Apple:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article364610.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-15012010
Patentinrikkoja
9
313
Vastaukset
Mr. Troll osannut nytkään sen vertaa lukea, että minkänlaista ratkaisua mihinkään suuntaan tuossa asiassa ei ole tehty. Tämä olen kyllä huomannut ennenkin, että oli nikki mikä tahansa, höpinöissäsi on silmänlumeeksi yksi nurkka totta ja loppu skeidaa, ja koko konkurssi esitetään täysinä totuuksina toivoen että porukka olisi yhtä tyhmää kuin hämääjänsä.
Ymmärrän kyllä että et kehtaa esiintyä kuin kertakäyttönimimerkillä, tuo on niin lapsellista ja kannaltasi hävettävää touhua vuodesta toiseen.
Sinänsä tietysti kiinnostavaa nähdä, kuinka tässä jutussa käy.- Kerroppa sinä
oikea nimesi. Jokainen nimimerkki on vain nimimerkki, ei mitään sen kummempaa, kai sinä sen ymmärrät?
Tuskinpa Repe Ruutikallo on oikea nimesi? Onko sinussa miestä kertomaan? Kerroppa sinä kirjoitti:
oikea nimesi. Jokainen nimimerkki on vain nimimerkki, ei mitään sen kummempaa, kai sinä sen ymmärrät?
Tuskinpa Repe Ruutikallo on oikea nimesi? Onko sinussa miestä kertomaan?täysin sen, että jatkuvasti samalla nimimerkillä kirjoittavan tiedon taso ja moraali tulevat erinomaisen tutuiksi kaikille, ei siinä nimeä tarvita. Puskasta huutaja taas voi olla viisas tai tyhmä, yleensä tietysti jälkimmäistä, kun hän ei halua että kukaan tietää mitä muuta hän on kirjoittanut, sillä siitähän tietysti voitaisiin helpostikin päätellä onko siellä kaikki inkkarit kanootissa.
Vai että mun pitäisi kertakäyttönikille oikein nimi kertoa. On sitä pojalla/tytöllä otsaa.:D
No, mitäs muita viestejä täällä tai muualla sinulla olikaan? Tullaan tutuiksi, kun vähän niitä lueskelen!- Ei vain
RepeRuutikallo kirjoitti:
täysin sen, että jatkuvasti samalla nimimerkillä kirjoittavan tiedon taso ja moraali tulevat erinomaisen tutuiksi kaikille, ei siinä nimeä tarvita. Puskasta huutaja taas voi olla viisas tai tyhmä, yleensä tietysti jälkimmäistä, kun hän ei halua että kukaan tietää mitä muuta hän on kirjoittanut, sillä siitähän tietysti voitaisiin helpostikin päätellä onko siellä kaikki inkkarit kanootissa.
Vai että mun pitäisi kertakäyttönikille oikein nimi kertoa. On sitä pojalla/tytöllä otsaa.:D
No, mitäs muita viestejä täällä tai muualla sinulla olikaan? Tullaan tutuiksi, kun vähän niitä lueskelen!minulle sitä tarvi kertoa, kerro ihan kaikille, nimimerkeistä riippumatta.
Puska se on puska repelläkin. Ei vain kirjoitti:
minulle sitä tarvi kertoa, kerro ihan kaikille, nimimerkeistä riippumatta.
Puska se on puska repelläkin.olla sanaakaan vielä vaihdettu, joten mitäs asiaa sulla sitten on?
- Tais mennä
olla sanaakaan vielä vaihdettu, joten mitäs asiaa sulla sitten on?
pupu housuun.
Tais mennä kirjoitti:
pupu housuun.
lisää tuntemuksistasi, "Tais mennä". Kiinnostaa kybällä. :D
- Kiinnosti kuitenkin
lisää tuntemuksistasi, "Tais mennä". Kiinnostaa kybällä. :D
alkaa arvostella apple-faktojen esittäjää.
Kerro jo mitä apple maksaa sulle palkkaa. - niinku...
Kiinnosti kuitenkin kirjoitti:
alkaa arvostella apple-faktojen esittäjää.
Kerro jo mitä apple maksaa sulle palkkaa.minkä faktojen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201