En odota

eve.

En odota

intohimoisia tulenlieskoja
katseessasi

en valoja ikuisesta
rakkaudesta

en värisyttäviä
rakkausrunojasi .

Elämäni on
kuin lammen tyyni
pinta

pyydän

älä riko sitä

sillä nyt ei ole
oikea aika .

Jos rakkautesi
on totta

niin

jos se on totta
eikä pelkkää
sanahelinää

heitä varovasti
pieni käpy
valkovuokkojen aikaan.

En ikuisesti

tyydy pelkkiin
mielikuviin
miltä tuntuu
aidon rakkauden
kosketus ...

Haluathan sinäkin
tuntea
nähdä

kuinka vesi lämpenee
pinta väreilee ?

11

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runostasi löydän itseni,
      kaiken kivun ja pieneksi kasvamisen
      itsessäni. Lämmin, aistikas ja niin lähelleni
      tuleva runo - upeus.

      Lauseet, säkeet taidokkaita ja Sinun näköisiäsi.
      Päätös on kruunu kauneudellesi,
      kiitos lukunautinnosta.

      • eve.

        Tämän tekeleeni löysin sattumalta pöytälaatikosta ja ajattelin nyt pitkästä aikaa, pistäytyä täälläkin.
        Kiva, että runo tuli " lähelle " ja sait siitä jotakin.
        Kiitos palautteestasi ja hyvää talven jatkoa, sinne jonnekin ! :)


    • mies-v57

      En minä aina tiedä, mitä sanoja kaipaat,
      vai tahdotko vain olla hiljaa, antaa ajatusten
      levätä, mielen olla rauhassa, odottaa että taas sees..

      Miten voisin tietää, odotatko nyt syliäni,
      johon painautuisit kuin kesät tuuli koivunlehtii,
      vai olenko vain vierellä, itselläni sanon että ymmärrän..

      Kokisimme toisemme kuin kesäyö
      kulkemassa veden peilissä ääneti, vain luonto
      sanoo tavallaan, piirtää pintaan herkimmät tunteensa..

      Huomaatko, olen vasta tutustumassa
      Sinuun, tunnustelemassa ja koettamassa,
      mihin kuljet, ja olla kuin aamu, nähdä kasvosi..heräävä..

      ..jos Sinä minua oppisit..tunnistaisit
      Rakkauteni tuoksun sanoitta..

      http://www.youtube.com/watch?v=Qkk03Hffruw&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus kiire puhaltaa Rakastamisen
      kynttilän tyhjäksi, ahdistus taitaa,
      mitä mieli oli rakentamassa..

      Äänettömyys on toisinaan paljon,
      sanaton kerronta tunteita..

      Kun osaa pysähtyä ja kuunnella..

      Rakkautta.

      Tämä oli kiehtova ja niin
      raikas Rakkausrunon..

      Paljon ilmaisun rikkautta herkkänä,
      sanoja kuin kosketuksia..

      Säkeet, kerronta, kesäyön
      kuin olisi voinut kuulla ja
      tuntea..

      Hieno, muistiinjäävä
      Runosi.

      Kovasti iloa ja hymyä tähän
      talven päivääsi.

      • eve.

        Joskus on hyvä olla vain hiljaa ja elämä, silloin kun se on " lammen tyyni pinta ", ilman levottomia väreitä,
        rauhoittaa, selkeyttää ajatuksia ja tunteita.
        Kiitän hienosta runostasi, palautteesta ja linkistä !

        Iloa ja hyvää talven jatkoa Sinullekin !


    • Armiliini

      lukea oikein moneen kertaan, hieno runo..
      Kiitos lukunautinnosta :)

      • eve.

        Kirjoitan harvoin tänne, sillä en oikein osaa rakkausrunoja, sellaisia " Oikeita ", joissa kuumat tunteet
        väräjävät. Kiva, että jotakin sait lukemastasi.

        Kiitos palautteestasi ja hyvää talven jatkoa Sinullekin ! :)


      • eve. kirjoitti:

        Kirjoitan harvoin tänne, sillä en oikein osaa rakkausrunoja, sellaisia " Oikeita ", joissa kuumat tunteet
        väräjävät. Kiva, että jotakin sait lukemastasi.

        Kiitos palautteestasi ja hyvää talven jatkoa Sinullekin ! :)

        Kyllä Sinä OSAAT kirjoittaa rakkausrunoja siinä missä
        montaa muutakin aluetta, olet todistanut sen vuosien
        varrella kummallakin runopuolella. Toisekseen, eihän
        rakkauskaan aina ole niitä kuumia ja väräjäviä tunteita.
        Siihen kuuluu myös myrskyä ja viimaa, sielua ja sydäntä
        kovettavia säikeitä. Joten älä aliarvioi omia taitojasi,
        vaan jatka valitsemallasi tiellä !

        Valo kohti mennään, joten oikein aurinkoista kevään
        odotusta Sinulle ystäväni.


    • aavistus niin vahva

      kosketus,
      haluan nähdä
      juuri tuon ...
      väreilyn


      syvän aistii

      ei oikea aika
      antaa aikaa
      toivo elää

      • eve.

        Hieno vastaruno, kiitos tästä !

        Hyvää talven jatkoa !


    • pictor

      "heitä varovasti pieni käpy valkovuokkojen aikaan"
      sai lukijana pysähtymään
      ehkä se oli tarkoituskin?

      runo jossa huomaan tunteen kulkevan alusta loppuun määrätietoisesti

      • eve.

        Kyllä, oivalsit tarkoituksen .

        Kiitos palautteestasi .

        Hyvää talven jatkoa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe