Moikka. Hiihtolomaksi olisi tarkotus suunnistaa etelämpään ja mulla on koneenvaihto Tanskassa ja tunnin vaihtoaika. Lennän blue1:lla. Myöhästeleekö blue1 usein? Kone jolla lennän Tanskasta on Sas:in myös..
Onko kellään kokemuksia jos on myöhästynyt seuraavalta lennolta että miten pitäisi toimia? Pitääkö ruumaan menneet matkatavarat muuten hakea itse vai meneekö ne automaattisesti seuraavaan lentoon?
tässä nuori yksin lentävä tyttö kaipailisi vastauksia.. =)
Koneenvaihto
5
1558
Vastaukset
Tunnin vaihtoajan pitäisi riittää ihan hyvin. Onhan ne sinulle vaihdollisen lipunkin myyneet, ja jos nyt sattuu lento olemaan myöhässä, niin hoitavat sinut kyllä perille. Koneessa tietävät, kuka jatkaa minnekkin ja kuuluttavat jatkolennon lähtöportitkin valmiiksi. Kerran mulla meni Köpiksessä koneen vaihto tiukille, ottivat mut ja muutaman muun koneessa olleen suoraan putkelta koneen vieressä odottaneeseen autoon ja ajoivat suoraan jatkolennolle. Jos nyt sattuu olemaan lento paljon myöhässä, niin osaavat jo Helsingissä kertoa, miten pitää sitten Köpiksessä toimia.
Matkatavarat chekataan suoraan kohteeseen, joten ei muuta kuin matkaan.- matkustelija__
No niin, ei pitäisi enään olla epäselvää. Kiitos vastauksesta! =) ps.mulla on vielä toinenkin lennonvaihto köpiksen jälkeen eli toivottavasti siellä noi matkatavarat kulkee kans automaattisesti vaikka onkin eri lentoyhtiötä...
- mädäri
matkustelija__ kirjoitti:
No niin, ei pitäisi enään olla epäselvää. Kiitos vastauksesta! =) ps.mulla on vielä toinenkin lennonvaihto köpiksen jälkeen eli toivottavasti siellä noi matkatavarat kulkee kans automaattisesti vaikka onkin eri lentoyhtiötä...
Matkatavarat kulkee automaattisesti määränpäähän, jos ne selvitetään sinne jo täällä päässä. Eli menevät kun on lennot samalla lipulla.
- härkä-81
aivan oikein.
niin kannattaa tehdä.- härkä-81
Kaikkiin matkatavaroihin kannattaa silti ottaa oma passi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti72131Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2281895- 991498
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori581446Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741320Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131257- 511014
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_197993- 28914
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284912