VN800 vai XVS650 Classic Elvikselle

EKA CUSTOMI

Kumpi olisi parempi ja klassisempi ekaksi customiksi Elvikselle?

14

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinta.,

      No tietty tuo kawa on ehdoton valinta,kulkupuoli ja voimaa enempi,kaikellalailla pyörää pidemmäksi aikaa,miinusta ketjuveto jonka voi senkin vaihtaa remmiin jos huvittaa.

    • toka customi

      Edottomasti, itte ajelin tol 800:lla parit kesät. kaks päällä ajoon ehkä vähän pieni,kunhan kokemusta kartuu vaihdat sen isompaa vn:nään kuten mulla kävi.Nykyään 1600 VN Classic.

      • mullekin.,

        Joo,samoin kävi mulle,tosin itselle vaihdoin 1600 Tourer-malliin ja nyt vaikee enää hakea parempaa..paitsi ehkä uusin tollainen kelpais. ;)


    • EKA CUSTOMI

      750 tai 1100, onkohan niissä paljopnkin koko eroa?

      uusia 750 saa kymppitonniin ja 10v vanhoista 1100 saa maksaa melkein saman (7000-8000e)

    • Saitsu...

      merkin vaihtoa Suzukiin ja unohda Kawa.

    • Unpleasant man

      katsopa sekin, voi olla ettet pety.

      • EKA CUSTOMI

        Mun mielestäni Elvikselle sopisi parhaiten XVS, tosta pienemmästä kokoluokasta. Eniten sitä Classiccia.

        Marauderilla olen joskus ajanut...en tykkää jotenkaan ulkonäöstä.

        Eihän XVS 650 ja 1100 :silla ole oikeestaan kokoeroa kuin sylinteritilavuudessa? Entäs VT750 vs. XVS650? Koko?


      • kawallakotulit
        EKA CUSTOMI kirjoitti:

        Mun mielestäni Elvikselle sopisi parhaiten XVS, tosta pienemmästä kokoluokasta. Eniten sitä Classiccia.

        Marauderilla olen joskus ajanut...en tykkää jotenkaan ulkonäöstä.

        Eihän XVS 650 ja 1100 :silla ole oikeestaan kokoeroa kuin sylinteritilavuudessa? Entäs VT750 vs. XVS650? Koko?

        Jep,marauder yök.pienitankki,maximit jotain 120km/h,ketjuveto, suzukit singereitä ja se ulkonäkö.. ,tuo honda on hyvä mutta kawa on paras,jos kelpaa pieni ja laiskempikin peli niin honda,jammu sit jos ei rahat muihin riitä...niissä mukavasti tarjontaakin.


      • EKA CUSTO MI
        kawallakotulit kirjoitti:

        Jep,marauder yök.pienitankki,maximit jotain 120km/h,ketjuveto, suzukit singereitä ja se ulkonäkö.. ,tuo honda on hyvä mutta kawa on paras,jos kelpaa pieni ja laiskempikin peli niin honda,jammu sit jos ei rahat muihin riitä...niissä mukavasti tarjontaakin.

        Miksi Kawa paras? Tehoa ainakin enempi.

        Onko koko eroa?

        Laiskempikin peli kyl kelpaa kun ei jaksa enää keulia tällä iällä ;) Mut pitää olla moottoripyörän näköne eikä Mopon =)


      • kawallakotulit
        EKA CUSTO MI kirjoitti:

        Miksi Kawa paras? Tehoa ainakin enempi.

        Onko koko eroa?

        Laiskempikin peli kyl kelpaa kun ei jaksa enää keulia tällä iällä ;) Mut pitää olla moottoripyörän näköne eikä Mopon =)

        Juuri nuo tehot,ajo-ominaisuudet ja ulkonäkö kawassa kohdillaan ja muutamantonnin lisärahalla saa sit uudempaa 900cc jossa jää huoltotoimet venojen osalta harvemmiksi kun vanhemmissa,hyvä vehje ajopyörää hakevalle tosin itse vaihdoin kumminkin isompaan mutta merkki säilyi samana.Ohjeena vois yleistää jotta osta vm.04->ja uudempia,silloin alkaa olee ruiskukonetta,kardaania yms. merkistä riippuen jotka säästää vaivaa ja ehkä rahaakin ajanmittaan vanhempiin verrattuna.


      • EKA CUSTOMI
        kawallakotulit kirjoitti:

        Juuri nuo tehot,ajo-ominaisuudet ja ulkonäkö kawassa kohdillaan ja muutamantonnin lisärahalla saa sit uudempaa 900cc jossa jää huoltotoimet venojen osalta harvemmiksi kun vanhemmissa,hyvä vehje ajopyörää hakevalle tosin itse vaihdoin kumminkin isompaan mutta merkki säilyi samana.Ohjeena vois yleistää jotta osta vm.04->ja uudempia,silloin alkaa olee ruiskukonetta,kardaania yms. merkistä riippuen jotka säästää vaivaa ja ehkä rahaakin ajanmittaan vanhempiin verrattuna.

        Mites eroaa 900:sen venttiillit?

        Kawasta tulee aina mieleen että viiden tonnin välein paloja ostaa sumekolta. 10v sitten kävin niitä ostelemassa.. Mutta niin, on sellanenkin käsitys että honukan ja yammun koneet kestää paremmin (ehkäpä matalaviritteisempiä?). Onko customeissakin näin?


      • CUSTOMIA
        EKA CUSTOMI kirjoitti:

        Mites eroaa 900:sen venttiillit?

        Kawasta tulee aina mieleen että viiden tonnin välein paloja ostaa sumekolta. 10v sitten kävin niitä ostelemassa.. Mutta niin, on sellanenkin käsitys että honukan ja yammun koneet kestää paremmin (ehkäpä matalaviritteisempiä?). Onko customeissakin näin?

        900 kuutioisethan ovat jo melko uusia


      • kawallakotulit
        EKA CUSTOMI kirjoitti:

        Mites eroaa 900:sen venttiillit?

        Kawasta tulee aina mieleen että viiden tonnin välein paloja ostaa sumekolta. 10v sitten kävin niitä ostelemassa.. Mutta niin, on sellanenkin käsitys että honukan ja yammun koneet kestää paremmin (ehkäpä matalaviritteisempiä?). Onko customeissakin näin?

        Kyllä noi japsimerkit kestää kaikki hyvin,enempi varmaan huolloista yms.kohtelusta tuo kestävyys kiinni.900cc:ssa venansäädöt 24tkm välein eli pitkänpätkän saa ajella,nuo muut huollot onkin tullu itse tehtyä. Koeajamallahan se oma parhaiten löytyy,mulle kauppias ei suositellu tota 650cc
        jammua,sano että alkaa äkkiä tuo voimanpuute vaivaamaan,suositteli isompia kun samassa hintaluokassakin niitä löytyy.Honda on mukava ja tosi pihi,meni alle 4litran matkassa,mutta fyysinen koko ei miellytä,kun sais nuo kaikki hyvätpuolet samaan pakettiin....suzukin M ja C-mallit
        myös kannattaa katsoa jos suzuki kiinnostaa.


      • Wespa cool san Elvis
        kawallakotulit kirjoitti:

        Kyllä noi japsimerkit kestää kaikki hyvin,enempi varmaan huolloista yms.kohtelusta tuo kestävyys kiinni.900cc:ssa venansäädöt 24tkm välein eli pitkänpätkän saa ajella,nuo muut huollot onkin tullu itse tehtyä. Koeajamallahan se oma parhaiten löytyy,mulle kauppias ei suositellu tota 650cc
        jammua,sano että alkaa äkkiä tuo voimanpuute vaivaamaan,suositteli isompia kun samassa hintaluokassakin niitä löytyy.Honda on mukava ja tosi pihi,meni alle 4litran matkassa,mutta fyysinen koko ei miellytä,kun sais nuo kaikki hyvätpuolet samaan pakettiin....suzukin M ja C-mallit
        myös kannattaa katsoa jos suzuki kiinnostaa.

        No ei kyl kannata kuunnella ainakaan kauppiasta....vaan ostaa vaikka Vespa ja imeä parsaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe