Missä on kaikki palstan kunnon miehet?

pilvi*

Ruuneperi, Capt.Cöpenick, Jopel, Maalaismies*, Ynnämuu, Late.Latevaan? Niin harvoin enään näkee aloituksia näiltä tutuilta kirjoittajilta, että ihan kaipaa tuttuja nimimerkkejä! Ikävä on teitä---

Capt.Cöpenickillä on ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa, mutta muut. Ennen Ruuneperillä oli aloituksia useinkin ja sai paljon osallistujia. Mikä on tyrehdyttänyt kirjoitushalun omalle tutulle palstalle?

En tiedä ketään, jolle niin paljon solvauksia on osoitettu kuin itselleni, murhaaja ja mitä kaikkea, mutta ne otan ensi tyrmistyksen jälkeen kieroutuneen mielen aikaansaannoksina, enkä paina niitä mieleeni, sen arvoista se ei ole:D

Toivoisin, ettei kukaan samoin pahoittaisi mieltään happamista kommenteista, vaan omalla oikeudellaan sivuuttaisi nuo ikävät ilmiöt, jotka kuuluvat tähän nettimaailmaan roskina, ja jatkaisi meidän iloksemme vaihtamaan ajatuksia niinkuin ennenkin.

Nyt alkaa jo Nukkumatti houkutella luokseen, puhalsi jo unihiekkaa silmiini, ja saanen toivottaa palstalaisille Hyvää Yötä! Aamulla nähdään :)

73

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k u u rankukka

      Olen minäkin lukenut joitakin aivan mielettömiä mollausjuttuja. Ne näyttävät niin uskomattomilta kirjoitettuna ja lauseeksi värkättynä mustaa valkoisella. Ne eivät ole edes mielipiteitä tai kannanottoja vaan herjauksia ja olen sitä mieltä, että joillakin/jollakin on aika kieroonkasvanut huumorintaju tai ajatuksenjuoksi. Mutta se ei estä meitä edelleen kirjoittamasta sillä, ajattele Pilvi että minä ainakin olen yksi niistä, jotka välillä ihan virkistyvät sinun kirjoituksistasi ja kommenteistasi. Ja kirjoituksesi ovat hauskaa luettavaa, joten tsemppiä ja kommentoi edelleen! Ja meille kaikille alkaneena vuonna mukavia, raikkaita, kirpeitä pakkasia ja hohtavia hankia näin upeana talvena !

      • 17+13=30

        Mihinkä unohtui herra ylikypsä, ville vallaton ja Lokari?
        Mollauksiin en ota kantaa.


      • 17+13=30 kirjoitti:

        Mihinkä unohtui herra ylikypsä, ville vallaton ja Lokari?
        Mollauksiin en ota kantaa.

        Olen ollut suruissani ja hiukan kiukuissanikin siitä, etten ole päässyt kirjoittamaan palstalle, en myöskään tärkeään sähköpostiini.

        Ajattelin, että minut on banneroitu eli estetty kirjoittamasta kun vähän aikaisemmin viestinikin poistettiin, mielestäni aiheetta.

        Kun en kirjoittamaan päässyt, latasin itselleni toisen selaimen, jonka saa internetistä. Selain on Mozilla Firefox. Ihmeekseni sen kautta pääsin suomi24:ään aivan kuin aikaisemminkin.

        Kun en apua suomi24:ltä saanut, menin internet asetuksiin ja siellä evästeisiin, josta löytyi asetuksista teksti, suomi24 estetty. Tämä siis IE-selaimella. Yksi klikkaus, poista kaikki, ja taas olen mukana normaalisti. Minulla on siis nyt kaksi selainta, joista MF on osin joustavampi.

        Olen täysin kurssittaman amatööri näissä hommissa, mutta jääräpäisellä kokeilemisellakin näköjään onnistuu.

        Missä syy? näinkö suomi24 toimii? capt.cöpenicilläkin voi olla sama ongelma, ehkä muillakin.


      • pilvi*
        Ruuneperi kirjoitti:

        Olen ollut suruissani ja hiukan kiukuissanikin siitä, etten ole päässyt kirjoittamaan palstalle, en myöskään tärkeään sähköpostiini.

        Ajattelin, että minut on banneroitu eli estetty kirjoittamasta kun vähän aikaisemmin viestinikin poistettiin, mielestäni aiheetta.

        Kun en kirjoittamaan päässyt, latasin itselleni toisen selaimen, jonka saa internetistä. Selain on Mozilla Firefox. Ihmeekseni sen kautta pääsin suomi24:ään aivan kuin aikaisemminkin.

        Kun en apua suomi24:ltä saanut, menin internet asetuksiin ja siellä evästeisiin, josta löytyi asetuksista teksti, suomi24 estetty. Tämä siis IE-selaimella. Yksi klikkaus, poista kaikki, ja taas olen mukana normaalisti. Minulla on siis nyt kaksi selainta, joista MF on osin joustavampi.

        Olen täysin kurssittaman amatööri näissä hommissa, mutta jääräpäisellä kokeilemisellakin näköjään onnistuu.

        Missä syy? näinkö suomi24 toimii? capt.cöpenicilläkin voi olla sama ongelma, ehkä muillakin.

        Näitä ongelmia on ollut yhdellä ja toisella, onhan kysymys hienomekaanisista laitteista varsinkin koko Suomi24 on melkoinen paketti, joten tilapäisiä teknisiä "häikkiä" ilmenee.

        Bannerointiin en näe mitään syytä kohdallasi, Sinun jos kenen kommentin ovat asiallisuudessaan esimerkillisiä.Cöpenick pääsee sähköpostiinsa, kyllä ja mainitsi, että sieltä tulee engl. ilmoitus estetty Suomi24:ään pääsy! Punaisella vielä, höh! Uskomatonta, mikä tuollaista blockausta aiheuttaa?

        Minäkin jouduin hankkimaan uuden näppäimistön. Läppärin näppäimet jumittuivat, kun löpäytin vahingossa
        Hennesytä synttärikonjakista sillekin:D Niin vahvaa oli gurglata kurkkuaan muistanet, mutta kurkkukipu hävisi kyllä!
        Jossakin vaiheessa vaihdan konetta, hinnatkin on pudonneet ja mallit tehokkaampia.

        Hauskasti olen päässyt taidesivujen kanssa alkuun, no maalausten kanssa vielä hienosäätöä, muuten on kiva taas pitää yhteyksiä yllä.

        Kannattaisiko ottaa yhteyttä Suomi 24 tai Eniroon? Eihän noin saisi heidän puoleltaan tapahtua. Turhauttavaa....toivottavasti ongelma selviää:D Nyt ihanalle aamukahville riennän, eikä heitetä hanskija naulaan, pensselit käteen ja maailma unohtuu:D


      • pilvi*

        Nauroin tässä juuri kauppareissullani että jos tuosta nyt tekisin taulun, niin kymmenen vuoden päästä sanoisi joku: Vähän liian kaunis on olet liikaa kuorruttanut puita!:D Mutta mieleenhän tämä jää, niin huimaavan upeita ovat puut taivasta vasten, kaikki pienimmätkin sirot oksat valkoisina, niin ei tuhat sanaa riitä, on vain nähtävä!

        Kiitos Kuurankukka, ( miten hyvin nimesi sopiikan nyt kun koko ympäristömme on yhtä kuuran koristelemaa:D)
        palautteestasi:) Kivaahan tämä kirjoittaminen on palstaystävien kanssa, kyllä monet naurut olen minäkin saanut, ja ajateltavaa tästä yhteydenmuodosta! Nörttiterveisin vaan:D


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        Nauroin tässä juuri kauppareissullani että jos tuosta nyt tekisin taulun, niin kymmenen vuoden päästä sanoisi joku: Vähän liian kaunis on olet liikaa kuorruttanut puita!:D Mutta mieleenhän tämä jää, niin huimaavan upeita ovat puut taivasta vasten, kaikki pienimmätkin sirot oksat valkoisina, niin ei tuhat sanaa riitä, on vain nähtävä!

        Kiitos Kuurankukka, ( miten hyvin nimesi sopiikan nyt kun koko ympäristömme on yhtä kuuran koristelemaa:D)
        palautteestasi:) Kivaahan tämä kirjoittaminen on palstaystävien kanssa, kyllä monet naurut olen minäkin saanut, ja ajateltavaa tästä yhteydenmuodosta! Nörttiterveisin vaan:D

        Ihmiset liikkuu luonnossakin paljon, myös täällä keskustelupalstoilla, varmaan hakeutuneet sopuisammille seuduille, eihän tämä mitenkään pidätä tällainen kinastelu ja toisten vähättely.
        Liikun lueskelemassa, ja olen huomannut muutaman olevan toisaalla!
        "Kiitos nyt vaan kaikille" ja "olkaa hyvä lopuille", siellä pitää olla missä viihtyy parhaiten.


      • ei ol tottakkaa

        voi hyvä sylvi


      • totta mooses
        ei ol tottakkaa kirjoitti:

        voi hyvä sylvi

        mitähä sus nyt sanoo tähän.


      • paras jäi
        17+13=30 kirjoitti:

        Mihinkä unohtui herra ylikypsä, ville vallaton ja Lokari?
        Mollauksiin en ota kantaa.

        pois, nimittäin ynnämuu.


      • pilvi*
        paras jäi kirjoitti:

        pois, nimittäin ynnämuu.

        kirjoittaa hänkin, ja hyviä kuvauksia maalaiselämästä aidosti ja rehellisesti.


      • 22
        ei ol tottakkaa kirjoitti:

        voi hyvä sylvi

        Sylvis kanssa voit painua hiiteen epäilyksinesi! Kaikenlaisia tyyppejä...


      • 1+120=?
        totta mooses kirjoitti:

        mitähä sus nyt sanoo tähän.

        kyllä se on huomattu!


      • xie
        paras jäi kirjoitti:

        pois, nimittäin ynnämuu.

        herra kirjoittaa herjaavasti ei tietty kaikille mutta uusia on kova nokkimaan, opit on

        kuulakammarista


      • sanot että
        pilvi* kirjoitti:

        kirjoittaa hänkin, ja hyviä kuvauksia maalaiselämästä aidosti ja rehellisesti.

        ym kirjoittaa, mikä siinä on kun minä en erota kuka on aito ja kuka ei, rehellisyydestä puhumattakaan. Miten sellasen taidon saisi että erottaisi jyvät akanoista?


    • 10+10

      Ennenkin on ollut esillä tämä asia, ei kannata tehdä näitä listoja, ne eivät ole rakentavia.Onko sinun tai kenenkään muunkaan asia tämä luokittelu ?
      Voihan suosikkeihin pitää yhteyttä henkilökohtaisesti kuten olet kertonutkin tekeväsi.

      • #

        Mitä noista, siinä oli vain miehet, naisista tulee varmaan pian uusi lista ;-)))


      • pilvi*
        # kirjoitti:

        Mitä noista, siinä oli vain miehet, naisista tulee varmaan pian uusi lista ;-)))

        Siinä kiva listaykkönen! Nyt lähen kauppaan, ja uskon, että valtaosa ymmärtää viestini. Heippa taas


      • kunnon miehet...
        pilvi* kirjoitti:

        Siinä kiva listaykkönen! Nyt lähen kauppaan, ja uskon, että valtaosa ymmärtää viestini. Heippa taas

        ovat pilveä karussa????


      • Atolfia
        kunnon miehet... kirjoitti:

        ovat pilveä karussa????

        ihminen, tiedän hyvin sen. Jossakin laulussa lauletaan sillailla, mutta siinä taidetaan kaivata rakkautta. Pilvi kaipaa miehiä. Älä ole huolissasi, kyllä miehet pian ilmestyvät, kunhan ensin ovat hiihtoreissunsa tehneet. Kyllä nyt kannattakin metsään mennä ihailemaan luonnon luomia veistoksia.

        Noista miehistä puheen ollen, johan Ruuneperi piipahti ja kertoi ongelmistaan koneen kanssa. Minäkin illalla yritin mennä lukemaan Iltasanomia, konehan sanoi haisevan vastalauseen ja pomppasi pois linjoilta. Enkä sen jälkeen enää saanut yhteyttä palveluntarjoajaan. Liekö sen Hazardin kirjoituksen vuoksi koko Iltasanoman luku pantu karateeniin.

        Tänään uutisissa Hazardin sanottiin ihmettelevän tuota paheksuvaa suhtautumista kirjoitukseensa. Hänhän oli vain kuvannut median suhtautumista Toni Halmeeseen hänen eläessään. Niin voi tulla väärinymmärretyksi.

        Hyvää päivän jatkoa niin pilville kuin kaikille kirjoitteleville ja lukevilla! Terv. Atolfia


      • myös mies
        Atolfia kirjoitti:

        ihminen, tiedän hyvin sen. Jossakin laulussa lauletaan sillailla, mutta siinä taidetaan kaivata rakkautta. Pilvi kaipaa miehiä. Älä ole huolissasi, kyllä miehet pian ilmestyvät, kunhan ensin ovat hiihtoreissunsa tehneet. Kyllä nyt kannattakin metsään mennä ihailemaan luonnon luomia veistoksia.

        Noista miehistä puheen ollen, johan Ruuneperi piipahti ja kertoi ongelmistaan koneen kanssa. Minäkin illalla yritin mennä lukemaan Iltasanomia, konehan sanoi haisevan vastalauseen ja pomppasi pois linjoilta. Enkä sen jälkeen enää saanut yhteyttä palveluntarjoajaan. Liekö sen Hazardin kirjoituksen vuoksi koko Iltasanoman luku pantu karateeniin.

        Tänään uutisissa Hazardin sanottiin ihmettelevän tuota paheksuvaa suhtautumista kirjoitukseensa. Hänhän oli vain kuvannut median suhtautumista Toni Halmeeseen hänen eläessään. Niin voi tulla väärinymmärretyksi.

        Hyvää päivän jatkoa niin pilville kuin kaikille kirjoitteleville ja lukevilla! Terv. Atolfia

        mielenkiintoisempia sivuja luettavissa ja käytettävissä. En jaksaisi vain tällä sivulla majailla päiväkausia.


      • Atolfia
        myös mies kirjoitti:

        mielenkiintoisempia sivuja luettavissa ja käytettävissä. En jaksaisi vain tällä sivulla majailla päiväkausia.

        En kyllä ollut tällä sivulla päiväkausia. Minähän käväisin vain, enkä tainnut muualla käydäkään. Nytkin luikin matkoihini, en tiedä, mihin tässä päädyn.


      • genna@
        # kirjoitti:

        Mitä noista, siinä oli vain miehet, naisista tulee varmaan pian uusi lista ;-)))

        Se Tuoksukin käväsee joskus ! Tiirailkaa siitä isommasta aukosta välillä, om laajemmat näkymät:D


    • Yksi monista syistä minullakin, kuten Runellakin, oli tuo selain, Explorer 8. En päässyt sillä kirjautumaan, vaikka se muuten toimi aivan moitteettomasti. Sen kanssa joutui myös harjoittelemaan tuota ruotsalaista yhteenlaskua, eli monta kertaa yrittämään. Ojalastakaan ei ollut apua.
      Latasin Mozilla Firefoxin selaimeksi ja Suomi24:n ongelmat poistuivat.

      Toisaalta, eipä nuo minun aloitukseni ole paljon kiinnostaneet.













      en vain viitsi kitjoitta

      • pilvi*

        Tosiaan hiljattain oli joku aloituksesi, johon ei ollut vastattavaa, joskaan en muista mitä se käsitteli. Näinhän se joskus on itsekullakin, joskin kiitettävästi täällä ketjujakin syntyy. En vaan pidä riidanhakuisista ketjuista, on paljon mielekkäämpää kun toinen toistaa inspiroiden syntyy kaunista jälkeä! Sitäkin on saatu nähdä onneksi.

        Kevät kun koittaa, ja aurinko taas meitä hemmottelee, on mielialakin korkealla, siihen asti teemme voitavamme ja elelemme eteenpäin, saaden aina ilonaihetta vaikkapa kyllikseen syömisestä ja kodin lämmöstä!

        Kiva kun kirjoitit, Voippa hyvin!


      • Tiedä tässä mihin uskoa...kokeilin sählätä Mozilla firefoxin(Mf) lataamista koneelle. Mm. atk-ammattilaiset sanoivat, ettei MF-selaimella voi ohittaa S-24 viestinkirjoituskieltoa.

        Kuitenkin tänään taas tännekin pääsee. Nää jutut menee tosiaan yli hilseen, säämiskän tms!


    • --------------

      kohta vuoden palsta pilalla yhen takia, oikeessa on susmorsian!

      • 000000000

        Epätoivoista on!


      • pilvi*

      • mäkimimmi¤

      • Tuo on inhokki

        Ja sietämätön vanha homeinen jääräpää uuhi tyhmä kuin saapas


    • onhan palstalla monia hyviä naiskirjoittajia, nimiä mainitsematta,,,,, että älähä sorra naisii,,,,, miehet on tainnut lähtee paremmille apajille,,,,,

      • pilvi*

        Kun on niin monia nikittömiä, kiva kun sinäkin pistäydyit:) On niin hauska aamu, radiosta tulee reipasta musiikkia! Hyvin nukuttu yökin on takana! Voidaan hyvin, heippa Monica.


      • pilvi* kirjoitti:

        Kun on niin monia nikittömiä, kiva kun sinäkin pistäydyit:) On niin hauska aamu, radiosta tulee reipasta musiikkia! Hyvin nukuttu yökin on takana! Voidaan hyvin, heippa Monica.

        En halua "kunnon miehen" titteliä, vaikka Pilvi oli nimimerkkini aloituksessaan maininnut. Se velvoittaa liikaa, parempi olla ominen karvoineen, puutteineen ja virheineen. En myöskään halua "kukoksi tunkiolle", vaikka jotkut jo harvahkosta kirjoittelustani ovat sellaistakin päätelleet. En tarvitse täältä meriittiä, sillä ei ole mitään merkitystä, eikä käyttöä.

        Olen vieläkin "nuori" kirjoittajana. Ensimmäisestä tietokoneen napin painalluksesta on puolitoista vuotta.
        On totta, että alkuun häkellyin saamastani vastaanotosta. En osannut kuvitella tätä virtuaalimaailmaa. Erikoisesti se ihmetytti, että heti alkuun rymähti solvaus ja syyttelyryöppyjä. Kohtuullisen pian huomasin, että se lauma oli aika suppea, mutta tavattoman sitkeä. Onhan sitä jatkunut. Vähäähän tuo osaltani on, näyttää olevan joitakin nimimerkkejä ihan kestojahdin kohteena. Henkilökohtaisesti nämä loisilmiöt evät enää häiritse. Luulen ymmärtäväni "pelin hengen." Näistä huolimatta istun kuin "tupajumi", karkuun en lähde. Kirjoitan, milloin kirjoitan, päätointa en tästä ota.

        Näistä 70 kirjoittajista: tällä olevat eivät mielestäni kovinkaan hyvin edusta sitä ikäluokkaa. Se jo johtuu yksinkertaisesti tämän ikäluokan koulutuksesta ja työtehtävistä. Monet "maan hiljaiset" eivät täällä kerro, vaikka heillä olisikin sanottavaa. Saattaisi olla ihan omaa näkökulmaakin asioihin. Se, että minäkin täällä tökkäydyn, on ihan vain sattumaa. Toivoisi, että moni pelkästään lueskeleva tulisi mukaan.
        Ei tämä niin "vaarallista" ole. Ei, vaikka käyttää aina samaa nimimerkkiä.


      • pilvi*
        ynnämuu kirjoitti:

        En halua "kunnon miehen" titteliä, vaikka Pilvi oli nimimerkkini aloituksessaan maininnut. Se velvoittaa liikaa, parempi olla ominen karvoineen, puutteineen ja virheineen. En myöskään halua "kukoksi tunkiolle", vaikka jotkut jo harvahkosta kirjoittelustani ovat sellaistakin päätelleet. En tarvitse täältä meriittiä, sillä ei ole mitään merkitystä, eikä käyttöä.

        Olen vieläkin "nuori" kirjoittajana. Ensimmäisestä tietokoneen napin painalluksesta on puolitoista vuotta.
        On totta, että alkuun häkellyin saamastani vastaanotosta. En osannut kuvitella tätä virtuaalimaailmaa. Erikoisesti se ihmetytti, että heti alkuun rymähti solvaus ja syyttelyryöppyjä. Kohtuullisen pian huomasin, että se lauma oli aika suppea, mutta tavattoman sitkeä. Onhan sitä jatkunut. Vähäähän tuo osaltani on, näyttää olevan joitakin nimimerkkejä ihan kestojahdin kohteena. Henkilökohtaisesti nämä loisilmiöt evät enää häiritse. Luulen ymmärtäväni "pelin hengen." Näistä huolimatta istun kuin "tupajumi", karkuun en lähde. Kirjoitan, milloin kirjoitan, päätointa en tästä ota.

        Näistä 70 kirjoittajista: tällä olevat eivät mielestäni kovinkaan hyvin edusta sitä ikäluokkaa. Se jo johtuu yksinkertaisesti tämän ikäluokan koulutuksesta ja työtehtävistä. Monet "maan hiljaiset" eivät täällä kerro, vaikka heillä olisikin sanottavaa. Saattaisi olla ihan omaa näkökulmaakin asioihin. Se, että minäkin täällä tökkäydyn, on ihan vain sattumaa. Toivoisi, että moni pelkästään lueskeleva tulisi mukaan.
        Ei tämä niin "vaarallista" ole. Ei, vaikka käyttää aina samaa nimimerkkiä.

        Täällähän on paljon uusiakin nykyään, minkä koen hyväksikin. Aina vaihtuu elämässä ryhmiä, on vaan vakiintuneen vuosia mukana olleiden vaikea luopua siitä määrätynlaisesta hierarkiasta joka syntyy joka taholla missä ihmiset oppivat toisensa tuntemaan.

        Aina se horjuttaa ja usein koetaan kilpailijanakin, olen kuullut työelämässä, eläkeläiskerhoissa, jopa lastentarhoissakin pari päivää menee, ennenkuin lapset soluttautuvat leikkeihin, ohjaajan viedessä uuden
        tulokkaan luottamiensa lasten viereen.

        Näin koin itsekin täällä uutena, osoitettiin minullekin ritarillisuutta kiperissä tilanteissa, ja naisväki suuremmalta osaltaan otti kivasti vastaan. No, ainahan eri luonteet voivat ottaa yhteenkin, minä nyt en pidä holhouksesta, semminkin kun yksityiselämässäni ei ole ongelmia. Nämä ammattiauttajat taas saattavat nähdä ja luulla kaikenlaista, kuuluu kai ammatin kuvaan:D Kaikki hyvin ja mukavaa illanjatkoa!


    • peilisi edessä

      mikä tarve on joka paikassa toisia ojentaa ja tupata itseään tykö . Se tympii ja väki siirttyy muihin maisemiin.

      • lukija&lukija

        Uskotko hömppä- Kaisa tuohon itsekkään! Katsos hyvyys voittaa aina! Tuo on niin vanha peili vitsi, eivätkä ne samat lait enään päde, millä saatiin häivytettyä kirjoittajia.

        Teitä ilkeilevia on vähemmistö.


      • 4+8=12

        syyllistyvänsä ajojahtiin netti-etiketin vastaisesti! Se on säännöissä kielletty, ja vielä nimeltä mainiten. Törkeätä!


      • pilvi*

        Jos minua ojennetaan, olen siitä kiitollinen koska koen sen kasvattavana, siinä missä en näe virheitäni.
        Kuinka voisin olla kaikkien mieliksi, sehän on mahdotonta.
        Mielestäsi aktiivisuusko on "tuppaamista" joka paikkaan? Koulussa, työelämässä olen aina ollut esillä, koulunäytelmissä, työaikana johtoportaan kanssa yhteityössä jne. Miten ystävä hyvä voisin muuttua taka-alalla olevaksi, jotta olisit Sinä tyytyväisempi. Etkö sitten mahdu mukaan, vaiko uskalla, vai mikä on? Ikinä minun ei tulisi mieleenikään sanoa noin toiselle ihmiselle. En koskaan k o e noin!

        Kukaan ei ole minulle täällä liikaa, kaikilla on oikeus toteuttaa itseään, mutta jonkinlainen hienotunteisuus pitäisi voida vallita täälläkin.

        Mitä tuohon ojentamiseen tulee, en elämässäni ole tavannut niin paljon karkeuksia ja ilkeyksiä, mitä täällä on saanut kokea! Niin, että menisitkö itse peilisi eteen ja tilittäisit sinäkin, niin voisi e h k ä syntyä ymmärrystä ajatuksiisi. Pelkäänpä vain ettei sinusta siihen ole.


    • Monta kertaa on keskusteltu siitä, pitäisikö rekisteröityä vai ei.
      Rekisteröityneet sanovat, että on miellyttävämpää keskustella vakinikkien kanssa, ainakin tietää kenen kanssa mielipiteitä vaihtaa.
      Ne, jotka ottavat milloin minkäkin nimmarin, sanovat, että pääasiahan on, että kirjoittaa mielipiteensä ja ottaa kantaa puheenaiheeseen. Ihan samahan se on, kuka ajatuksen esittää.

      On erikoista nyt huomata, että vakinikkejä sitten kaivataan, kun heitä ei ole palstalla näkynyt. Entäpä, jos hekin käyttävät tilapäisnimmaria. Se on ihan mahdollista, koska viestin alareunaan voi kruksata kohdan "käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi".

      Aloittaja on siltä väliltä, eli käyttää aina samaa ei-rekisteröityä nimmaria.
      Kaikki tavat ovat yhtä hyviä tietenkin.

      Mutta panin vain merkille, että kuitenkin ne vakinikit tuntuvat olevan tarpeelliset, rekisteröitynä tai ei.

      • papukaija_

        merkki, kun käyttää aina samaa nimmaria. Makriinakin sen nyt todisti!!!!


      • Bulu*
        papukaija_ kirjoitti:

        merkki, kun käyttää aina samaa nimmaria. Makriinakin sen nyt todisti!!!!

        En tiedä mihin suosittuun TV-jutuun tuo liittyy, jostakin takaraivosta tulee Leo Jokela mieleen, mutta en haluu!

        Sitäpaitsi olen tänään ottanut luovuuteni käyttöön ja karistanut häjyjä ojaan! Moi ja kiitos!

        PS. Siis käyttänyt eri nimikkeitä:D Ja aioin jatkaa....Jokohan häly alkaa:D


    • Manseplus

      OIKEIN HYVÄÄ JA HAUSKAA UUTTAVUOTTA PIRTEÄLLE SENIORI TYTÖLLE
      Toivottaa Tampereen opiskelija joka hakee auttajaa tämän vaikean pöytäkoneen käyttämiseen
      Olisin kiinnostunut vaihtamaan kuulumisia PIRKANMAAN alueelta jos saan koneeni hallintaan??
      KOKEILLAAN

      • 4+87

        Mutta toivotaan jonkun nappaavan viestiisi. Sujuihan se hallinta Suomi 24 .ään vai käväisitkö peräti Ruotsin kautta:D Onnea yrityksellesi! Viikonloppuja!


      • pilvi*
        4+87 kirjoitti:

        Mutta toivotaan jonkun nappaavan viestiisi. Sujuihan se hallinta Suomi 24 .ään vai käväisitkö peräti Ruotsin kautta:D Onnea yrityksellesi! Viikonloppuja!

        sitkeästi istuu sloganina* enään tätä nykyään, on melko kakspiippunen juttu. Tuo kiistelty filosofi Wittgenstein on herättänyt kiivaitakin kannanottoja filosofiallaan, joka ei tietenkään ole vailla ns. totuuksiakaan.

        Osa totuutta sinä onkin, mutta kun se tapahtuu jo varhaisemmassa aikuisiässä, jolloin yhteisö muovaa myös meidät sosiaalisemmaksi, kunkin luonteesta riippuen.

        Me tämänikäiset olemme jo muovautuneet luonteeltamme, on turhaa "heittää kasvottomana näitä aikansa eläneitä oivalluksia, mihin eurooppalaiset mielenkiintoisemmat filosofit jo aikanaan ottivat kielteisen kannan.

        aaaarvon Wittgenstein joutui itse kumoamaan uusilla pohdinnoillaan teorioitaan, ja olen saanut vaikutelman hänen olleen hieman kulmikas luonne:) Hänelle olikin tuiki tärkeätä, huomioida "kuulijakuntansa" vastaanotto. koko urahan oli siitä riippuvainen! Sopi siinä sitten tehdä kompromissejä.

        slogan= iskulause


      • pilvi* kirjoitti:

        sitkeästi istuu sloganina* enään tätä nykyään, on melko kakspiippunen juttu. Tuo kiistelty filosofi Wittgenstein on herättänyt kiivaitakin kannanottoja filosofiallaan, joka ei tietenkään ole vailla ns. totuuksiakaan.

        Osa totuutta sinä onkin, mutta kun se tapahtuu jo varhaisemmassa aikuisiässä, jolloin yhteisö muovaa myös meidät sosiaalisemmaksi, kunkin luonteesta riippuen.

        Me tämänikäiset olemme jo muovautuneet luonteeltamme, on turhaa "heittää kasvottomana näitä aikansa eläneitä oivalluksia, mihin eurooppalaiset mielenkiintoisemmat filosofit jo aikanaan ottivat kielteisen kannan.

        aaaarvon Wittgenstein joutui itse kumoamaan uusilla pohdinnoillaan teorioitaan, ja olen saanut vaikutelman hänen olleen hieman kulmikas luonne:) Hänelle olikin tuiki tärkeätä, huomioida "kuulijakuntansa" vastaanotto. koko urahan oli siitä riippuvainen! Sopi siinä sitten tehdä kompromissejä.

        slogan= iskulause

        ihminen voisi olla nostamatta näitä vanhoja linkkiä ylös .
        Sinä voit hakea ihan omalla sivulla näitä kilpailioita kirjoituksiisi,jos joku edes viitsii vastata näihin tyhmiin linkkeihin.
        Olen saanut tarpeekseni ,lopeta .


      • pilvi*
        ullamirjami kirjoitti:

        ihminen voisi olla nostamatta näitä vanhoja linkkiä ylös .
        Sinä voit hakea ihan omalla sivulla näitä kilpailioita kirjoituksiisi,jos joku edes viitsii vastata näihin tyhmiin linkkeihin.
        Olen saanut tarpeekseni ,lopeta .

        Minähän en kysy keneltäkään ullapullalta, jos nostan jonkin linkin, koska tämä on minulta erittäin harvinaista.Se on hyvä ketju, en huomannut siinä sinua loukkaavaa.Täytyypä lukea uudelleen. Mutta rehellisiä mielipiteitä sai maalaismies aikaan. Siihen et kai ole toista mieltä! t. pilvi*


      • ei mitään
        pilvi* kirjoitti:

        Minähän en kysy keneltäkään ullapullalta, jos nostan jonkin linkin, koska tämä on minulta erittäin harvinaista.Se on hyvä ketju, en huomannut siinä sinua loukkaavaa.Täytyypä lukea uudelleen. Mutta rehellisiä mielipiteitä sai maalaismies aikaan. Siihen et kai ole toista mieltä! t. pilvi*

        Mitä tuomoinen tyhmä kana edes huomaisikkaan. Taisit vain pervo nauttia toisten huonosta olosta. Kaikki kunnon miehetkin olet täältä jo ajanut pois. Ettäs kehtaatkin.


      • ei tuommoisen
        ullamirjami kirjoitti:

        ihminen voisi olla nostamatta näitä vanhoja linkkiä ylös .
        Sinä voit hakea ihan omalla sivulla näitä kilpailioita kirjoituksiisi,jos joku edes viitsii vastata näihin tyhmiin linkkeihin.
        Olen saanut tarpeekseni ,lopeta .

        p :n puu päähän mitään saada muutoin kuin rautanaulalla ja lekalla.


      • ei ihan tyhmä
        ei tuommoisen kirjoitti:

        p :n puu päähän mitään saada muutoin kuin rautanaulalla ja lekalla.

        ja sydämen sivistyksestä ei tietoakaan! Jos joku nyt on niin herkkä, ettei edes voi katsoa kauhuleffaa, niinkuin Ullamirjami mainitsi, tuomiten sellaisen katsomisen s a i r a a k s i,pitäisi normaalijärjellä ymmärtää, ettei sellainen yliherkkyys SOVI tämänkaltaiseen kanssakäymiseen!

        Olen huomannut sieltä Tukholman puolelta jäljet melkoiseen puskikseen! Kantsii hieman varoa, etten paljasta henkilöä!!!


      • yksjonkaninieipyperä
        ei ihan tyhmä kirjoitti:

        ja sydämen sivistyksestä ei tietoakaan! Jos joku nyt on niin herkkä, ettei edes voi katsoa kauhuleffaa, niinkuin Ullamirjami mainitsi, tuomiten sellaisen katsomisen s a i r a a k s i,pitäisi normaalijärjellä ymmärtää, ettei sellainen yliherkkyys SOVI tämänkaltaiseen kanssakäymiseen!

        Olen huomannut sieltä Tukholman puolelta jäljet melkoiseen puskikseen! Kantsii hieman varoa, etten paljasta henkilöä!!!

        no jos olisit edes senverran näppärä ,että kun vastaat tähän et klikkaa sitä kahdesti ,ei ole mukavaa saada roskapostia ,olisitko kiltti.


      • nimetön anonymus
        yksjonkaninieipyperä kirjoitti:

        no jos olisit edes senverran näppärä ,että kun vastaat tähän et klikkaa sitä kahdesti ,ei ole mukavaa saada roskapostia ,olisitko kiltti.

        eikä ne minulla adrenaalit jyllää, roskapostista seuraa yleensä harmeja, paljonhan niitä läpilyöntejä tunnetasolla tapahtuu...hm kaikilla.


      • kukkuluuruu'''
        ei ihan tyhmä kirjoitti:

        ja sydämen sivistyksestä ei tietoakaan! Jos joku nyt on niin herkkä, ettei edes voi katsoa kauhuleffaa, niinkuin Ullamirjami mainitsi, tuomiten sellaisen katsomisen s a i r a a k s i,pitäisi normaalijärjellä ymmärtää, ettei sellainen yliherkkyys SOVI tämänkaltaiseen kanssakäymiseen!

        Olen huomannut sieltä Tukholman puolelta jäljet melkoiseen puskikseen! Kantsii hieman varoa, etten paljasta henkilöä!!!

        Niinhän on kuin jänö puskassa, pää piilossa, mutta takapuoli näkyy. Pääjehu ja apuri.


      • xxxxxx8
        kukkuluuruu''' kirjoitti:

        Niinhän on kuin jänö puskassa, pää piilossa, mutta takapuoli näkyy. Pääjehu ja apuri.

        kaivataan, olisivat mukavia ja kaivattuja ne uudetkin kunnon miehet, eiks jee


      • Kukkelikuu-u
        kukkuluuruu''' kirjoitti:

        Niinhän on kuin jänö puskassa, pää piilossa, mutta takapuoli näkyy. Pääjehu ja apuri.

        Et voi tietää varmast kun et ole sitä nähnyt Hahaaa:D:D:D


      • pilvi*
        xxxxxx8 kirjoitti:

        kaivataan, olisivat mukavia ja kaivattuja ne uudetkin kunnon miehet, eiks jee

        tuntemaan uusia. Nyt olen toista vuotta täällä oleillut kirjoittamisen merkeissä, enkä osaa suhtautua heti vieraisiin miehiin uteliaisuudella. Kivoja nämä ovat olleet:D


    • Uneksi niistä kaipaamista miehistä.
      Aamulla olet sitten taas iloisella mielellä. Natti ,natti

      • pilvi*

        Natti natti sov sött! Aamulla nähdään taas!


    • Maalaismies*

      Lähdin etsimään vaihtoehtoa palstalle Facebookista. En siellä kauan ollut. Tuntui hassulta kirjoitella hyvin tuntemilleni kavereille, lapsilleni ja jopa lastenlapsilleni. Olinhan heidän kanssaan puheväleissä muutenkin. Vieläpä hyvissä sellaisissa.

      Minulla on palstakirjoittelusta päällimmäiseksi jääneet hyvät muistot. On ollut mukava pähkäillä tutuksi tulleiden nikkien kanssa kaikenlaisia asioita. Kun tulee tähän ikään, vanhat kamut alkavat olla vähissä. Me, meidän ikäluokkamme olemme elämässä selviytyneet tänne asti. Olemme selviytyjiä, mikä on hyvä muistaa, kun meistä vanhoista tulee puhe.

      (Huomaan palstalle pääsyn vaikeutuneen. Yhteenlaskutaitoani epäillään. Toinen yritys))

      • pilvi*

        Ihan hymy syttyi kun luin huomasin nimimerkkisi. Tervetuloa takaisin tutulle palstalle, voi kuinka iloinen olen, että uskalsin kuulutella missä kaikki olette!

        Moni hieraisee unisia silmiään, kun huomaavat kuka on tullut takaisin. Itse en kirjautunut Facebook'iin samasta syystä, yhteydet toimivat puhelin/ tapaamisten kautta.

        Uusia tuttavuuksia en ehdi muidenkin kiireiden takia, eikä suuremmin ole kiinnostustakaan.

        Hyviä kirjoituspähkäilyjä vaan :)


      • pilvi* kirjoitti:

        Ihan hymy syttyi kun luin huomasin nimimerkkisi. Tervetuloa takaisin tutulle palstalle, voi kuinka iloinen olen, että uskalsin kuulutella missä kaikki olette!

        Moni hieraisee unisia silmiään, kun huomaavat kuka on tullut takaisin. Itse en kirjautunut Facebook'iin samasta syystä, yhteydet toimivat puhelin/ tapaamisten kautta.

        Uusia tuttavuuksia en ehdi muidenkin kiireiden takia, eikä suuremmin ole kiinnostustakaan.

        Hyviä kirjoituspähkäilyjä vaan :)

        Kirjoitan näin tuttavallisesti, vaikka enhän ole sinuun kovin hyvin "ajantasalla" tutustunut, koska olen sittenkin ollut täällä vähän aikaa. Kuitenkin jonkun verran ja onhan "historiaa." Olisipa mukava, jos jaksaisit ja viitsisit...no, sinähän sen päätät.


      • 18+20
        ynnämuu kirjoitti:

        Kirjoitan näin tuttavallisesti, vaikka enhän ole sinuun kovin hyvin "ajantasalla" tutustunut, koska olen sittenkin ollut täällä vähän aikaa. Kuitenkin jonkun verran ja onhan "historiaa." Olisipa mukava, jos jaksaisit ja viitsisit...no, sinähän sen päätät.

        palaa oksennukselleen, palaa tämäkin maalaismies jätöksilleen,


      • olet palaamassa meidän monien kirjoittajan onneksi.
        Uskon palstan jo vähän rauhoittuneen, ainakin niin toivon, ja viestittely onnistuu rauhallisissa merkeissä.
        Ainahan välillä näitä ikäviä kommentteja mukaan tulee, mutta ehkä jätämme huomiotta.

        Toivon että palaamisesi toisi palstalle rauhaa ja hyväksymistä, sitä sinun viestisi ovat aina tuoneet.
        Kohta kehumisesta torutaan, mutta iloinen olen näkemisestä, sanottakoon mitä tahansa.

        Minäkin Facebookiin kirjauduin, mutta koen sen vähän sekavaksi ja ehkä enemmän nuorten kirjoittelu paikaksi.
        Tosin meitä isovanhempia on siellä jo aika paljon ja tottahan hyvin hallitsemme myös Faceboodin;)D


      • ilvi
        pilvi* kirjoitti:

        Ihan hymy syttyi kun luin huomasin nimimerkkisi. Tervetuloa takaisin tutulle palstalle, voi kuinka iloinen olen, että uskalsin kuulutella missä kaikki olette!

        Moni hieraisee unisia silmiään, kun huomaavat kuka on tullut takaisin. Itse en kirjautunut Facebook'iin samasta syystä, yhteydet toimivat puhelin/ tapaamisten kautta.

        Uusia tuttavuuksia en ehdi muidenkin kiireiden takia, eikä suuremmin ole kiinnostustakaan.

        Hyviä kirjoituspähkäilyjä vaan :)

        Mutta koskaan ei voi hyvä virheitään toisen kontolle. Ei edes vanhempiensa, joka on hyvin yleistä. Minulle ei merkitse mitään tämä palsta,


      • Suomi24 uusin ongelma näyttää olevan Explorer selaimen kanssa, eli sen kautta ei pääse kirjautumaan eikä yhteenlasku onnistu suomalaisen laskuopin mukaan. Vaihtamalla selaimeksi Firefoxin tai Operan ongelma häipyy. Ai niin, Sinullahan on muistaakseni käytössä Mac, siihenpä en osaa neuvoa antaa.


      • Jopel kirjoitti:

        Suomi24 uusin ongelma näyttää olevan Explorer selaimen kanssa, eli sen kautta ei pääse kirjautumaan eikä yhteenlasku onnistu suomalaisen laskuopin mukaan. Vaihtamalla selaimeksi Firefoxin tai Operan ongelma häipyy. Ai niin, Sinullahan on muistaakseni käytössä Mac, siihenpä en osaa neuvoa antaa.

        Viimeinenkin mustalammas ilmoittautuu, olenhan minä jonkin verran mukana ollut,mutta tahti on harventunut.
        Aloituksia en ole pitkään aikaan tehnyt,ja moni aloitus ei kiinnosta,pitäisi tietää kenelle vastaa ja aiheet ovat joskus puuta heinää.

        Mielestäni Maalaismies* on aina kirjoittanut asiallisesti ja ilmaissut selkeästi mitä tarkoittaa.
        Yleensä keskustelun pitäisi olla monipuolista, eihän keskustelua synny jos kaikkia olisimme samaa mieltä.

        Nyt, Pilvi, olet saanut kaikki miehesi liikkeelle, keksippä hyviä aloituksia,
        Terveisiä rajan takaa, Late


      • Seku
        LateVaan kirjoitti:

        Viimeinenkin mustalammas ilmoittautuu, olenhan minä jonkin verran mukana ollut,mutta tahti on harventunut.
        Aloituksia en ole pitkään aikaan tehnyt,ja moni aloitus ei kiinnosta,pitäisi tietää kenelle vastaa ja aiheet ovat joskus puuta heinää.

        Mielestäni Maalaismies* on aina kirjoittanut asiallisesti ja ilmaissut selkeästi mitä tarkoittaa.
        Yleensä keskustelun pitäisi olla monipuolista, eihän keskustelua synny jos kaikkia olisimme samaa mieltä.

        Nyt, Pilvi, olet saanut kaikki miehesi liikkeelle, keksippä hyviä aloituksia,
        Terveisiä rajan takaa, Late

        "Rajan takaa"?

        Kerro Late missä olet? Ethän sinä vaan ole siirtynyt "ilmavoimiin".


      • Seku
        Seku kirjoitti:

        "Rajan takaa"?

        Kerro Late missä olet? Ethän sinä vaan ole siirtynyt "ilmavoimiin".

        Eipä Pilvi turhaan kysellyt palstan miehien perään.
        Siinä taas kerran näimme, että miespuolisten kirjoittajien kaipaaminen palstalle oli täysin aiheellista.
        Palautetta on "hiljaisilta" miehiltä tullut, ja toivomme, että viestejään alkaisi tulla enemmänkin. Hyviä avauksia, tai avauksia ainakin.

        Mielestäni Pilvi on antanut monta kertaa palstalle virikkeitä avaamalla ketjun, johon osallistuvat monet, kuten tähänkin.


      • SkillaN*
        Seku kirjoitti:

        Eipä Pilvi turhaan kysellyt palstan miehien perään.
        Siinä taas kerran näimme, että miespuolisten kirjoittajien kaipaaminen palstalle oli täysin aiheellista.
        Palautetta on "hiljaisilta" miehiltä tullut, ja toivomme, että viestejään alkaisi tulla enemmänkin. Hyviä avauksia, tai avauksia ainakin.

        Mielestäni Pilvi on antanut monta kertaa palstalle virikkeitä avaamalla ketjun, johon osallistuvat monet, kuten tähänkin.

        ymmärtänyt, ja kukapa ei kaipaisi rauhallista kirjoittelua, sitä nämä kaikki nimiltä mainitut tekevät.

        ilman nikkiä kirjoittavia miehiä varmaan on paljon, asiallisia, hyvää keskustelua harastavia, mutta ikävä vain, ei voi tunnistaa.

        Sen enempää en miehiä haikaile, kuin naisiakaan, hyviä keskustelijoita, miehistä vaan tässä ketjussa oli kyse ja oikein mukava heidät kaikki olisi saada mukaan, ainahan monien mielipiteet palstaa rikastuttaa.


      • Katleija yksi
        SkillaN* kirjoitti:

        ymmärtänyt, ja kukapa ei kaipaisi rauhallista kirjoittelua, sitä nämä kaikki nimiltä mainitut tekevät.

        ilman nikkiä kirjoittavia miehiä varmaan on paljon, asiallisia, hyvää keskustelua harastavia, mutta ikävä vain, ei voi tunnistaa.

        Sen enempää en miehiä haikaile, kuin naisiakaan, hyviä keskustelijoita, miehistä vaan tässä ketjussa oli kyse ja oikein mukava heidät kaikki olisi saada mukaan, ainahan monien mielipiteet palstaa rikastuttaa.

        Hauska tavata vanha tuttu Maalaismies*, jonka myös Tankavaarina tunnen. Kirjoituksiasi olenkin kaivannut. Hyvät Pilvelle.


      • pilvi*
        LateVaan kirjoitti:

        Viimeinenkin mustalammas ilmoittautuu, olenhan minä jonkin verran mukana ollut,mutta tahti on harventunut.
        Aloituksia en ole pitkään aikaan tehnyt,ja moni aloitus ei kiinnosta,pitäisi tietää kenelle vastaa ja aiheet ovat joskus puuta heinää.

        Mielestäni Maalaismies* on aina kirjoittanut asiallisesti ja ilmaissut selkeästi mitä tarkoittaa.
        Yleensä keskustelun pitäisi olla monipuolista, eihän keskustelua synny jos kaikkia olisimme samaa mieltä.

        Nyt, Pilvi, olet saanut kaikki miehesi liikkeelle, keksippä hyviä aloituksia,
        Terveisiä rajan takaa, Late

        Palstan miehet ovat kivasti vastanneet,ihan aidosti iloitsen kun saamme viestejä heiltäkin!* Rajan takaa:D*

        Vastahan minäkin piipahdin sinne KahviPirtin rauhaan huilaamaan, vaan onhan ne tonttien rajat oltava, itse ne ylitetään kun maailmalle lähdetään:D

        Aurinkokin kurkistelee, taidetaan saada korkepaine taas vaihteeksi ja pientä pakkasta. Itä Suomeen taisi olla ihan 20 asteen tienoilla viikon puolenvälin jälkeen. Nythän onneksi ollaan jo totuttu taas kunnon talveen.

        Hieno päivä tänään, kiitos kaikille osallistujille sydämellisesti!

        PS. On vaan jatkettava tätä sutikoimista parhaaseen valon aikaan. Heippa taas...


      • Ramoona*
        SkillaN* kirjoitti:

        ymmärtänyt, ja kukapa ei kaipaisi rauhallista kirjoittelua, sitä nämä kaikki nimiltä mainitut tekevät.

        ilman nikkiä kirjoittavia miehiä varmaan on paljon, asiallisia, hyvää keskustelua harastavia, mutta ikävä vain, ei voi tunnistaa.

        Sen enempää en miehiä haikaile, kuin naisiakaan, hyviä keskustelijoita, miehistä vaan tässä ketjussa oli kyse ja oikein mukava heidät kaikki olisi saada mukaan, ainahan monien mielipiteet palstaa rikastuttaa.

        yhteen tullaan. Tauot ovat ihan paikallaan, minäkin kokeilin Facebookia ja bloggailua, aikansa nekin kiinnostivat. Täällä aloitin nettikirjoittelun, pahoitin mieleni palstariidoista ja pidin pitkän tauon. Matkan varrella on nahka paksuuntunut ja osaan itsekin olla varovaisempi. Vaihdoin nikkiä ja nyt olen kirjoitellut taas tännekin. En kovin aktiivisesti seuraa enkä kirjoittele enkä sekaannu mielelläni mihinkään henkilökinasteluihin tai kehumisiin , en halua asettua ketään vastaan tai kenenkään puolelle.

        Joskus hetken kismittää, kun on nähnyt vaivaa aloitukseen, jos se ei saa vastakaikua. Kuitenkin samasta asiasta voidaan toisaalla keskustella vilkkaastikin. Mutta samalla viivalla ollaan, ja omaksi iloksihan täällä kirjoitetaan, se meitä kaikkia yhdistää. Jos alkaa ahdistaa, täältä pääsee pois ja halutessaan takaisin. Kirjoittelen hiukan muuallakin, saiteilla on puolensa. Minulla on sellainen elämänvaihe, ettei ole aikaakaan "rikastuttaa" mitään palstaa aktiivisesti, joten kiitos uskollisille ja tasapuolisille, Skillanille etenkin. On täällä entisiä konkareita muitakin, ja ymmärrän hyvin niitä syitä, miksi vanhaa nikkiä ei halua käyttää.


      • pilvi* kirjoitti:

        Palstan miehet ovat kivasti vastanneet,ihan aidosti iloitsen kun saamme viestejä heiltäkin!* Rajan takaa:D*

        Vastahan minäkin piipahdin sinne KahviPirtin rauhaan huilaamaan, vaan onhan ne tonttien rajat oltava, itse ne ylitetään kun maailmalle lähdetään:D

        Aurinkokin kurkistelee, taidetaan saada korkepaine taas vaihteeksi ja pientä pakkasta. Itä Suomeen taisi olla ihan 20 asteen tienoilla viikon puolenvälin jälkeen. Nythän onneksi ollaan jo totuttu taas kunnon talveen.

        Hieno päivä tänään, kiitos kaikille osallistujille sydämellisesti!

        PS. On vaan jatkettava tätä sutikoimista parhaaseen valon aikaan. Heippa taas...

        Pilvi asuu naapuripitäjässä ja minä kehä kolmosen takana (susiraja)
        Terv. Late


      • Seku
        LateVaan kirjoitti:

        Pilvi asuu naapuripitäjässä ja minä kehä kolmosen takana (susiraja)
        Terv. Late

        Oikein jo säikähdin :-D

        Otin terveisiä itsellenikin, vaikka taisit kohdistaa ne vain Pilville :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe