Valvotut tapaamiset

tyrmistynyt.........

miten ne saa käytäntöön?
Riittääkö perheneuvolan suositus?
Kokemuksia?
Kysymyksessä narsisti-isä, joka puhuu lapselle koko ajan äidin uuden miehen kuolemasta, kuinka hän toivoo ja odottaa sitä.

64

10080

    Vastaukset

    • ihanaa olla isi

      niin helpolla saa ja oikeus yleensä päättää,ei perheneuvola pysty sellaisiin.Itse oon ollu vuoden päivät valvotuissa ja on ollu tosi kivaa,saa sentään sen tunnin viikossa nähdä lastaan.Tosin sillon kun eks tuo lapsen niin yleensä viilikset laskee kun hän haukkuu ja mollaa mua mutta muuten ihan jess.Katsokaahan se on vaan akkojen keksimä nöyryytyspaikka isälle,siellä on helppo isää haukkua valvotuissa oloissa ja mollata koko päiväkodin läsnäollessa.Tosi ihania nämä valvotut tapaamiset,siinä isä lapsi suhde kerran viikossa kehittyy...Suosittelen kaikille suomen isille tälläistäkin vaihtoehtoa,et tule pettymään.

      • 22

        Ja lässyn lässyn.
        Ei noita valvottuja tapaamisia helposti anneta ilman mitään syytä.
        Lapsen turvallisuus on tärkeintä.
        Ikävää on , että lapsi joutuu tapaamaan vanhempaansa valvotusti eli siis lapsi ei olisi turvassa vanhemman kanssa kahdestaan.


      • cccccccccccccccc

        Niinpä, ei niitä kovin kevyesti määrätä. Mietipä miten ihana isi oikein oletkaan kun lasta ei uskalleta kanssasi kahden jättää...


      • sekunda jo eläissään
        cccccccccccccccc kirjoitti:

        Niinpä, ei niitä kovin kevyesti määrätä. Mietipä miten ihana isi oikein oletkaan kun lasta ei uskalleta kanssasi kahden jättää...

        voihan asian nuinkin ajatella jos ei tiedä asioiden haaroja,sen verran voin valottaa etten ole koskaan saanut kahden kesken tavata lasta koska äiti ei ole antanut tavata ja ei anna nytkään...Tämän asian takana on uskovaisuutta,oman pärstän pelastamista,sukuriitaa,ja ennenkaikkea ammattilainenhan ei voi olla väärässä koska itse hoitaa samoja asioita ammatikseen eli mun on pakko olla paha sillä kyseessä on pikku kylä ja uskottavuus menisi lasten hoitoon jos olisin ns .hyvä isä.Tosin asiat on riidoissa ja odotellaan oikeutta ja mennään ns.tutustumisen merkeissä valvoittuina ,,,menty jo vuoden päivät ja luullakseni loppuelämän tietäen suomen oikeuslaitoksen asioiden kiireellisyys järjestyksen..Onneksi tää ei ole lapsen vika ja sillon kun tavataan ne on tosi kivoja hetkiä ja yritetään nauttia kaikentavoin yhdessä olosta ja onhan näissä valvotuissa etunsakin,tulee objektiivinen lausunto valvojilta....


      • ei syyllistetä taas
        22 kirjoitti:

        Ja lässyn lässyn.
        Ei noita valvottuja tapaamisia helposti anneta ilman mitään syytä.
        Lapsen turvallisuus on tärkeintä.
        Ikävää on , että lapsi joutuu tapaamaan vanhempaansa valvotusti eli siis lapsi ei olisi turvassa vanhemman kanssa kahdestaan.

        Soo, soo, valvottu tai tuettu tapaaminen voi tarkoittaa esim. sitä, että tapaavaa vanhempaa tuetaan olosuhdejärjestelyin viettämään aikaa lapsensa kanssa. Voi olla vieraantunut, jokin fyysinen rajoite, asuntonsa olosuhteet vajavaiset, kuntoutus sairaudesta tai jopa sairas, ei ole yhteistä kieltä tms. Ei kannata lähteä aina ensimmäisenä vetämään johtopäätöstä, että tapaava vanhempi olisi vaaraksi lapselle.


      • kokemusta on
        22 kirjoitti:

        Ja lässyn lässyn.
        Ei noita valvottuja tapaamisia helposti anneta ilman mitään syytä.
        Lapsen turvallisuus on tärkeintä.
        Ikävää on , että lapsi joutuu tapaamaan vanhempaansa valvotusti eli siis lapsi ei olisi turvassa vanhemman kanssa kahdestaan.

        valvottuja tapaamisia annetaan ilman mitään kunnollista syytäkin! sen tiedän! prkl


      • titityy titipä juu
        kokemusta on kirjoitti:

        valvottuja tapaamisia annetaan ilman mitään kunnollista syytäkin! sen tiedän! prkl

        tosi,siinä ei tarvii kun pari krokotiilinkyyneltä äitiltä niin sillä selvä.PAPERISSA LUKEE NÄIN ETTÄ SAATTAA OLLA HAITTAA JA LAPSENETU VOI VAATIA VALVOTTUJA...Sitäpaitsi kukahan näitä valvottuja valvoo mä itse en oo oikein ymmärtänyt tänäpäivänäkään sitä koska joskus tuntuu että nää valvojat taitas itsekin tarvita valvontaa .Niin onhan se valvottu tapaaminen kun on kaksikymmentä lasta viiden neliön kopissa ja meikäläinen siinä seassa hikiset vaatteet päällä,siinä se isi ja lapsi suhde kehittyy ja tätä kun jatkuu resurssipuutteen vuoksi monia vuosia niin tunnelma on kuin persialaiselta torilta.


      • januski6

        Hei..,minullakin on tuo valvottu ja kyllä se ihmeen helpolla paukahti,sosiaaliviranomaisten toimesta.Joillakin oikeuden päätöksellä.Minä en suostu nöyryytettäväksi,joten en käytännössä tapaa lapsiani ollenkaan.Nerokasta.


      • kjhkghlkjlk
        januski6 kirjoitti:

        Hei..,minullakin on tuo valvottu ja kyllä se ihmeen helpolla paukahti,sosiaaliviranomaisten toimesta.Joillakin oikeuden päätöksellä.Minä en suostu nöyryytettäväksi,joten en käytännössä tapaa lapsiani ollenkaan.Nerokasta.

        Jep. Kertoo sinusta paljon. Kun kerran pitäisi tavata valvotusti, et tapaa ollenkaan... Mahdat "rakastaa" lapsiasi kovasti.;) Mun exä on tehnyt saman tempun. Kun suositeltiin valvottuja tapaamisia, exä ei tapaa lasta ollenkaan.

        Jos joko syystä tai ilman syytä mä saisin tavata lastani vain valvotusti, käyttäisin jokaisen mahdollisuuden, kun saisin lapseni kanssa olla! On sitten muita paikalla tai ei. Ajan kanssa silloin tilanne voisi ehkä muuttua, ja valvontaa ei enää suositeltaisi, kun osoittaa olevansa välittävä ja lapsen etua ajatteleva vanhempi.

        Mutta itsekeskeiset narsistit yms hylkäävät lapsensa, kun asiat eivät mene heidän mielensä mukaan.


      • bad mama

        ciao,

        täällä onkin yks friikki akkojen nöyryyttämien isien joukkoon, eli on meitä äitejäkin tässä valvottujen tapaamisten ihmeellisessä maailmassa. lasten isä siis on jo vuoden päivät huolehtinut lapsista ja ite sain KO:n päätöksellä kesäkuusta lähtien 2 h / vk tavata lapsia valvotusti. lapset ja äiti 7 kk siis erossa toisistaan, kammottaa ees aatella mitä lie isä selittänyt lapsille syyksi. eli exä syytellyt vaikka mistä huumeidenkäytöistä sun muista ja vaikka näytöt puuttui, epäily riitti sitten mm. lastensuojeluviranomaisille. nyt onkin loppu lähellä kun uumoilevat että KO:n loppukäsittely olis jo helmikuussa. mulle itelle kävi itse asiassa niin hyvin että viina ei maistu enää ja röökikin jäi kolme päivää sitten veke. moni varmaan jois ittensä katuojaan tässä tilanteessa...


      • Sosi
        titityy titipä juu kirjoitti:

        tosi,siinä ei tarvii kun pari krokotiilinkyyneltä äitiltä niin sillä selvä.PAPERISSA LUKEE NÄIN ETTÄ SAATTAA OLLA HAITTAA JA LAPSENETU VOI VAATIA VALVOTTUJA...Sitäpaitsi kukahan näitä valvottuja valvoo mä itse en oo oikein ymmärtänyt tänäpäivänäkään sitä koska joskus tuntuu että nää valvojat taitas itsekin tarvita valvontaa .Niin onhan se valvottu tapaaminen kun on kaksikymmentä lasta viiden neliön kopissa ja meikäläinen siinä seassa hikiset vaatteet päällä,siinä se isi ja lapsi suhde kehittyy ja tätä kun jatkuu resurssipuutteen vuoksi monia vuosia niin tunnelma on kuin persialaiselta torilta.

        Minä olen odottanut valvottuja tapaamisia kolmisen kuukautta, sitä ennen luulin pari kuukautta, että äiti ei ole tosissaan. Mitään järkeviä perusteita ei ollut. En tiedä, millaista tarinaa sosiaaliviranomaiset ja lastentarhaopet ovat kuulleet. Ainoa seikka mikä oli todella sokeeraava seikka lapselle olivat äidin raivokohtaukset, kun palautin lapsen kotiin.
        Kun lapsi ehdotti, ettemme äidin kanssa kommunikoisi, kun palautan hänet kotiin, se toimi pari kertaa, kunnes sain palautetta tekstiviestillä, että esimerkiksi ruokailu ei toimi hänen aikataulunsa mukaan. Tässä odotetaan vieläkin niitä valvottuja tapaamisia. Olen ilmoittanut sossutädille, että olen valmis valvottuihin tapaamisiin. Tämä päätös valvotuista tapaamisista on yksinomaan osoitus äidin yksinvallasta, sillä poliisi, sossu tai muu vastaava laitos ei ole tiedottanut minua mistään tekemästäni rikkeestä. Sossutäti totesi, että isällä ja äidillä on erilainen käsitys lapsen turvallisuudesta. Lapsi on jo soittanut isovanhemmilleen, että haluaa nähdä isää.
        Olisi ehkä väärin perua mahdollinen tuleva valvottu tapaaminen, sillä lapsi kaipaa isäänsä.
        Toisaalta lapselle olisi hyvä, jos tämä äidin aloittama vieraannuttamistoimi vietäisiin loppuun, eikä lapsi joutuisi uudelleen kokemaan pitkiä tapaamisjaksoja ja sitten tapaamiskieltoja.
        Toisaalta nyt olisi


      • Sosi
        Sosi kirjoitti:

        Minä olen odottanut valvottuja tapaamisia kolmisen kuukautta, sitä ennen luulin pari kuukautta, että äiti ei ole tosissaan. Mitään järkeviä perusteita ei ollut. En tiedä, millaista tarinaa sosiaaliviranomaiset ja lastentarhaopet ovat kuulleet. Ainoa seikka mikä oli todella sokeeraava seikka lapselle olivat äidin raivokohtaukset, kun palautin lapsen kotiin.
        Kun lapsi ehdotti, ettemme äidin kanssa kommunikoisi, kun palautan hänet kotiin, se toimi pari kertaa, kunnes sain palautetta tekstiviestillä, että esimerkiksi ruokailu ei toimi hänen aikataulunsa mukaan. Tässä odotetaan vieläkin niitä valvottuja tapaamisia. Olen ilmoittanut sossutädille, että olen valmis valvottuihin tapaamisiin. Tämä päätös valvotuista tapaamisista on yksinomaan osoitus äidin yksinvallasta, sillä poliisi, sossu tai muu vastaava laitos ei ole tiedottanut minua mistään tekemästäni rikkeestä. Sossutäti totesi, että isällä ja äidillä on erilainen käsitys lapsen turvallisuudesta. Lapsi on jo soittanut isovanhemmilleen, että haluaa nähdä isää.
        Olisi ehkä väärin perua mahdollinen tuleva valvottu tapaaminen, sillä lapsi kaipaa isäänsä.
        Toisaalta lapselle olisi hyvä, jos tämä äidin aloittama vieraannuttamistoimi vietäisiin loppuun, eikä lapsi joutuisi uudelleen kokemaan pitkiä tapaamisjaksoja ja sitten tapaamiskieltoja.
        Toisaalta nyt olisi

        Ps .Tällä sivulla jutut on sen verran rankkoja, että en halua mitään rikollisen leimaa, kun ei ole rikosrekisteriä. Parasta jättää kaikki tällainen ihmisarvoani alentava menettely väliin ja odottaa kunnes lapsi voi vapaasti päättää kenen kanssa viettää aikaansa. Hyytävää meininkiä lasten kustannuksella.


      • Anonyymi
        Sosi kirjoitti:

        Minä olen odottanut valvottuja tapaamisia kolmisen kuukautta, sitä ennen luulin pari kuukautta, että äiti ei ole tosissaan. Mitään järkeviä perusteita ei ollut. En tiedä, millaista tarinaa sosiaaliviranomaiset ja lastentarhaopet ovat kuulleet. Ainoa seikka mikä oli todella sokeeraava seikka lapselle olivat äidin raivokohtaukset, kun palautin lapsen kotiin.
        Kun lapsi ehdotti, ettemme äidin kanssa kommunikoisi, kun palautan hänet kotiin, se toimi pari kertaa, kunnes sain palautetta tekstiviestillä, että esimerkiksi ruokailu ei toimi hänen aikataulunsa mukaan. Tässä odotetaan vieläkin niitä valvottuja tapaamisia. Olen ilmoittanut sossutädille, että olen valmis valvottuihin tapaamisiin. Tämä päätös valvotuista tapaamisista on yksinomaan osoitus äidin yksinvallasta, sillä poliisi, sossu tai muu vastaava laitos ei ole tiedottanut minua mistään tekemästäni rikkeestä. Sossutäti totesi, että isällä ja äidillä on erilainen käsitys lapsen turvallisuudesta. Lapsi on jo soittanut isovanhemmilleen, että haluaa nähdä isää.
        Olisi ehkä väärin perua mahdollinen tuleva valvottu tapaaminen, sillä lapsi kaipaa isäänsä.
        Toisaalta lapselle olisi hyvä, jos tämä äidin aloittama vieraannuttamistoimi vietäisiin loppuun, eikä lapsi joutuisi uudelleen kokemaan pitkiä tapaamisjaksoja ja sitten tapaamiskieltoja.
        Toisaalta nyt olisi

        Ota asianajaja. Tallenna kaikki. Älä tapaa epävakaisen oloista äitiä ilman kolmatta henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota asianajaja. Tallenna kaikki. Älä tapaa epävakaisen oloista äitiä ilman kolmatta henkilöä.

        Ota asianajaja. Tallenna kaikki. Älä tapaa epävakaisen oloista "lastensuojelun" viranomaista ilman kolmatta henkilöä.Ota asianajaja. Tallenna kaikki. Älä tapaa epävakaisen oloista äitiä ilman kolmatta henkilöä.


      • Anonyymi
        22 kirjoitti:

        Ja lässyn lässyn.
        Ei noita valvottuja tapaamisia helposti anneta ilman mitään syytä.
        Lapsen turvallisuus on tärkeintä.
        Ikävää on , että lapsi joutuu tapaamaan vanhempaansa valvotusti eli siis lapsi ei olisi turvassa vanhemman kanssa kahdestaan.

        Valvotut tapaamiset määrätään, kun lähivanhempi ei suostu muihin tapaamisiin. Lisäksi lähivanhempi voi keksiä mielenterveysongelmia, lasten oireilua yms. Minun ex keksi oikeudessa väittää minun olleen useita kuukausia mielisairaalassa! Meni useita kuukausia oikeudenkäynnin jälkeen, että sain todistukset, etten ole koskaan ollut psykiatrisessa hoidossa. Oikeudessa ei sattunut olemaan mukana edes työnantajan todistusta, että en kolmeen vuoteen ollut ollut päivääkään sairaslomalla vaan olin joka päivä ollut opettamassa alaikäisiä nuoria. Oikeus uskoi ex:ää ja sitten asuin olosuhteet olivatkin jo vakiintuneet isälle. Sitten kun lapset eivät olleet nähneet äitiään vuoteen voitiin taas määrätä uusia valvottuja tapaamisia. .... Tällainen opettaja saa sitten edelleen kehuja teini-ikäisiltä oppilailtaan ja heidän vanhemmilta!


      • Anonyymi
        Sosi kirjoitti:

        Minä olen odottanut valvottuja tapaamisia kolmisen kuukautta, sitä ennen luulin pari kuukautta, että äiti ei ole tosissaan. Mitään järkeviä perusteita ei ollut. En tiedä, millaista tarinaa sosiaaliviranomaiset ja lastentarhaopet ovat kuulleet. Ainoa seikka mikä oli todella sokeeraava seikka lapselle olivat äidin raivokohtaukset, kun palautin lapsen kotiin.
        Kun lapsi ehdotti, ettemme äidin kanssa kommunikoisi, kun palautan hänet kotiin, se toimi pari kertaa, kunnes sain palautetta tekstiviestillä, että esimerkiksi ruokailu ei toimi hänen aikataulunsa mukaan. Tässä odotetaan vieläkin niitä valvottuja tapaamisia. Olen ilmoittanut sossutädille, että olen valmis valvottuihin tapaamisiin. Tämä päätös valvotuista tapaamisista on yksinomaan osoitus äidin yksinvallasta, sillä poliisi, sossu tai muu vastaava laitos ei ole tiedottanut minua mistään tekemästäni rikkeestä. Sossutäti totesi, että isällä ja äidillä on erilainen käsitys lapsen turvallisuudesta. Lapsi on jo soittanut isovanhemmilleen, että haluaa nähdä isää.
        Olisi ehkä väärin perua mahdollinen tuleva valvottu tapaaminen, sillä lapsi kaipaa isäänsä.
        Toisaalta lapselle olisi hyvä, jos tämä äidin aloittama vieraannuttamistoimi vietäisiin loppuun, eikä lapsi joutuisi uudelleen kokemaan pitkiä tapaamisjaksoja ja sitten tapaamiskieltoja.
        Toisaalta nyt olisi

        Hyvä, että lapsi vielä pystyy ja uskaltaa soittaa. Minun ex mies laittoi lasten puhelimiin estot kaikille sukulaisille ja tutuille aikuisille. Sitten kun lapsi jäi kiinni välitunnilla kaverin puhelimen lainaamisesta ex muutti 200km ja jätti ilmoittamatta osoitteensa ja oli kertonut lasten iudellw koululle sossujen vaativat, että koulu valvoo, ettei kukaan ota lapsiin yhteyttä. Lqpaet olivat myös koulululjetulksessa. Noin 2 kk kuluttua koulu oli ilmoittanut lastensuojeluun, että joku tuntematon nainen kulkee joka päivä samaan aikaan koiransa kanssa koulun ohi, mutta ei puhu mitään lapsille. Siitä uuden paikkakunnan sossut saivat tietää lastensuojelun asiakkuudesta. (Puhelin estot voi tehdä laitteesta tai operaattorilta.)


    • todisteet

      isän puheista lapselle ja perheneuvolan lausunto, älä anna lasta isälle. Kun isä vie asian käräjille, sinulla on todisteet, miksi olet evännyt tapaamiset.

      • kuriiri 666

        käräjäsalihan se on ainut oikea paikka sairasta ajattelua muuttaa,tosi sairasta ajatella niin..Näitä asioita varten on psykolokit sun muut paikat ei mun mielestä käräjäsalit.No näistähän saadaan sitten aika ajoin lehdestä lukea miten on käynyt kun lapsi viedään isältä pois eli tapaamiset evätään,,,ei vaan olis tässäkin tapauksessa ns..ketunhäntä kainalossa eli uuden iskän sisäänajo lapsen elämään oma iskä suututtamalla..ettei vaan tapaisi enää lastaan sillä elämä on silloin paljon helpompaa toisella osapuolella jää ne kiukuttelutkin pois ja kuljetukset sun muut jutut..Terveisiä vaan perseestä edelliselle,sieltä mäkin oon tullu niinku sinäkin


      • 12+17
        kuriiri 666 kirjoitti:

        käräjäsalihan se on ainut oikea paikka sairasta ajattelua muuttaa,tosi sairasta ajatella niin..Näitä asioita varten on psykolokit sun muut paikat ei mun mielestä käräjäsalit.No näistähän saadaan sitten aika ajoin lehdestä lukea miten on käynyt kun lapsi viedään isältä pois eli tapaamiset evätään,,,ei vaan olis tässäkin tapauksessa ns..ketunhäntä kainalossa eli uuden iskän sisäänajo lapsen elämään oma iskä suututtamalla..ettei vaan tapaisi enää lastaan sillä elämä on silloin paljon helpompaa toisella osapuolella jää ne kiukuttelutkin pois ja kuljetukset sun muut jutut..Terveisiä vaan perseestä edelliselle,sieltä mäkin oon tullu niinku sinäkin

        Lopeta sekoileminen tällä palstalla ja hae apua sykologiltasi, PUUPÄÄ!

        Jos sinulla on tuo tilanne, ei se tarkoita että kaikilla muillkin olisi, yritä nyt mölyapina tajuta se!


      • ukkometso444
        12+17 kirjoitti:

        Lopeta sekoileminen tällä palstalla ja hae apua sykologiltasi, PUUPÄÄ!

        Jos sinulla on tuo tilanne, ei se tarkoita että kaikilla muillkin olisi, yritä nyt mölyapina tajuta se!

        näin sivusta seuranneena voisin sanoakin että taidat ollakin itse sellainen vaippapaviaani,sanontahan on se apina älähtää johon keppi kolahtaa.Ja sykolookeista puheenollen koetahan järkätä itsellesi masennuslääkkeet niin ei ole niin raskasta,ne on niitä keltasia valkoisessa paketissa.Ei ole kalliita toimeentulotuella saat vihreitäkin kaupanpäälle.


      • enkä ole ollut
        ukkometso444 kirjoitti:

        näin sivusta seuranneena voisin sanoakin että taidat ollakin itse sellainen vaippapaviaani,sanontahan on se apina älähtää johon keppi kolahtaa.Ja sykolookeista puheenollen koetahan järkätä itsellesi masennuslääkkeet niin ei ole niin raskasta,ne on niitä keltasia valkoisessa paketissa.Ei ole kalliita toimeentulotuella saat vihreitäkin kaupanpäälle.

        enkä ole masennuslääkkeiden tarpeessa. Ehkä sinä olet? Mutta koita nyt pieni mies ymmärtää, ettei jokainen erotapaus ole sellainen kuin sinun, eikä jokainen lähiäiti ole samanlainen kuin exäsi. Tee jotain sairaudellesi, muuten sinusta ei jää jäljelle mitään. Älä ainakaan hae uutta naista niin kauan kuin vihaat kaikkia suomalaisia naisia.


      • oooooooooooooooooo
        kuriiri 666 kirjoitti:

        käräjäsalihan se on ainut oikea paikka sairasta ajattelua muuttaa,tosi sairasta ajatella niin..Näitä asioita varten on psykolokit sun muut paikat ei mun mielestä käräjäsalit.No näistähän saadaan sitten aika ajoin lehdestä lukea miten on käynyt kun lapsi viedään isältä pois eli tapaamiset evätään,,,ei vaan olis tässäkin tapauksessa ns..ketunhäntä kainalossa eli uuden iskän sisäänajo lapsen elämään oma iskä suututtamalla..ettei vaan tapaisi enää lastaan sillä elämä on silloin paljon helpompaa toisella osapuolella jää ne kiukuttelutkin pois ja kuljetukset sun muut jutut..Terveisiä vaan perseestä edelliselle,sieltä mäkin oon tullu niinku sinäkin

        Niin. Aina on kyseessä äidin vittumaisuus. Isä ei ole koskaan tehnyt mitään väärin. Valvotut tapaamiset on ihan kiusallaan asetettu. Voi isiparkoja. Aina heitä sorretaan.

        Mitäs niissä lehdissä lukee? Mitä tapahtuu kun "lapsi viedään isältä pois eli tapaamiset evätään"? Kai sinä sen verran ymmärrät ettei täysipäiseltä isältä lapsia ja tapaamisia voida evätä? Ne joista lehdistä luet ovat niitä joilta on evätty tapaamiset ihan syystä.


      • siellä päässä
        ukkometso444 kirjoitti:

        näin sivusta seuranneena voisin sanoakin että taidat ollakin itse sellainen vaippapaviaani,sanontahan on se apina älähtää johon keppi kolahtaa.Ja sykolookeista puheenollen koetahan järkätä itsellesi masennuslääkkeet niin ei ole niin raskasta,ne on niitä keltasia valkoisessa paketissa.Ei ole kalliita toimeentulotuella saat vihreitäkin kaupanpäälle.

        se masis, kun niin hyvin on tiedossa sekä pillereiden että lääkepakkausten väritykset ja rahoitusväyläkin näyttää olevan hallussa. Minulle riittää moni D-vitamiini näin pimeään aikaan, joka ei montaa ropoa maksa.

        Kipitäpä keskustelemaan mielenterveystoimistoon eroahdistuksesta ja jatka elämääsi. Ehkä lapsetkin sen jälkeen viihtyvät isänsä kanssa.


      • 4th äiti
        kuriiri 666 kirjoitti:

        käräjäsalihan se on ainut oikea paikka sairasta ajattelua muuttaa,tosi sairasta ajatella niin..Näitä asioita varten on psykolokit sun muut paikat ei mun mielestä käräjäsalit.No näistähän saadaan sitten aika ajoin lehdestä lukea miten on käynyt kun lapsi viedään isältä pois eli tapaamiset evätään,,,ei vaan olis tässäkin tapauksessa ns..ketunhäntä kainalossa eli uuden iskän sisäänajo lapsen elämään oma iskä suututtamalla..ettei vaan tapaisi enää lastaan sillä elämä on silloin paljon helpompaa toisella osapuolella jää ne kiukuttelutkin pois ja kuljetukset sun muut jutut..Terveisiä vaan perseestä edelliselle,sieltä mäkin oon tullu niinku sinäkin

        Meillä lasten "isä" aloitti laiminlyönnin lapsia kohtaan, vaikka on ollut mahdollisuus tavata lapsia. Ja sen harvojen kertaan kun lapset ovat olleet "isällä" on uudelta äitinä suhteesta ja äiti haukuttu lasten kuullen. Että osaa ne isätkin olla v:mäisiä ja käyttää lapsia pelinappuloina


      • Anonyymi
        4th äiti kirjoitti:

        Meillä lasten "isä" aloitti laiminlyönnin lapsia kohtaan, vaikka on ollut mahdollisuus tavata lapsia. Ja sen harvojen kertaan kun lapset ovat olleet "isällä" on uudelta äitinä suhteesta ja äiti haukuttu lasten kuullen. Että osaa ne isätkin olla v:mäisiä ja käyttää lapsia pelinappuloina

        Totta on monenlaisia isiä myös. Hyvä kuitenkin itse et ainakaan kiellä vaan mahdollista isän ja lapsen tapaamisen. Loppu on hänestä kiinni ja hänen menetys siis vaikka tietenkin lapsen. Lapsen oikeus tämä kuitenkin on


    • Erpeliini

      Onneksi on oikeussali johon saat todisteet kantaa. On nimittäin äitejä jotka osaa tuon paskanpuhumisen kun eivät halua lasta antaa isälleen kostotarkoituksessa. Eli käyttävät lasta pelivälineenä katkeruuksissaan ja vielä väittävät sen olevan lapsen parasta. Kyllä ihmettelen jos ei osapuolet ole molemmat psykologin testeissä ihan vaan soveltuvuuden arvioimiseksi että kummalla pollassa kaikki paremmin kotona lasta kasvattaa vai liekö kummallakaan..

      • dddddddadaa

        Meinaatko ettei psykologin testeissä pärjää paskaa puhumalla? ;)


      • että ap.

        kertoo huolensa ja totuuden. Miten neuvoisit ja tsemppaisit häntä, koska hän on huolissaan lapsesta eikä itsestään?


      • vanha guppe
        että ap. kirjoitti:

        kertoo huolensa ja totuuden. Miten neuvoisit ja tsemppaisit häntä, koska hän on huolissaan lapsesta eikä itsestään?

        neuvoisin aapeetä miettimään tarkkaan asioita ja isän kanssa keskustelemaan asioista,saada ymmärtämään asian tärkeys.Isänkin täytyy kasvaa lapsen mukana isyyteen ja valvotut ei kyllä asiaa paranna,viha ja katkeruus vain lisääntyy....


      • ja katkeruuteen
        vanha guppe kirjoitti:

        neuvoisin aapeetä miettimään tarkkaan asioita ja isän kanssa keskustelemaan asioista,saada ymmärtämään asian tärkeys.Isänkin täytyy kasvaa lapsen mukana isyyteen ja valvotut ei kyllä asiaa paranna,viha ja katkeruus vain lisääntyy....

        hetkeksi ja mietitään kuinka pitkälle pitää ymmärtää ja yrittää saada isä tajuamaan miten lapselle voi puhua?

        Mielestäni tämän tyyppinen keskustelu lapsen kuullen tarkoittaa sitä, että isä on ammattilaisen keskusteluavun tarpeessa, koska hän vahingoittaa lapsen mieltä eikä näin ollen ole oikeutettu valvomatta kaikkiin isyyteensä liittyviin oikeuksiinsa.


      • hlkfklfklfkhfk
        vanha guppe kirjoitti:

        neuvoisin aapeetä miettimään tarkkaan asioita ja isän kanssa keskustelemaan asioista,saada ymmärtämään asian tärkeys.Isänkin täytyy kasvaa lapsen mukana isyyteen ja valvotut ei kyllä asiaa paranna,viha ja katkeruus vain lisääntyy....

        No justiin niin. Aina joku paskahousu neuvomassa että pitää ymmärtää sitä isiparkaa vaikka olis millanen hullu saatana. Valvotut tapaamiset sun muut on ihan kamalan väärin kun sille perkeleelle saattaapi tulla vielä pahempi mieli. Mihin rajaan asti niitä persläpiä pitää muka ymmärtää? Jos ei äijä tajua ettei lapselle puhuta sairaita paskajuttuja, pidetään ukko poissa lapsen läheisyydestä. Ei se sen vaikeampaa ole. Ne isukin oikeudet tuntuu olevan niin helvetin tärkeitä ettei lapsen mielenterveyskään ole yhtään mitään sen rinnalla. Saatana.


      • kuhjygikuhj
        vanha guppe kirjoitti:

        neuvoisin aapeetä miettimään tarkkaan asioita ja isän kanssa keskustelemaan asioista,saada ymmärtämään asian tärkeys.Isänkin täytyy kasvaa lapsen mukana isyyteen ja valvotut ei kyllä asiaa paranna,viha ja katkeruus vain lisääntyy....

        Jos kyseessä on narsisti, kuten ap kertoi, on lapsen isän kanssa puhuminen hukkaan heitettyä aikaa. Hän ei näe itsessään mitään vikaa. Jos yksi ongelma loppuu, niin uusi tulee kohta. Lapsen koko elämä on isän mielialan mukaan pomppimista. Ihanaakin ihanampia hetkiä, ja sitten lapsen ja hänen läheisten mollaamista tai raivoa jne.

        Narsisti ei kovin helpolla "kasva".


      • Anonyymi
        hlkfklfklfkhfk kirjoitti:

        No justiin niin. Aina joku paskahousu neuvomassa että pitää ymmärtää sitä isiparkaa vaikka olis millanen hullu saatana. Valvotut tapaamiset sun muut on ihan kamalan väärin kun sille perkeleelle saattaapi tulla vielä pahempi mieli. Mihin rajaan asti niitä persläpiä pitää muka ymmärtää? Jos ei äijä tajua ettei lapselle puhuta sairaita paskajuttuja, pidetään ukko poissa lapsen läheisyydestä. Ei se sen vaikeampaa ole. Ne isukin oikeudet tuntuu olevan niin helvetin tärkeitä ettei lapsen mielenterveyskään ole yhtään mitään sen rinnalla. Saatana.

        Kyllä tämä on lapsen oikeus tavat toista vanhempaa ...


      • Anonyymi

        Kun tulee ihan outo väite, ei sitä tajua varata todisteita sellaisen kumoamiseen. Ex mies väitti minun yrittäneen kaapata lapset pois maasta useaan kertaan, miten todistat väitteen vääräksi?


      • Anonyymi
        kuhjygikuhj kirjoitti:

        Jos kyseessä on narsisti, kuten ap kertoi, on lapsen isän kanssa puhuminen hukkaan heitettyä aikaa. Hän ei näe itsessään mitään vikaa. Jos yksi ongelma loppuu, niin uusi tulee kohta. Lapsen koko elämä on isän mielialan mukaan pomppimista. Ihanaakin ihanampia hetkiä, ja sitten lapsen ja hänen läheisten mollaamista tai raivoa jne.

        Narsisti ei kovin helpolla "kasva".

        Narsisti myös lukee oikeuden päätöksiä ihan omalla tavallaan. Ex mies väitti sossuille oikeuden määränneen äidille valvotut tapaamiset, sossu kirjasivat sen totena. Sossut oivät halunneet lukea oikeuden päätöstä, jossa on leimat. Oikeuden päätöksessä oli vuotoviikkoasuminen ja 4 viikon yhtäjaksoinen kesäloma äidin kanssa. Sitten vaan sossut ihmettelivät, kun en suostunut varaamaan ja maksamaan valvottujen tapaamisten aikoja! Huomioikaa, että sossut eivät saa eivätkä edes halua oikeuden päätöksiä!


    • pjdjejjecjjecoijeoij

      on exälle diagnosoitu narsismi, jos ei et voi sitä itse tehdä.kyseessä on kunnianloukkaus ja laiton lääkärintoimen harjoittaminen.

      tuo kyllä viittaa ihan normaaliin mielenterveyshäiriöön johon ihmiset silloin tällöin joutuu. siis hoitoapua ja lääkitystä.

      • maallikoille,

        miten narsistin kriteerit täyttävä vanhempi saadaan vastoin tahtoaan lääkärintutkimuksiin, jossa hänelle kyseinen diagnoosi annetaan?


      • Anonyymi
        maallikoille, kirjoitti:

        miten narsistin kriteerit täyttävä vanhempi saadaan vastoin tahtoaan lääkärintutkimuksiin, jossa hänelle kyseinen diagnoosi annetaan?

        Ei mitenkään. Jos oikeus määrää vuorovaikutusanalyysin, senkin voi välttää muuttamalla Kouvolaan.... siellä tuollaisia höpötyksiä ei makseta ja oikeuden päätöksiä ei lueta.


    • -------------------1

      Meillä lähivanhempi sai valvotut tapaamiset vain puhumalla puuta heinää sossussa.

      • wtyswtyswty

        No ihan varmaan sai. Minäkin olen kuullut että muksut on huostaanotettu joltain äidiltä kun sen katkera exä puhui puutaheinää sossussa. Ei kuulkaa, ei ne sossun ihmiset mitään ääliöitä ole, ne on kuulleet ja nähneet aika paljon.

        Minäkin istuin seittemän vuotta linnassa taposta kun naapurin äijä kävi sossussa valehtelemassa että tapoin sen siskon. Ja siihen malliin.... :D


      • narskun exä

        henkistä kehitystä noin koittaa horjuttaa, niin hanki todisteita ja painele sossuun..

        Meillä se olin minä joka lähdin pikkuruisen vauvan kanssa evakkoon väkivaltaa, enkä takaisin kaipaa, uskokaa pois. Nyt on tullut tappouhkausta, ilmoitellut sossuun, että käytän huumeita jne (puhtaat paperit hain ja toimitin jo), joten on ihan oikeutettua vaatia valvottuja tapaamisia, koska ei ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut lapsesta.... Ja omaan asuntooni en enää noin sairasta ihmistä halua.. Ennen sai tulla 1*vkossa, mutta tappoasioiden jälkeen, nousi seinä vastaan... On tässä jo useemman aikaa mennyt, eikä "isi" ole pyytänyt muksua mitenkään nähdä, joten se varmaan kertoo kaiken... =(


      • yh-ä
        narskun exä kirjoitti:

        henkistä kehitystä noin koittaa horjuttaa, niin hanki todisteita ja painele sossuun..

        Meillä se olin minä joka lähdin pikkuruisen vauvan kanssa evakkoon väkivaltaa, enkä takaisin kaipaa, uskokaa pois. Nyt on tullut tappouhkausta, ilmoitellut sossuun, että käytän huumeita jne (puhtaat paperit hain ja toimitin jo), joten on ihan oikeutettua vaatia valvottuja tapaamisia, koska ei ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut lapsesta.... Ja omaan asuntooni en enää noin sairasta ihmistä halua.. Ennen sai tulla 1*vkossa, mutta tappoasioiden jälkeen, nousi seinä vastaan... On tässä jo useemman aikaa mennyt, eikä "isi" ole pyytänyt muksua mitenkään nähdä, joten se varmaan kertoo kaiken... =(

        Meilläkään isää ei lapsi ole kiinnostanut tuon taivaallista tähän saakka, ellei sitten ole voinut sillä "kiinnostuksellaan" taas kiusata minua. Yhdelläkään aikaisemmalla tapaamisella hän ei kiinnittänyt vauvaan minkäänlaista huomiota ja nyt yht'äkkiä on hirvittävän kiinnostunut ja huolestunut vanhempi muka, kun ei ole "saanut" tavata lastaan yli puoleen vuoteen (todellisuudessa valvottujen tapaamisten käynnistyminen on ollut kaiken aikaa vain yhdestä puhelin soitosta kiinni, joka hänen olisi pitänyt tehdä). Kertaakaan ei ole edes kysynyt lapsen voinnista tai kehityksestä mitään. Nyt kauhuissani odotan mitä tuleman pitää, kun tapaamiset käynnistyvät ja onnistuuko sumuttamaan tapaamisten valvojia.


    • yh-ä

      Tuntuu, että äidin tunteet lapsen isää ja mm. valvottuja tapaamisia (tai tapaamisoikeuksia) kohtaan on tabu. Itse meinaan nyt olla niin rohkea ja sanoa suoraan, että olen totaallisen kauhuissani ja järkyttynyt siitä että valvotut tapaamiset käynnistyvät. Miten oikeasti narsistinen isä vaikuttaa lapsen psyykkiseen kehitykseen ... kuinka suojata lasta ... mitäs kun hän jälleen kyllästyy uuteen leikkiinsä ... tai lapsen kiukunpuuska loukkaa hänen kuvaansa "statuksestaan" isänä? Entä jos tapaaminen sujuu ja hän alkaa saada siitä "ideoita". Tai jos hänen onnistuu sumuttaa tapaamisen valvojia niin kuin minua ennen avioliiton solmimista? Valvotut tapaamiset voidaan määrätä oikeudessa tai jos pääsette niistä yhteisymmärrykseen niin uskoisin lastenvalvojan voivan auttaa. Toivoisin, että lapseni isä olisi luotettava ja tasapainoinen, jotta normaalit tapaamiset ja aito isä-suhde olisi mahdollista. Mutta näillä korteilla äidin vaistoni vain kirkuu täyttä kurkkua suojelemaan lasta vaikka en olekaan vielä keksinyt miten ja seinä näyttäisi olevan vastassa.

      • aloittaja

        fiilikset.
        Olen ketjun aloittaja.
        Nyt lapsi ilmoitti isälle, ettei halua tavata, koska isä oli viimeksi käyttäytynyt niin omituisesti, että lapsi on ihan ymmällään.
        Mitä seurasi, kun isä sai tiedon, ettei lapsi mene? Raivo.
        Soitteli lastenvalvojalle, joka soitteli minulle.
        Kävi perheneuvolassa, esitti huolestunutta vanhempaa.
        Piakkoin selvinnee, mitä siellä on keskusteltu.
        Toivon vaan, että tapaamiset joko loppuvat, niitä harvennetaan tai sitten saadaan valvotut tapaamiset.
        Jos narsisti saa aikuisenkin ajatusmaailman täysin sekaisin ristiriitaisella viestinnällä, mitä tapahtuu lapsen psyykelle?


      • jaapeppi
        aloittaja kirjoitti:

        fiilikset.
        Olen ketjun aloittaja.
        Nyt lapsi ilmoitti isälle, ettei halua tavata, koska isä oli viimeksi käyttäytynyt niin omituisesti, että lapsi on ihan ymmällään.
        Mitä seurasi, kun isä sai tiedon, ettei lapsi mene? Raivo.
        Soitteli lastenvalvojalle, joka soitteli minulle.
        Kävi perheneuvolassa, esitti huolestunutta vanhempaa.
        Piakkoin selvinnee, mitä siellä on keskusteltu.
        Toivon vaan, että tapaamiset joko loppuvat, niitä harvennetaan tai sitten saadaan valvotut tapaamiset.
        Jos narsisti saa aikuisenkin ajatusmaailman täysin sekaisin ristiriitaisella viestinnällä, mitä tapahtuu lapsen psyykelle?

        tietäisi vastauksen, niin velho oisin.... Meillä "alkaa" tapaamisen 2-vuotiaana, mutta eihän se jumankauti voi niin mennä!!!! Muutan muksun kanssa sitten vaikka Ambomaalle, mtta en todellakaan halua häntä vielä pitkiksi ajoiksi exälle, jonka edellisestä liitosta oleva lapsi (10v.) pissaa sänkyynsä öisin, kun ongelmia on niin paljon.... Exän "kasvatus" on lähinnä näppäys sormilla ja lapsi tekee kaiken kuin koira! Jotain tässä on niiiiiiin pielessä, muta tieä enää mihin ottaa yhteyttä... Jos joku tietää, niin teretulemast kertomaan tietonsa! =) Ja hyvää Ystävänpäivää kuitekin kaikille! Ei unohdeta niitä rakkautta ja rajoja! =)


      • BCDE

        Meidän tilanne miltei samanlainen. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia yksityisesti kanssani?


      • VELHO,-
        jaapeppi kirjoitti:

        tietäisi vastauksen, niin velho oisin.... Meillä "alkaa" tapaamisen 2-vuotiaana, mutta eihän se jumankauti voi niin mennä!!!! Muutan muksun kanssa sitten vaikka Ambomaalle, mtta en todellakaan halua häntä vielä pitkiksi ajoiksi exälle, jonka edellisestä liitosta oleva lapsi (10v.) pissaa sänkyynsä öisin, kun ongelmia on niin paljon.... Exän "kasvatus" on lähinnä näppäys sormilla ja lapsi tekee kaiken kuin koira! Jotain tässä on niiiiiiin pielessä, muta tieä enää mihin ottaa yhteyttä... Jos joku tietää, niin teretulemast kertomaan tietonsa! =) Ja hyvää Ystävänpäivää kuitekin kaikille! Ei unohdeta niitä rakkautta ja rajoja! =)

        No minäpä tiedän, mutten voi sanoa. Kel onni on, se onnen kätkeköön.

        Jos haluat että kirjoitan sinulle, laita sp osoite.


    • VilleTa

      Valvottujen tapaamisten järjestämisestä voi kysyä maksutta täältä:
      http://www.vastaamo.fi/valvotut_tapaamiset/

      Psykoterapiakeskus Vastaamo järjestää valvottuja tapaamisia ja valvottuja vaihtoja myös ilman kunnan tai tuomioistuimen päätöstä, sekä tarjoaa vanhemmille ja lapsille perheteraeuttien, psykiatrien ja lainopillisten neuvojien tukipalveluita.

      • En käyttäisi näitä

        Vastaamo on ala-arvoinen, mielestäni. En voi suositella kellekkään. Eksäni hankki sieltä 3 tapaaamiskertaan perustuen lausunnon oikeuteen jossa todettiin hyväksi isäksi.

        Eli sieltä saa rahalla mitä vaan.

        Onneksi oli oikean lääkärin lausunto siitä ettei häntä sovi lapsen kanssa valvomatta jättää. Sekä kolmen lapsen valaehtoinen todistus oikeudessa kuinka he olivat tältä turpaansa saaneet.


    • juusmi

      Minun lapseni isällä diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. Saisinko valvotut tapaamiset ihan diagnoosin perusteella? Kyllähän mulla olis tarinoita, jota kertoa siitä kuinka ei osaa hoitaa lasta ja on vaaraksi lapselle, mutta mitään todisteita näille jutuille ei ole.

      • 5+5

        Uskoakseni pelkkä diagnoosi riittää, kun olet topakka asiaa ajaessasi. Kirjoita muutamia tosielämän sattumuksia ylös lisäksi. Eikö kukaan lähipiiristäsi voi todistaa jotakin kohtausta jossa isän sopimattomuus lapsen hoitajana tulee ilmi? No kuitenkin, epävakaaseen kuuluu voimakkaat mielialanvaihtelut, riemusta raivoon tunnin sisällä-tyyppisesti. Samoin samaa kohdetta vuoroin ihannoidaan, vuoroin halveksitaan tai hylätään, mistä tuuli puhalteleekin. Vastuuttomuus pitkäjänteisyyttä vaativissa asioissa jne. Mieltymys päihteisiin. Itsetuhoiset ajatukset ajoittain. Usein lyhyitä kiihkeitä suhteita jotka katkeavat ikävällä tavalla, tunnemyrskyjä. Mustasukkaisuutta.

        Voisit kirjalliseen hakemukseen liittää lyhyen kuvauksen epävakaan persoonallisuushäiriön pääpiirteistä sossuja varten, saattaa tulla tarpeeseen. Kopio kirjan sivusta tai pätevä nettiartikkeli.


      • Anonyymi

        Mitäs jos sairaus on hyvässä balanssissa. Lääkitys kunnossa yms. Minun tuttu on skitsifreeenikko yksinhuoltaja äiti ja pärjää loistavasti lapsen kanssa ja on mielettömän hyvä ja välittävä äiti.


    • h-aista p-aska

      Olet aloittaja katkera p-aska, joka erosta katkeroituneena on ottanut elämäntehtäväkseen vieroittaa lapset isästään.

      Olet tämän yhteiskunnan pohjasakkaa.

      Tunti viikossa valvovan silmän alla...Miksi riistät lapsilta normaalin isä-lapsi-suhteen? Voi luoja sinä olet sairas.

      Ja narsisti...seli seli. Kaikki exät ovat narsisteja tämän palstan perusteella.

      T. Äiti, joka haluaa että lapsillaan on isä

      • näkyy kauas

        Lääkkeet ottamatta?


      • tämä on nähty...
        näkyy kauas kirjoitti:

        Lääkkeet ottamatta?

        Kyllä se on ennemminkin aloittaja joka niitä lääkkeitään ei ole ottanut. Mikään ei ole julmempi laji kuin erosta katkeroitunut, kostonhimoinen ex-vaimo/yh-äiti. Sillä julmuudella ja rahanhimolla ei ole mitään rajaa. Tämäkin aloittaja haluaa lastensa tapaavan isäänsä vain vähän aikaa valvovan silmän alla, ei sellaista jaksa kauaa, ei lapset eikä isäkään, ei se ole normaalia kanssakäymistä. Eli äiti saa minkä haluaa. Mutta kieltäytyykö hän siltikään elatusmaksuista? Ei tietenkään! Isän rahat kelpaa, mutta muuten saa pysytellä poissa. Olette sairaita ämmiä.


      • näkyy kauas
        tämä on nähty... kirjoitti:

        Kyllä se on ennemminkin aloittaja joka niitä lääkkeitään ei ole ottanut. Mikään ei ole julmempi laji kuin erosta katkeroitunut, kostonhimoinen ex-vaimo/yh-äiti. Sillä julmuudella ja rahanhimolla ei ole mitään rajaa. Tämäkin aloittaja haluaa lastensa tapaavan isäänsä vain vähän aikaa valvovan silmän alla, ei sellaista jaksa kauaa, ei lapset eikä isäkään, ei se ole normaalia kanssakäymistä. Eli äiti saa minkä haluaa. Mutta kieltäytyykö hän siltikään elatusmaksuista? Ei tietenkään! Isän rahat kelpaa, mutta muuten saa pysytellä poissa. Olette sairaita ämmiä.

        Taidat olla tuo sama jolta nuo lääkkeet on ottamatta.

        Pieneen kalloosi ei ole vielä sujuttunut, että raha on lapsen, ei äidin.

        Tila kasvaa rauhassa ja rakkaudessa on myös lapsen.

        Vaikka isä olisi kuinka katkeroitunut, ei auta.

        Vain heikko syyllistyy nimittelyyn.


      • nerdy80

        Onko isän toiminta sinusta normaalia???
        Jos puheet on tuollaisia, miten voi olla varma, että lapset ovat turhassa.
        Nythän ne todennäköisesti pelkäävät, että menettävät isäpuolensa.


      • nerdy80
        nerdy80 kirjoitti:

        Onko isän toiminta sinusta normaalia???
        Jos puheet on tuollaisia, miten voi olla varma, että lapset ovat turhassa.
        Nythän ne todennäköisesti pelkäävät, että menettävät isäpuolensa.

        Siis.. miten voi olla varma, että lapset ovat turvassa?
        Anteeksi kirjoitusvirhe.


    • ----::::::

      Se on teille nartuille täysin oikein! Mitäs olette niin idiootteja, että aina osaatte valita miehenne noin hienosti. Ette saa mitään sympatiaa.

      • kirjoitit tyhmästi

        Emme ole koiria, vaan ihan ihmisiä.


      • gaety

        Sanotaanpa ihan samat sanat niille miesraukoille jotka märsää miten hirveä eksäeukko valehtelemalla vieroitti lapset ja järkkäsi valvotut tapaamiset. Olisko voinut valita vähän tarkemmin sen naisen kenen kanssa lapsia tekee? Ei riitä sympatiaa ei.


      • Anonyymi

        Ja tehdä vielä lapsia näiden kanssa.


    • Anonyymi

      Keitä ovat nuo mainitsemasi henkilöt?

      • Anonyymi

        Mielenvikaisia "lastensuojelun" sosiaalityöntekkjöitä


    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe