää, pistin aspaan viestiä. Siellä ollaan arvatenkin kuitenkin ihan tukossa. ;(

        Katsellaan koska vastausta tulee.


      • nordnetporo
        NordNet Nyyppä kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan maksut näkyvät, mitään muita omistuksia tai kauppoja ei näy.

        Joku mättää, pistin aspaan viestiä. Siellä ollaan arvatenkin kuitenkin ihan tukossa. ;(

        Katsellaan koska vastausta tulee.

        raportti tuleee 31.1.

        luovutukset palvelussa voi seurata tilannetta vuoden alusta tähän päivään. Jos kauppoja ei ole niin totta kai kaikki näyttää nollaa.


      • NordNet Nyyppä
        nordnetporo kirjoitti:

        raportti tuleee 31.1.

        luovutukset palvelussa voi seurata tilannetta vuoden alusta tähän päivään. Jos kauppoja ei ole niin totta kai kaikki näyttää nollaa.

        Eli raportti (kokonaisuudessan) tulee vasta 31.1.

        Luovutuksia ei tosissaan vielä ole.

        Mutta tietenkin haluaisin nähdä kaikki tapahtumat kuten ostot jne. Jotta saan kyseiset tiedot arkistoitua. Eihän sitä koskaan tiedä koska systeemit räjähtää ja sen jälkeen on hankintahinnat hukassa ja verottajan kanssa tukkanuottasta.

        - Kiitos vastauksestasi, oli parempi kuin nordnetin aspan vastaus.


      • nordnetporo
        NordNet Nyyppä kirjoitti:

        Eli raportti (kokonaisuudessan) tulee vasta 31.1.

        Luovutuksia ei tosissaan vielä ole.

        Mutta tietenkin haluaisin nähdä kaikki tapahtumat kuten ostot jne. Jotta saan kyseiset tiedot arkistoitua. Eihän sitä koskaan tiedä koska systeemit räjähtää ja sen jälkeen on hankintahinnat hukassa ja verottajan kanssa tukkanuottasta.

        - Kiitos vastauksestasi, oli parempi kuin nordnetin aspan vastaus.

        Sitten tapahtumat ja laskelmat kohdasta näet vuoden aikana tekemäsi kaupat. Klikkaamalla laskelman numeroa uuteen ikkunan aukeaa laskelma, josta näkyy kaikki tiedot kauppaa koskien.

        Voit myös siirtää ne exeliin. Luovutukset -sivulta näkee myös ostot, kun klikkaat tapahtumat ja valitset kaikki arvopaperit.

        Veroraportti tulee sitten 31. päivä.


      • NordNet Nyyppä
        nordnetporo kirjoitti:

        Sitten tapahtumat ja laskelmat kohdasta näet vuoden aikana tekemäsi kaupat. Klikkaamalla laskelman numeroa uuteen ikkunan aukeaa laskelma, josta näkyy kaikki tiedot kauppaa koskien.

        Voit myös siirtää ne exeliin. Luovutukset -sivulta näkee myös ostot, kun klikkaat tapahtumat ja valitset kaikki arvopaperit.

        Veroraportti tulee sitten 31. päivä.

        Missään sivulla paitsi kuluissa ei näy yhtään mitään. Pitänee varmaan taas lähetellä aspaan Screenshotteja. Ei meinaa muuten mennä asiat jakeluun. ;(

        Ovat jo vuoden korjanneet VTI:n kuvaajaakin. Ei ne taida siellä NordNetissä oikein osata. ;(


    • jouniboy

      Ei näy täälläkään, toivottavasti saavat korjattua tuon ennen kuin verottaja vaatii tietoja. Muuten on aika vähän annettavaa.

    • Vuositiliote 2009

      "Nordnet Pankin tavoitteena oli julkaista kaikki vuositiliotteet 2009 tammikuun loppuun mennessä. Valitettavasti sinun vuositiliotteesi julkaisu on myöhässä. Vuositiliotteesi 2009 ilmestyy kuitenkin 15. helmikuuta mennessä. Lähetämme uutta tietoa niin pian kun tiedämme enemmän."

      Siinäpä se selitys sitten tuli.

    • - - - >

      Aiemmin soittaessani puhelinpalveluun joitakin kertoja, saatavuus on ollut aivan hyvä ja palvelu ystävällistä. Nyttemmin ruuhkaa ja vaikea tavioittaa puhelimitse asiakaspalvelua. Lieneekö siellä jokin tietty ruuhkapiikki johonkin tiettyyn aikaan päivästä?

      Kun puhelimitse on vaikea saada yhteyttä, lähetin sähköpostia 5.3 ja ei vieläkään vastausta tiedusteluun. Normaalia ?

      Ps. Saisivat muuten vaihtaa sen puhelinautomaatin kimeähkön / kapeaäänisen nuorelta lukiolais-tyttöseltä kuulostavan vähän aikuisempaan, mielyttävämpään ja kypsempään ääneen, nainen tai mies. Antaisi myös hieman vakuuttavamman "äänellisen käyntikortin" ulospäin.

      • - - - >

        Onko todellakin niin, että [email protected] ei tahdo reagoida, sillä edelleenkään ei vastausta 5.2.2010 jätettyyn viestiin ja nyt olemme jo 11.2.2010

        Puhelinpalvelussa jatkuvasti ruuhkaa, jossa he kehoittavat ottamaan yhteyttä sähköpostilla, johon he eivät kuitenkaan vaivaudu reagoimaan.

        Olisi kiinnostava kuulla millaisia kokemuksia muilla asiakkailla on tämän suhteen, eli kuuluuko ko. käytös talon tapoihin ?


      • sdfgsds
        - - - > kirjoitti:

        Onko todellakin niin, että [email protected] ei tahdo reagoida, sillä edelleenkään ei vastausta 5.2.2010 jätettyyn viestiin ja nyt olemme jo 11.2.2010

        Puhelinpalvelussa jatkuvasti ruuhkaa, jossa he kehoittavat ottamaan yhteyttä sähköpostilla, johon he eivät kuitenkaan vaivaudu reagoimaan.

        Olisi kiinnostava kuulla millaisia kokemuksia muilla asiakkailla on tämän suhteen, eli kuuluuko ko. käytös talon tapoihin ?

        riippuu mitä kysyy. Jos on vaikeampi kysymys, niin vastaus saattaa viipyä viikon verran jos he joutuvat selvittämään asioita.

        Peruskysymyksiin tulee vastaus nopeammin, yleensä viimeistään seuraavana päivänä. Parhaimmillaan nettipankin kautta lähetettyyn viestiin olen saanut vastauksen kahdessa minuutissa.


      • Tyytymätön
        - - - > kirjoitti:

        Onko todellakin niin, että [email protected] ei tahdo reagoida, sillä edelleenkään ei vastausta 5.2.2010 jätettyyn viestiin ja nyt olemme jo 11.2.2010

        Puhelinpalvelussa jatkuvasti ruuhkaa, jossa he kehoittavat ottamaan yhteyttä sähköpostilla, johon he eivät kuitenkaan vaivaudu reagoimaan.

        Olisi kiinnostava kuulla millaisia kokemuksia muilla asiakkailla on tämän suhteen, eli kuuluuko ko. käytös talon tapoihin ?

        Nordnet asiakaspalvelu on vastanunnut viestikeskuksen kautta lähetettyihin kysymyksiini keskimäärin yli viikon viiveillä jos ollenkaan. Vastaukset ovat olleet ympäripöyreän hyödyttömiä. Tämä antaa todella huonon vaikutelman asiakaspalvelusta. Muuten olen ollut tyytyväinen Nordnet-tarjontaan. Tämä on jo laittanut minut etsimään vaihtoehtoa osakepalvelun tarjoajalle päivittäiseen kaupankäyntiin, -ehdotuksia paremmasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe