hei tietääkö kukaan Keski-Suomen Jauhiaisten sukukirjan kirjoittajista tai miten heihin saisi yhteyttä?
sukukirjassa puutteita!
Jauhiaisten sukukirja
8
2244
Vastaukset
- samaa sukua :)
Eikös siinä kirjassa oo jotain yht.tietoja :) Luulis ainakin...
- Anonyymi
hei!
Pielaveden - Keiteleen(Saarijärven) Jauhiaiset ovat sukua keskenään...Pielaveden ja saarijärven Jauhiaisista on kirjoitettu kirjat, joista voit kysyä ainakin Pielaveden osalta Eila Rautioaholta
- Jaahiainen minäkin
Hei!
Jos et ole vielä saanut yhteyttä, niin veljeni Juha Jauhiainen on yksi kirjoittajista, hänen numeronsa on 040-5940881 - selvisikö
Saiko kysyjä kirjan
- mebrules
minä olen reisjärven jauhiaisia.
-matti jauhiainen / sofia nevala/
/ antti nevala, jonka poika oli pappani. - Jauhiainen
minä sain kaukolainana Jyväskylän maakuntakirjastosta lainaan "Säviän Jauhiaiset kotona ja maailmalla " - jotenkin noin se meni. Kovasti on löytynyt sukua ja tosi kovan työn on Asko ja Eila Rautioaho tehneet kirjaa varten sukuja selvitellessään. Saisi vielä ostettua itselleen niin hyvä olis !
- yksi meistä
Jauhiaisten suku
Olen Pielaveden Joutsenniemessä syntynyt Katri Mirjam Jauhiaiseksi
Isäni oli Seeti Jauhiainen s.19 04 1906 Pielavedellä
Jos vois jostakin kautta tietää enemmän suvun historiasta
Minun säköposti os. on [email protected]
Kiitos jos voitte auttaa - Anonyymi
Yllättäen katosi Antti Kankaan julkaisu täältä. Koski taksipalvelua Muttimarkkinoiden aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422432Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012004- 221806
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046