Onkohan kukaan mahdollisesti ikinä kuullut tai tietääkö mitään sellaisesta pöytäpelistä, kuin STIGA BOWLINGO? Kyseessä on nimensä mukaisesti keilauspeli, mutta pienoiskoossa. Peli koostuu alustasta (350x850x70), hyrrästä ja 10 keilasta. Säännöt ovat tietenkin samat, kuin oikeassa keiluksessa.
Pelissä on tarkoitus hyrrällä kaataa mahdollisimman monta keilaa omalla vuorollaan (1-2 yritystä). Pisteenlasku on tietenkin sama, kuin oikeassa keilassa.
Mikäli joku tietää jotain pelistä tai omistaa vaikka sellaisen, niin otappa yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Stiga Bowlingo
6
2351
Vastaukset 6
- BowlingoMaster
Siis minulla myös on sellainen. Olen sen saanut joskus 70-luvulla sedältä ja nyt se on minulla mökillä ahkerassa käytössä.
- PiliTheKid
Hyvä Jose :)
- GoGonen
Onko ketjun aloittajalle tullu ilmoituksia peleistä?? Jos on niin voisin olla kiinnostunut myös... Tutustuin peliin vasta äskettäin ja sehän on aivan mahtava!!
Pöytälätkän ohella, voiko koukuttavampaa peliä ollakaan ;=)- PiliTheKid
Olin yhteydessä Stiga Games Ab:n edustajaan. Oli luonnollisesti iloinen, että kyseisen pelin käyttäjiä ja pelaajia vielä löytyy. Itse peliä on valmistettu 70-80-luvuilla 100 000 kappaletta. Tänä päivänä pelejä ei enää valmisteta eikä myydä, mutta Stiga Games aikoo harkita/keskustella pelin uudelleen lanseeraamista lähitulevaisuudessa.
Sinun (GoGonen) viestisi lisäksi muilta en ole kuullut pelistä mitään. Taitaa olla tänä päivänä harvinaisuus. Paljon sulla on ennätys?
- Anonyymi
Hei! Itse elöysin tänään paikalliselta kirpparilta kyseisen pelin alkuperäisessä pakkauksessa Anja täysin moitteettomasti kunnossa. Koulutti heti perheeni lapset ja meidät aikuisetkin. Aivan huippu peli. Olisi muuten kiva tietää kuinka monella peli vielä on
- Anonyymi
Veljelläni tuo peli on viety mökille. Aivan mahtava myös aikuisten peliksi. Sain viime viikolla 156, tähän asti top ten listalla johtopaikka. Yli 200 on aika työn takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231295Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601153- 82911
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105884Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21767Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet238708- 120695
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html282554Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 8497
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko44422Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23417