elikkös semmosta arvelin kusasta että sattuuko kellään olemaan tietoa tämmösestä tapauksesta kun mulla on tämmönen turkin ihme vursan ja multa on jossain yhteydessä lentäny hylsyn ulosviskaajan ruuvi jonnekki huitsin helvettiin joka oli torrakon ulkopinnassa niin onko tämmösiä mutikoita myynnissä ihan normi metästysputiikissa vai pitääkö lähtee täältä peräkyliltä pompottelemaan lähimpään kaupunkiin asesepän juttusille?
hylsyn ulosheittäjä
ränkädänkä
2
428
Vastaukset
- ...
Kyllä tuo on ihan asesepän hommia. Ei missään aseliikkeessä ole tuollaisia varaosia ellei ihan tuurilla osu kohdalle. Jos siinä on joku standardikierre niin äkkiäkös aseseppä hioo valmiista ruuvista siihen sopivan.
En suosittele itse tekemään koska ammattimies on aina ammattimies.- ränkädänkä
joo en arvellu ite ruveta veistelemään moista ruuvia... voi olla että tulee koko ruoska silmille sen jälkeen jos minä rupeisin sepittämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854