Lentojen hinnoista Brasiliaan (suunnilleen)

litttleberry

Morjens!
Olen suunnitellut matkaa Brasseihin verestämään vaihtarivuoden muistoja ja kun varmistui tieto että vanha hostperhe on paikalla, ryhdyin katselemaan lentoja.

Selailin hintoja vertaa.fi-sivuston kautta. En ole koskaan huolehtinut itse lennoistani, joten minulla ei ole aavistustakaan paljonko mannerten väliset lennot maksavat (sen tiedän että vaihtarilento maksoi toista tonnia avoimella paluulipulla). Kusetetaanko nyt kunnon kansalaista jos ihan asiallisten lentoyhtiöiden (Scandinavian Airlines, Air France, Finnair, Lufthansa, Tam) liput ovat esim. tätä hintaluokkaa:

Hki - São Paulo - Hki 760e
Hki - Belo Horizonte - Hki 780e
Hki - Uberlandia - Hki 820e

10

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • litttleberry

      Niin tosiaan, unohdin mainita että matkustusajankohta huhtikuussa.

      • Mies Riosta

        se pieni ero.

        Nuo hinnat ovat kiinteita hintoja ja useinmiten ilman minkaanlaista mahdollisuutta tehda muutoksia.

        Se ns. avoin paluu on todellakin monin verroin kallimpi silla voit periaatteessa palata silloin kun sattuu huvittamaan. Toki siihen laitetaan joku paluupaivamaara, mutta yleensa sita saa muuttaa.

        Jollet ole ollut taalla Brasiliassa toviin, niin jos ja kun tulet niin muista katsoa maahan tullessasi montako paivaa se Policia Federalin edustaja sinulle antaa. Lain mukaanhan saat viettaa Brasiliassa 180 paivaa turistina, siten etta 90 90 paivaa. Mikali saat sen 90 paivaa maahan tullessasi ja aiot ennen sita maasta poistua ei ole mitaan hataa, mutta jos et saa tai aiot olla taalla yli 90 paivaa tulee sinun jatkaa maassaoloasi Policia Federalin toimistossa, joka esimerkiksi taalla Riossa on Galeao lentokentalla.


      • verrata
        Mies Riosta kirjoitti:

        se pieni ero.

        Nuo hinnat ovat kiinteita hintoja ja useinmiten ilman minkaanlaista mahdollisuutta tehda muutoksia.

        Se ns. avoin paluu on todellakin monin verroin kallimpi silla voit periaatteessa palata silloin kun sattuu huvittamaan. Toki siihen laitetaan joku paluupaivamaara, mutta yleensa sita saa muuttaa.

        Jollet ole ollut taalla Brasiliassa toviin, niin jos ja kun tulet niin muista katsoa maahan tullessasi montako paivaa se Policia Federalin edustaja sinulle antaa. Lain mukaanhan saat viettaa Brasiliassa 180 paivaa turistina, siten etta 90 90 paivaa. Mikali saat sen 90 paivaa maahan tullessasi ja aiot ennen sita maasta poistua ei ole mitaan hataa, mutta jos et saa tai aiot olla taalla yli 90 paivaa tulee sinun jatkaa maassaoloasi Policia Federalin toimistossa, joka esimerkiksi taalla Riossa on Galeao lentokentalla.

        Toi hintataso on varmaan ihan tätä päivää. Mutta yks kaunis päivä joku noista mainitsemistasi yhtiöistä tarjoaa jonkun "vain tänään"-tarjouksen, ja se voi olla 500-600. Meillä oli lokakuussa 392e. Eli kannattaa päivittäin katsella tilannetta, paitsi jos todella haluaa jonain tiettynä aikana, niin onhan ne lennot varattava ajoissa.


      • brasilll
        verrata kirjoitti:

        Toi hintataso on varmaan ihan tätä päivää. Mutta yks kaunis päivä joku noista mainitsemistasi yhtiöistä tarjoaa jonkun "vain tänään"-tarjouksen, ja se voi olla 500-600. Meillä oli lokakuussa 392e. Eli kannattaa päivittäin katsella tilannetta, paitsi jos todella haluaa jonain tiettynä aikana, niin onhan ne lennot varattava ajoissa.

        mistä löysitte liput brasseihin 392? oi kerro minullekin. mieheni on sieltä syntyjään ja tarkoitus olis lähteä nyt yhdessä sinne ens syskyn-joulun aikaan. ja viettää siis varmaan tuo 180 päivää siellä jos mahd.


      • päivän ajan
        brasilll kirjoitti:

        mistä löysitte liput brasseihin 392? oi kerro minullekin. mieheni on sieltä syntyjään ja tarkoitus olis lähteä nyt yhdessä sinne ens syskyn-joulun aikaan. ja viettää siis varmaan tuo 180 päivää siellä jos mahd.

        Lufthansalla oli "vain tänään"-tarjous syksyllä, tuli tieto tekstarilla kännyyn ja samalla matka ostamaan.
        Oli vain muutamia meno/paluu päiviä tohon hintaan, mutta meille ne kävi. Ja oli vielä formula kisat loman aikana, joten ihmeen halvalla liput saatiin.


      • brasilll2
        päivän ajan kirjoitti:

        Lufthansalla oli "vain tänään"-tarjous syksyllä, tuli tieto tekstarilla kännyyn ja samalla matka ostamaan.
        Oli vain muutamia meno/paluu päiviä tohon hintaan, mutta meille ne kävi. Ja oli vielä formula kisat loman aikana, joten ihmeen halvalla liput saatiin.

        mitenkäs sieltä vois tarjousviestejä saada, pitäiskö ilmottautua/rekisteröityä johonkin. Ja onko lufthansalle nettisivuja?


      • tänään
        brasilll2 kirjoitti:

        mitenkäs sieltä vois tarjousviestejä saada, pitäiskö ilmottautua/rekisteröityä johonkin. Ja onko lufthansalle nettisivuja?

        HKI-Caracas-Hki 399e
        Hki-saoPaolo-Hki 499e
        Lufthansalla, paikkojahan on toki rajoitetusti.
        Itse en kyllä enää siihen suuntaan lähde vähään aikaan.


      • lentäjät on
        tänään kirjoitti:

        HKI-Caracas-Hki 399e
        Hki-saoPaolo-Hki 499e
        Lufthansalla, paikkojahan on toki rajoitetusti.
        Itse en kyllä enää siihen suuntaan lähde vähään aikaan.

        menossa lakkoon.


    • anskulovestorres

      Mitä nyt oon kattellu ni noi hinnat on ollu päälle tonnii kaikkial et en kyl ymmärrä mistä oo tte löytäny alle tonnin lentoi.. :/ ja oon kattellu vertaa.fi sivuilta

    • Mies Biosta

      Liput Helsinki-Brasilia meno-paluu ovat pääsääntöisesti 1000-1200 euroa. Jos matkan varaa useita kuukausia etukäteen, voi lipun saada hintaan 800-900 euroa.

      Urbaanit legendat siitä, että joku on saanut lipun 400 eurolla voi unohtaa. Tokihan näitä tarjouksia joskus on, mutta niiden sopivuus omiin matkasuunnitelmiin on äärimmäisen epätodennäköistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe