Savonlinnan köyhät

eikurja

pitääkö paikkansa, että kurjimmat/onnettomimmat asuvat hakatsulla.

76

2033

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurjat hakalla asuu

pitää paikkansa!

• Kai Kaihomieli

Asuuhan siellä yksi melkein miljonäärikin. On niin ujo ja herkkä, ettei ole juuri hiiskunutkaan rahoistaan, mutta on niitä ja paljon.

Ja muitakin hyvävaraisia löytyy, kävelkää aistit herkkinä, vetäkää rahantuoksuisia henkäyksiä ja olkaa valppaina. Ehkä tärppää.

• veronmaksaja.

eihän hakatsun sosiaalipummeilla ole nettiä käytössään/eivät sitä osaa edes käyttää. Ainoa asia, mitä osaavat, on kaljanjuonti.

• persverssi

löytyykö ? Haka-alueelta myös ?? outoa porukkaa ??

• penttipervonen
        persverssi kirjoitti:

löytyykö ? Haka-alueelta myös ?? outoa porukkaa ??

äitistä, jotkut tyttärestä. jotkut isoäidistä.........

• höyrypää.
        veronmaksaja. kirjoitti:

eihän hakatsun sosiaalipummeilla ole nettiä käytössään/eivät sitä osaa edes käyttää. Ainoa asia, mitä osaavat, on kaljanjuonti.

mielialatabletteja ja olutta vähemmän, kun nyt talvi alkaa kohtapuoliin hellittää otettaan ja päivät valostuvat. Vai oliko se toisinperinpäin, että keväällä se pään ympärille kuviteltu vanne kiristää entistä kovemmin. :-\

• sinäki_nolet_tärkeä
        penttipervonen kirjoitti:

äitistä, jotkut tyttärestä. jotkut isoäidistä.........

toki löytyy, haka-alueeltakin. "äidin" hoivissa ja hellässä komennossa olevia.

• säälisääli

Tunnen yhden köyhän kellaripellostakin. Sillä ei ole edes autoo.

• onnisonni

kylläpä ketuttaaa vaikkakin ei koska mulla on jotain parempaa kuin fyffe

• kroisos-euronen
        onnisonni kirjoitti:

kylläpä ketuttaaa vaikkakin ei koska mulla on jotain parempaa kuin fyffe

parempoo kuin riihikuiva raha ? Nyt et sitten vedä tähän niitä ilmiselviä vakiovastauksia ; terveys, hyväpalkkainen ja mukava työ, puoliso, omat lapset, mukavat harrastukset, hieno koti ja kesähuvila, luxusvene ja -auto, ystävät yms... mukavat asiat.

• Harski.

Hakatsulla asuu kulttuurinrikastuttajia. Hakatsu on Savonlinnan monikulttuurisin kaupunginosa.
      Ajoin viime kesänä hakatsun läpi, jos en olisi tiennyt olevani Savonlinnassa, olisin luulut olevani lähi-idässä.

• huolestunut.

nyt päivällä, kaupassakäydessänne, pakata ostamanne oluet hyvin, etteivät jäädy kun nyt pakkasta on -25C.
        Oluset jäähtyvät sopivan kylmiksi kun kiiruhdatte takaisin kaupungin/yhteiskunnan teille kustantamaan vuokrakämppäänne. Niin, oluet toki myös ostettu sossurahoilla.

• vapaaherranturjake
        huolestunut. kirjoitti:

nyt päivällä, kaupassakäydessänne, pakata ostamanne oluet hyvin, etteivät jäädy kun nyt pakkasta on -25C.
        Oluset jäähtyvät sopivan kylmiksi kun kiiruhdatte takaisin kaupungin/yhteiskunnan teille kustantamaan vuokrakämppäänne. Niin, oluet toki myös ostettu sossurahoilla.

internjettikin ja vähänkös on nopia. Ei myö pärjätä hittaalla netillä. Aika kulluu rattoisasti olvia ryypäten ja nettiselailussa. Konneetkin ollaan suatu soskusta. Siinäpähän maksatte meijän olemiset häähähä!

• juoppo.
        huolestunut. kirjoitti:

taas tarpeen, kun mittarissa -25 raatia. Antaiskohan ne soskusta lapun, jolla voisi käydä hankkimassa lämpölaukun, että oluset kestäisivät jäätymättä siperianvalinnasta tai liitelitsä kotio hakatsulle :-\

• mielensä pahoittanut
        huolestunut. kirjoitti:

Kyllästymiseen asti saa lukea tekstiä "sossupummeista" ja yhteiskunnan eläteistä. Tapanne kirjoittaa on hyvin yleistävä. Tarkoitatteko nimittelyllänne kaikkia toimeentulotuki asiakkaita vai vain alkoholistuneita tai työtä karttavia? Itse olen toisinaan töissä aina kun vaan palkkatyötä löydän, mutta valitettavasta pätkätyöt aina myös loppuvat. Silloin kun en töissä ole on vähän niikuin pakko sosiaalitoimessa asioida jos meinaa pitää katon pään päällä ja syödäkkin vielä. Niin ja jos meinaan laskuja maksaa hakeudun noihin ylläpitokorvaus hommiin. Sehän on nykyjään jo 9€/päivä. Motivaation "ilmaistyöhön" saa laskemalla kaikki valtion maksamat tuet yhteen ja voin leikkiä että se on minun palkkani. Mutta silloinkin kun olen näissä "ilmaistöissä" joudun hakemaan toimeentulotukea. Siis kai olen juuri tämmöinen ns. sossu pummi. Vai?

• työharjoittelu
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

Kyllästymiseen asti saa lukea tekstiä "sossupummeista" ja yhteiskunnan eläteistä. Tapanne kirjoittaa on hyvin yleistävä. Tarkoitatteko nimittelyllänne kaikkia toimeentulotuki asiakkaita vai vain alkoholistuneita tai työtä karttavia? Itse olen toisinaan töissä aina kun vaan palkkatyötä löydän, mutta valitettavasta pätkätyöt aina myös loppuvat. Silloin kun en töissä ole on vähän niikuin pakko sosiaalitoimessa asioida jos meinaa pitää katon pään päällä ja syödäkkin vielä. Niin ja jos meinaan laskuja maksaa hakeudun noihin ylläpitokorvaus hommiin. Sehän on nykyjään jo 9€/päivä. Motivaation "ilmaistyöhön" saa laskemalla kaikki valtion maksamat tuet yhteen ja voin leikkiä että se on minun palkkani. Mutta silloinkin kun olen näissä "ilmaistöissä" joudun hakemaan toimeentulotukea. Siis kai olen juuri tämmöinen ns. sossu pummi. Vai?

Työttömyyskorvausta ei makseta, jos et ota vastaan ilmaistyöpaikkaa, joten siinä mielessä sitä työmarkkinatukea 440.80 €/kk voidaan pitää palkkana.

• soskupummi

valtion jakamat rahat tulee ? Ettei vain verovaroista ? Verot valtion maksettaviksi !!!!

• ainakaan sinun
        soskupummi kirjoitti:

valtion jakamat rahat tulee ? Ettei vain verovaroista ? Verot valtion maksettaviksi !!!!

maksamistasi veroista. Olet tälle systeemille tarpeeton riippa. Miksi et kouluttautunut silloin kun muut sitä tekivät? Nyt on turha vinkua kun aikanaan on tullut tehtyä vääriä ratkaisuja.

• totuuksista

mieltään pahoita. Eikä täällä mollata ilman omaa syytään työttömiksi jääneitä. Mutta juopoille ja laiskoille työtäkarttaville sossupummeille ei ymmärrystä heru tippaakaan. Suomessa on vielä paljon tekemätöntä työtä joihin pitäisi ehdottomasti velvoittaa kaikki työttömyyskorvauksia ja muita sosiaalitukia nauttivat. Ei maailmalla kauaa katsella tällaista menoa kuin Suomessa nykyisin on. Katsokaapas, mitä sieltä Siwasta pääasiassa ostetaan. Ettei vaan olisi olut koko kauppaketjun suosituin artikkeli.

• ttyfyf
        työharjoittelu kirjoitti:

Työttömyyskorvausta ei makseta, jos et ota vastaan ilmaistyöpaikkaa, joten siinä mielessä sitä työmarkkinatukea 440.80 €/kk voidaan pitää palkkana.

Juu kaippa ne karenssilla uhkailee jos kieltäytyy. En ole koskaan moista kokenut, eikä 10:neen vuoteen ole työkkäristä mitään ehditty tarjota/pakottaa. Silloin kun palkkatyötä ei ole, hakeudun "ilmaistyöhön". Työelämän valmennuksen aikana on mahdollista kyllä etsiä normi työtäkin. Eikä keskeyttämisestä palkkatyön takia sakoteta. Jos kuvittelet,että näissä "ilmaistöissä" on vain niihin pakotettuja ihmisiä, erehdyt pahemman kerran!

• karenssipa hyvinkin
        ttyfyf kirjoitti:

Juu kaippa ne karenssilla uhkailee jos kieltäytyy. En ole koskaan moista kokenut, eikä 10:neen vuoteen ole työkkäristä mitään ehditty tarjota/pakottaa. Silloin kun palkkatyötä ei ole, hakeudun "ilmaistyöhön". Työelämän valmennuksen aikana on mahdollista kyllä etsiä normi työtäkin. Eikä keskeyttämisestä palkkatyön takia sakoteta. Jos kuvittelet,että näissä "ilmaistöissä" on vain niihin pakotettuja ihmisiä, erehdyt pahemman kerran!

Omaehtoinen hakeutuminen ilmaistyöhön on kyllä minulle uusi asia. Varmaan ihan fiksua pitää ovet auki ihan oikeisiin töihin siinä rinnalla, niin kuin kerroit. Onhan niitä kaiken maailman kurssejakin olemassa...

• hehheehh..
        huolestunut. kirjoitti:

näyttää, kun katselet sieltä hakatsu-murjusi keittipön ikkunasta. Pitkän ja joutilaan talven jälkee, tulossa samaan kaavaan tehty kesä. Joutavana tyhjäkäyntiä..

• :)
        karenssipa hyvinkin kirjoitti:

Omaehtoinen hakeutuminen ilmaistyöhön on kyllä minulle uusi asia. Varmaan ihan fiksua pitää ovet auki ihan oikeisiin töihin siinä rinnalla, niin kuin kerroit. Onhan niitä kaiken maailman kurssejakin olemassa...

Haloo, kun on ns.ilmaistyössä on kokoajan työnhaku päällä. Kertaakaan en ole työkkäristä saanut mitään osoitusta mennä mihinkään, eivät ole ehtineet tyrkyttää, sillä olen itse etsinyt hommani. Karenssia ei ole koskaan tarjottu, tai sillä uhkailtu! Ja kursseja on, onhan niitä. Hitsaaajaksiko se pitäisi lähteä vai maahanmuuttajien suomenkieltä opiskelemaan. Hei mut nyt mie tiijän, lähihoitajaksi...Jes, tykkään vanhuksista tosi paljon ja jaksan kuunnella ruikutusta jne. Loistava idea, näin saadaan terveysala pidettyä yhtä ihanana myös jatkossakin. Vaikuttaa siltä ettei teillä ole juuri työtöntä eloa paljon ollut, ja niin pitkään kun ette siitä mitään tiedä niin pitäkää kommentinne ihan itsellänne. Olen kuitenkin halukas tekemään duunia senkin hikisen rahan eteen mitä "ilmais-hommissa saa", eitule ylpeys eteen. Tee ite perässä!

• Ihan riittävästi
        ainakaan sinun kirjoitti:

maksamistasi veroista. Olet tälle systeemille tarpeeton riippa. Miksi et kouluttautunut silloin kun muut sitä tekivät? Nyt on turha vinkua kun aikanaan on tullut tehtyä vääriä ratkaisuja.

Eiköhän noita veroja 17 vuoteen tullut jokunen killinki maksettua!

• KVT sos. pummi
        Ihan riittävästi kirjoitti:

Eiköhän noita veroja 17 vuoteen tullut jokunen killinki maksettua!

mie siun nuapurissa asuva loispummi. Hyvä kun maksat miunkin olemisen, Muistan sinnuu iltarukkouksessa, kun en ole liian pöhnässä... Kiitos vuan. Toivoopi Kangasvuokontie x x -asukas.
        ps. jos tietäisit moun meininkit, et usoisi.... :-\

• MIKELI

voi ei teit tumpeloita ette osaa etes kirjotella!!

• onnisonni

näin näin juu juu

• viddu

Joop, mut onpahan muuta tekemistä ku pitää elämäänsä yllä yrittämällä kirjottaa provoja kaiket päivät. Sulla se elämä vasta kurjaa onkin. Ja taidat sit vielä runkkailla loput päivästä vastauksia lukemalla. heheheh. Kaikenlaisia matoaivoja se maa päällään kantaa.
      Pistäs narttu provo.

• rahaa_on !!

netissä roikkuva ei voi olla ihan terve.
        Terveisiä sinneKangasvuokonkujalle.

• Viddunkaima
        rahaa_on !! kirjoitti:

netissä roikkuva ei voi olla ihan terve.
        Terveisiä sinneKangasvuokonkujalle.

rahaa_on mutta aivot puuttuu. Opetteleppa ekas kirjottamaan enneku alat provoja heittelee. "netissä roikkuva ei voi olla ihan terve"... ja vessapaperillekos ite viestis kirjotat? Koitin kartasta tuota Kangasvuokonkujaa ettiä mut ei löytyny, joten ei taida sun terveiset mennä sinne perille. Taidat olla vähän hukassa muutenkin

• rahaa_on!!
        Viddunkaima kirjoitti:

rahaa_on mutta aivot puuttuu. Opetteleppa ekas kirjottamaan enneku alat provoja heittelee. "netissä roikkuva ei voi olla ihan terve"... ja vessapaperillekos ite viestis kirjotat? Koitin kartasta tuota Kangasvuokonkujaa ettiä mut ei löytyny, joten ei taida sun terveiset mennä sinne perille. Taidat olla vähän hukassa muutenkin

kun älyä jaettu, niin sinä olet ollut Jupiterissa ( =se kaukainen planeetta, kun et varmaan tätä tiennyt ).
        Tai sitten Haka-alueella, missä kaikki Savonlinnan luuserit ja yhteiskunnan vapaamatkustajat maijailevat.
        ps. rahaa minulla on, mutta onkos sinulla, muuta kuin se pakolliset 400 euroa / kk netto, minkä joudumme sinustakin elätistä verovaroista maksamaan.

• rahaa_on!!!
        rahaa_on!! kirjoitti:

kun älyä jaettu, niin sinä olet ollut Jupiterissa ( =se kaukainen planeetta, kun et varmaan tätä tiennyt ).
        Tai sitten Haka-alueella, missä kaikki Savonlinnan luuserit ja yhteiskunnan vapaamatkustajat maijailevat.
        ps. rahaa minulla on, mutta onkos sinulla, muuta kuin se pakolliset 400 euroa / kk netto, minkä joudumme sinustakin elätistä verovaroista maksamaan.

viddukaimalle. Opettele lukemaan näitä viestejä ( tämä voi tietty olla liikaa pyydetty , LOL !! ).
        Siis, klo 03.30 joku roikkuu netissä. Se vasta säälittävää. Mutta, sääli on sairautta. Te yhteiskunnan elätit ja loiset, teillä aikaa roikkua netissä yölläkin. Me työssäkäyvät, nukumme ao. ajankohtana. :-D

• nepparisika
        rahaa_on!!! kirjoitti:

viddukaimalle. Opettele lukemaan näitä viestejä ( tämä voi tietty olla liikaa pyydetty , LOL !! ).
        Siis, klo 03.30 joku roikkuu netissä. Se vasta säälittävää. Mutta, sääli on sairautta. Te yhteiskunnan elätit ja loiset, teillä aikaa roikkua netissä yölläkin. Me työssäkäyvät, nukumme ao. ajankohtana. :-D

Juuh enkä usko että pahimmat deekut roikkuu netissä yöllä tai yleensäkkään ollenkaan. Vajakki

• pk

En ole kurja enkä onneton vaikka täällä asunkin.Enkä niin köyhäkään.
      Tämä on vaan ihan hyvä paikka asua.

• mieleltään

Mieleltään köyhät asuvat tällä palstalla.

• eero vaan

Hakatsun ylivoimainen vetovoimatekijä ovat juuri ihmiset. Jos muistette mennävuosien elokuvahitin "Nousukausi", niin se kuvaa kuin yksi yhteen elämää Hakatsussa ja Hakatsulaisia. Hakatsu on Savonlinnan Kontula ja ylpeä siitä. Tällä asuu ne oikeat ihmiset. Nähdään Hakatsulla.

• Kontula on sulla hou
        eero vaan kirjoitti:

Hakatsun ylivoimainen vetovoimatekijä ovat juuri ihmiset. Jos muistette mennävuosien elokuvahitin "Nousukausi", niin se kuvaa kuin yksi yhteen elämää Hakatsussa ja Hakatsulaisia. Hakatsu on Savonlinnan Kontula ja ylpeä siitä. Tällä asuu ne oikeat ihmiset. Nähdään Hakatsulla.

Helevetin tollo!
        Oletko edes katsont koko elokuvaa?
        Paskan latvat se missään Kontulassa tapahtunut.
        Koko elokuvanhan kantava teema oli JAKOMÄKI
        Tämmösiä pössejä joutuu yökaudet opettammaan.
        S***nan P**keleen H***vetti

• helsingissäkäynyt
        Kontula on sulla hou kirjoitti:

Helevetin tollo!
        Oletko edes katsont koko elokuvaa?
        Paskan latvat se missään Kontulassa tapahtunut.
        Koko elokuvanhan kantava teema oli JAKOMÄKI
        Tämmösiä pössejä joutuu yökaudet opettammaan.
        S***nan P**keleen H***vetti

Mitä väliä Tollo! Sinä se et ole ikinä edes helsingissä käynyt, URPO! Ihan samanlaisia mestoja molemmat! Juntti!

• Kontula on sulla hou
        helsingissäkäynyt kirjoitti:

Mitä väliä Tollo! Sinä se et ole ikinä edes helsingissä käynyt, URPO! Ihan samanlaisia mestoja molemmat! Juntti!

Minähän asun täällä Helsinki-Vantaan Espoossa. Tarkemmin sanottuna Korson ja Munkkinemen rajalla Mannerheikintiellä, joten tunnen kyllä Tsadin mestoimmat paikat.
        Poikamiesbotskistani on jopa suora näköyhteys Kolmen Sedän Patsaalle.

• Kontula on sulla hou kirjoitti:

Minähän asun täällä Helsinki-Vantaan Espoossa. Tarkemmin sanottuna Korson ja Munkkinemen rajalla Mannerheikintiellä, joten tunnen kyllä Tsadin mestoimmat paikat.
        Poikamiesbotskistani on jopa suora näköyhteys Kolmen Sedän Patsaalle.

Olkaahan pikkupojat hiljaa ettei savonsedän tarvitse antaa luukasoille selkään.

• kyllämenaurettiin
        SavoRULES kirjoitti:

Olkaahan pikkupojat hiljaa ettei savonsedän tarvitse antaa luukasoille selkään.

Kolanin kukkuloiden junttieinareiden ja -ellien maailman raja ?

.
        .
        .
        .
        .
        .

.....no siellä , minne asti vanha , kirpparilta ostettu tai muutenvaan "lainattu" polkemapyörä ( junttieinarin ja -ellin ainoa omaisuus ) jaksaa rullata, kun polkija ottaa sotkee vauhtia Kolanin kukkulain mäenpäältä, jompaankumpaan suuntaan Kangasvuokkosenraittia.

• puheista
        eero vaan kirjoitti:

Eero on oikea myyntimies!

• rikaskas

Pihlaja-niemellä ne köyhät asuu,kun siellä haisee paskakin ja rotat vilistää pitkin pihoja!

• veronmaksaja.

ole omistusasunto-porukoita ? verrattuna Haka-alueen vuokrakasarmeihin, joissa asuu ja elää porukat veronmaksajien kustannuksella.

• Richboy
        veronmaksaja. kirjoitti:

ole omistusasunto-porukoita ? verrattuna Haka-alueen vuokrakasarmeihin, joissa asuu ja elää porukat veronmaksajien kustannuksella.

Paskalle haiseva slummi-alue,muuttuu piakkoin maahan-muuttajien ja kriminaalien temmellyskentäksi.
        Naiset ja lapset vaarassa,syrjäytyneisyys valtaa kaikki asukkaat,muutos jo selvästi nähtävillä.
        vielä viime hetkiä muuttaa pois,jos saa asuntonsa edes enää myytyä!
        Silta pois kokonaan laitaatsalmesta,niinpysyvät silläpuolen,kun eivät uidakaan osaa...
        Kompostilaitos vaan laajenee ja kunniallisetkin ihmiset keskustassa joutuu kärsimään slummin hajusta!

• dresseli
        Richboy kirjoitti:

Paskalle haiseva slummi-alue,muuttuu piakkoin maahan-muuttajien ja kriminaalien temmellyskentäksi.
        Naiset ja lapset vaarassa,syrjäytyneisyys valtaa kaikki asukkaat,muutos jo selvästi nähtävillä.
        vielä viime hetkiä muuttaa pois,jos saa asuntonsa edes enää myytyä!
        Silta pois kokonaan laitaatsalmesta,niinpysyvät silläpuolen,kun eivät uidakaan osaa...
        Kompostilaitos vaan laajenee ja kunniallisetkin ihmiset keskustassa joutuu kärsimään slummin hajusta!

paskan-hajuun alkaa jo kyllästyä,kuka nyt kaatiksella haluaisi asua...yöks!!

• näin se homma etenee
      • Hempman6

Hienoa että hyvälle asialle löytyy harrastajia näiltä hienoilta asuin-alueilta!
        Pihliksellä bostikkia pussiin ja nuuskimaan,jos ei paskan-haju jo pistä päätä sekasin!!

• buahahahah
        Hempman6 kirjoitti:

Hienoa että hyvälle asialle löytyy harrastajia näiltä hienoilta asuin-alueilta!
        Pihliksellä bostikkia pussiin ja nuuskimaan,jos ei paskan-haju jo pistä päätä sekasin!!

nimimerkkisi hempman että olet saanut helvetisti parrua perseeseesi buhahahahahah

• hekohekokoeko

• Hempman6
        hekohekokoeko kirjoitti:

oletko huomannut että "nuorikkosi" on päässyt lehteen..

http://web.orange.co.uk/images/ice/quirkies/zhang_ruifang_quirky_china_news.jpg

pihlaja-niemeltähän se siinä poseeraa,just saanu komposti-niemen pojilta sarvea anaaliin,
        että ihan otasta ulos pukkaa!!
        Sehän on niin tuttua puuhaa paska-laitoksen kulmilla.
        Siinä sitä on kakan-hajuun nenä tottunut!
        hekohekobuahahah!!

• perskutarallaaX3
        Hempman6 kirjoitti:

pihlaja-niemeltähän se siinä poseeraa,just saanu komposti-niemen pojilta sarvea anaaliin,
        että ihan otasta ulos pukkaa!!
        Sehän on niin tuttua puuhaa paska-laitoksen kulmilla.
        Siinä sitä on kakan-hajuun nenä tottunut!
        hekohekobuahahah!!

se on hakatsulla. tutun näköinen leidi kyseisessä kuvassa. Mutta ei tule nimi nyt mieleen....

• Hempman6
        perskutarallaaX3 kirjoitti:

se on hakatsulla. tutun näköinen leidi kyseisessä kuvassa. Mutta ei tule nimi nyt mieleen....

Taas paskaa pihalle ja hyvin menee!!
        Wikipediasta tuttu paikka.

• ..................
        Hempman6 kirjoitti:

Taas paskaa pihalle ja hyvin menee!!
        Wikipediasta tuttu paikka.

on tainnut taas pamahtaa parrua perään hepsmanille buhahahahahahah

• hihihihih !!!

peräkammarinpoika hakatsu-slummista, pääset kohtapuoliin taas päivähoitoon suojatyöpaikkaan ??

• v-kosken haka-alue

Kukas jamppa se poltti itsensä elävältä hakatsun kerrostalossa? liekö jäi henki kummittelemaan siihen kämppään. kello 3 joka aamuyö ilmaantuu freddy kruegerin kaksoisolento haastelemaan mukavia.

• nahkakolo

On siellä joitaki poikkeustapauksiakin, eli kaikki ei ole luusereita. En kuitenkaan mihin tahansa taloon suosittelis muuttamaan, kun porukka riehuu huumepäissään ja käy päälle. Ääslinnan poliisi naureskellen vie hörhöt kotia, hyvä hyvä, ihanaa kun ovat niin virkaintoisia. Kunhan vaan pääsevät niistä pian eroon ja kiertelemään pitkin keskustaa turhan päiten, ajelis siellä missä paska amikset liukuu riehumassa paska autojensa kera.

• ähpoxkalifaks

kyllä siellä aika reppanaluusereita asustelee. luuserikeskittymä. mutta, kaikkia meitä tarvitaan, jopa noita reppanoita. ( en tiedä kyllä mihin.. )

• Euronääri

Kohta, kun tuo uusi ohikulkutie valmistuu, niin minä ostan koko Savonlinnan alueen itselleni.
      Silloin sieltä lähtee kaikki. Muuttakoot mihin tahansa, ei kiinnosta mihin.
      Haluan olla vain rauhassa.
      Nämä viäräleukaset voivat levitellä niitä leukojaan missä tahansa, mutta ei täällä.
      Rahaa on ja sitä vielä jääkin tuon kaupan jälkeen.

• Savonlinnan kurko.

tässä on vain yksi ongelma sinulla. Minä kun en myy :-D

• ihana savonlinna

jos joku on sattunut huomaamaan..useimmat kyl onki teistä en tiedäkkään.sitä vaan et saviksessa on tosi vaikee päästä töihin tai saada edes.miksi? no vaik ois useempiki ammatti ihmisellä ni sekään ei ole taattua et täältä saa työtä täällä ei yksinkertasesti ole töitä. moni tuttuni muuttanut helsinkiin tai muualle päin suomea töiden perässä.joten ei se työttömyys aina itsestä välttämättä ole kiinni..ja toiseksi lukikos kukaan iltalehteä/iltasanomaa? merkillistä kaupungissa ei ole minkäänlaisia kunnon virikkeitä ihmisille esim:nuorille mut kas kummaa savonlinnan kaupungilla on varaa maksaa kansan edustajien ooppera liput olavinlinnaan joten vitun paljon kiitoksia.ennemmin syytää kansan edustajien perseeseen rahat kuin panostaisi siihen,että täällä saisi normaaliakin työtä ja palkan maksut päälle eikä vain jotain vitun nypläystä jossain moni toimi keskuksessa,mutta vaikeahan se toki on panostaa tälläisiin asioihin kun rahat menevät muualle.joten suuri kiitos savonlinnan kaupungille toivottavasti ostitte oikein aitio paikalta ne liput näille edustajille suotta sitä ny pihtaamaan käydä antaa mennä vain kun reiluksi rupee!

• Faccce

Mine asua hakatsu ja panna väli soomi tytö huva persse soomi naina hyve hyve.

• hakaalla...

ei pidä, mutta uskomus pitää paikkansa!

• Uattelin vuan

Maapallo on pieni ja meitä on täällä ihmisiä vähän .korostan ihmisiä.. eri värisiä ja eri uskonnoista.. mutta me olemme tämän pienen maapallon IHMISIÄ.. tajusitko.. me olemme ihmisiä ..köyhät ja rikkaat mustat ja kalpeanaamat ei me voida erotella toisiamme varallisuuden eikä värin mukaan ja mistä on kotoisin, muistakaa me olemme kotoisin pallolta nimeltään MAA.. Ja tällä pienellä pallollamme tämä läntti Savonlinna on pieni ja siitä pienestä hakatsu on vielä pienempi ja sinä kuten minä eli me pohtijat kysymme onko hakatsu köyhälistöä .. voin sanoa että on sillä koko Suomi on köyhä ja miksi hakatsu eroittuisi tästä köyhästä maastamme.

• veronmaksaja !

jos melllä ei olisi tälläisiä hakatsulaisia ( niitä yhteiskunnan elättejä hakatsulaisista ). Olisi vero%kin hieman pienempi. Piruvieköön, nuo työkyvyttömät ja- haluttomat paskiaiset. Ja ei köyhän paska haisisi niin paljoa, kuin se nyt haisee.

• Työhaluttomiahan ne
        veronmaksaja ! kirjoitti:

jos melllä ei olisi tälläisiä hakatsulaisia ( niitä yhteiskunnan elättejä hakatsulaisista ). Olisi vero%kin hieman pienempi. Piruvieköön, nuo työkyvyttömät ja- haluttomat paskiaiset. Ja ei köyhän paska haisisi niin paljoa, kuin se nyt haisee.

ovat silloin kun kalja maistuu ja on kavereiden kanssa kivaa. Työkyvyttömiä parissa vuodessa kun ovat juoneet jalat altaan ja pään siihen kuntoon että valahtaa kusetkin housuun vähän väliä. Siis pelkkiä ihmisraunioita eikä puutu kuin armonlaukaus.

• muhmat
        veronmaksaja ! kirjoitti:

Sillä kukkulalla ei joo veroja maksella.

• veronmaksaja.
        muhmat kirjoitti:

Sillä kukkulalla ei joo veroja maksella.

golanin guggulat = yhteiskunnan vapaamatkustajien, puliukkojen ja -akkojen kusen- ja paskanhajuinen alue. Voitaisiin poistaa maailmankartalta asukkaineen.

• Samalla voisi

puhdistaa vaikka kaasuttamalla muutaman kaupungin vuokratalon eri puolilta kaupunkia. Olisipa polliisilla paljon vähemmän töitä ja kaupunkilaisilla paljon vähemmän harmeja kun pahimmat törsäkkeet olis poissa.

• ei köyhä!

millä tavalla tarkoitat köyhät ja kurjimmat sinä ketjun aloittaja ja kumppanit? henkisesti/kö köyhät ja kurjimmat? no niitä taitaa löytyä vähän sieltä sun täältä varsinkin tälläisissä "hienoissa" piireissä varsinkin sellaiset isin ja äidin lemmikki lutuset maito turpineen..oi kun ei vain kova ja kylmä maailma koskaan kohtaisi tuolla ulkona ei joka paikkaan pääsekkään sitte se isi ja äiti puhaltamaan pipiä pois nauraa...paree jäädä äitin helmoihin vain itse uskon,että köyhimmät ihmiset tulee juuri tälläisitä niin sanotuista piireistä oikeen kunnon mullit.

• mie läkähyn....

Ei Hakatsulaisilla mene sen huonommin kuin muillakaan työttömillä tai vähävaraisilla. Sossu auttaa ja asuttaa.
      Keskikaupungilta löytyy joitakin joilla menee oikeasti huonosti. Ne ovat pikku asunnoissaan asuvia pienellä eläkkeellään kituuttavia mummeleita jotka ei saa mistään tukiaisia. Heillä on tiukkaa lääkekulujen yms. kanssa.

• lääkkeistä tietävä

Lääkekuluissa on katto, jonka jälkeen valtio maksaa. Ota asioista selvää ennenkuin sönkkäät ja sotket asioita.Ja mitä hakatsulaisiin tulee, niin keskustelu aiheesta päättyy NYT!

• vieläkin läkähyn

Ootkos omasi ottanu? Kikas sen omavastuun lääkkeistä maksaa? Entäs sairauskulut?
        Edelleen olen sitä mieltä että köyhillä mummoilla menee huonommin kuin Hakatsulaisilla.

• sossupummi

mie oon työtön ja perseaukinen. Mutta., minähän asun hakatsulla. Kaltaisteni joukossa. Turvallinen olo. Nyt otan mielialapillerin..

• epätietoinen....

valtiohan maksaa tuon elättien olemisen/elättämisen.... kukahan se maksaa valtiolle ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3814
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1789
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      385
      1448
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1437
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe