Ekan kerran oikeasti huolestun menkoistani. Itse asiassa ne alkoivat kyllä. Niukkaa ruskeaa vuotoa eilen, tasan yhden päivän ajan, sitten se jo loppui.
Olen 25-vuotias, syönyt Yasminellea nelisen vuotta, menkat on tulleet aina stressailusta huolimatta säännölleen ja kestäneet 4-5-päivää. Nyt takana on ero poikaystävästäni kk. sitten (eroa ehdotin itse ja yhdessä ratkaisuun päädyttiin enkä koe kamalasti surreeni edes) ja olen ihan paniikissa että olenko raskaana :D Tiedän että hätäpäissään se tulee ekana mieleen.. Mutta siis voivatko menkat loppua kuin seinään jostain syystä vaikka syö e-pillereitä? MIKSI ne loppuivat kesken? :O Ei kai niiden pitäisi edes alkaa jos se stressistä tms. johtuu?
Olen 25-vuotias, syönyt Yasminellea nelisen vuotta, menkat on tulleet aina stressailusta huolimatta säännölleen ja kestäneet 4-5-päivää. Nyt takana on ero poikaystävästäni kk. sitten (eroa ehdotin itse ja yhdessä ratkaisuun päädyttiin enkä koe kamalasti surreeni edes) ja olen ihan paniikissa että olenko raskaana :D Tiedän että hätäpäissään se tulee ekana mieleen.. Mutta siis voivatko menkat loppua kuin seinään jostain syystä vaikka syö e-pillereitä? MIKSI ne loppuivat kesken? :O Ei kai niiden pitäisi edes alkaa jos se stressistä tms. johtuu?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kukaan ei tiedä miksi sinun TYHJENNYSVUOTOSI on ollut noin niukka ja käytännössä jäänyt tulematta. On ihan turha panikoida vielä asiaa. Jos kaksi kertaa jää vuoto tulematta tauolla, niin sitten voisit ottaa yhteyttä lääkäriin.
eiväthän ne pillerit ole mikään 100%:n varmoja. Ja tosiaan, menkkoja sinulla ei ole ollut koko sinä aikana kun olet käyttänyt e-pillereitä.