Lootsi keskus

avataan 15.1

http://www.infoweb.ee/fi/index/LOOTSI_KESKUS_OÜ/?ComID=062182&esearch=1
Tänään pitäisi hehtaarihalllin avattaman, vaan ei kotisivua. Ainoa, joka ilmineeraa on Alkoralli (www.alkoralli.ee): AlkoRallin myymälä sijaitsee noin 80 m sataman D-terminaalista, osoitteessa Lootsi 8.

8

5106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoralli muutti mere puisto tielle, city alko alotti rallin tilalla

      vanhat mainokset roikkuvat vielä rallista

    • tallin

      tänää kävin lootsi keskuksessa, oli tyhjää ja tyhjää liiketilaa
      asiakkaita ei näkynyt. avajaishoukutus . ilmainen kaljatuoppi
      tai glöki,jee. hieno oli talo ja vielä rakenetaan,saa nähdä
      miten tulee menestymään, samalaista kuin sadam ja mere
      keskuksessa

      • D-terminaaliostokset

        http://hinda.ee/et/companies/toidupood/lootsi-keskus-ou
        Ei muuten Norde Centrumistakaan, vaikka sisältää vaikka mitä
        http://www.viroweb.com/viro/haku2.asp?haku1=Norde Centrum, Lootsi 7
        Rimi, Alco, taloustarvike, vaatekauppa, pesula, kahvila, ruokamaailma , apteekki, valuutan vaihto SEB, jbe
        http://www.viroinfo.com/index.php?section=2&dowhat=showarticles

        Aika moni matkaa Tallink'illa ja siksi kaivataan kommenntteja.
        Bussit 2 ja Prisma kurvaa myös tämän kautta eli kekustaan Virun kulmaan vaivatta.


      • ei lupaava
        D-terminaaliostokset kirjoitti:

        http://hinda.ee/et/companies/toidupood/lootsi-keskus-ou
        Ei muuten Norde Centrumistakaan, vaikka sisältää vaikka mitä
        http://www.viroweb.com/viro/haku2.asp?haku1=Norde Centrum, Lootsi 7
        Rimi, Alco, taloustarvike, vaatekauppa, pesula, kahvila, ruokamaailma , apteekki, valuutan vaihto SEB, jbe
        http://www.viroinfo.com/index.php?section=2&dowhat=showarticles

        Aika moni matkaa Tallink'illa ja siksi kaivataan kommenntteja.
        Bussit 2 ja Prisma kurvaa myös tämän kautta eli kekustaan Virun kulmaan vaivatta.

        http://www.lootsikeskus.ee


      • shoppari2
        ei lupaava kirjoitti:

        http://www.lootsikeskus.ee

        Onko lisää tietoa tällä hetkellä,onko jo täys sesonki päällä vai edelleen hilkaista ja tyhjää.


      • ölmölkmnlk
        shoppari2 kirjoitti:

        Onko lisää tietoa tällä hetkellä,onko jo täys sesonki päällä vai edelleen hilkaista ja tyhjää.

        pari viikkoa sitten poikkesin tallinnassakin reissullani, lootsikeskus edelleen aika hiljainen.. liikkeitä oli auki, muutama asiakas näkyi. avajaistarjoukset edelleen voimassa..


      • tulipa tehtyä
        ölmölkmnlk kirjoitti:

        pari viikkoa sitten poikkesin tallinnassakin reissullani, lootsikeskus edelleen aika hiljainen.. liikkeitä oli auki, muutama asiakas näkyi. avajaistarjoukset edelleen voimassa..

        Tulipa heitettyä lenkki taas tallinnassa. Yö meni tallinnassa tallink spa hotellissa.
        Käytiin tuolla keskuksessa, ja vaikuttaa aika perus meiningiltä. Rahat pois turisteilta. Ainakin Kekkonen ravintolassa, Lootsi keskusessa. Tilattiin 7 hengelle ruuat, mutta saapui vain kuudelle. No siitä sitten kyselemään, että missäs loppu on, sanottiin että ei ole tilattu kuin 6 annosta. No kuittiahan meille ei tullut, koska eivät siinä ravintelissa moista anna asiakkaalle(ostettiin kahteen eri osaan nuo, ja kumpaakaan ei kuittia tullut, ei vaikuta ihan luotettavalta) No esitteli jotain omaa kuittia, ja sanoi että tässä on maksettu 28€ mikä pitää sisällään vain 2 annosta plus kaljat ja siiderit. Ukko kinasi ja kinasi, joten annoin asian olla. Laskin sitten että vaihto kurssi sillä on kohdallaan, koska jos 365kr on 28€
        no anyway, olkaa tarkkoina jos tuota paikkaa käytätte.


    • tallinnaan

      Saakos tuolta ihan aitoa tavaraa vai onko samaa krääsää kuin merekeskus ja sadamarketissa? kannattaako uhrata yksi päivänristeily tuohon ostariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe