Tervehdys!
Olen parisenkymmentä vuotta reissaillut omatoimisesti ja buukkaillut lennot ja majapaikat aina halvimmista paikoista. Nyt olen jo pitemmän aikaa varaillut Travelnow:n kautta, koska se tuntuu ehdottomasti halvimmalta. Laitan tähän suoran linkin ja vinkiksi, että vertaile hintoja eri päiville tyyliin -3-5pv, koska saattaa olla suuria hintaeroja! Erityisesti USA diggareille löytyy todella hyvin valinnanvaraa. Mukavia reissuja!
Iltasanomat selvitti: Travelnow HALVIN!! http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uutinen.asp?id=1708942
"Internet-erikoishinta"-takuu!
"Jos samaan aikaan ja samassa hotellissa on saatavissa edullisempi hinta, ota meihin yhteyttä 24 tunnin sisällä tehtyäsi Internet-erikoishintaisen varauksen. Kun olemme tarkistaneet alhaisemman hinnan paikkansapitävyyden, valintamme mukaan joko tarjoamme yhtä alhaisen hinnan tai peruutamme varauksen korvauksetta. Tämä takuu koskee vain Internet-erikoishintoja."
Tässä suora linkki Travelnow sivustolle, tsekkaa vaikka oikealta "hotellitarjoukset":
http://travel.ian.com/index.jsp?cid=218964
Terveisin, Jokke
Vinkki omatoimisille!
jokkevaan
0
459
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819