Apple:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article364610.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-15012010
Patentinrikkoja
9
326
Vastaukset
Mr. Troll osannut nytkään sen vertaa lukea, että minkänlaista ratkaisua mihinkään suuntaan tuossa asiassa ei ole tehty. Tämä olen kyllä huomannut ennenkin, että oli nikki mikä tahansa, höpinöissäsi on silmänlumeeksi yksi nurkka totta ja loppu skeidaa, ja koko konkurssi esitetään täysinä totuuksina toivoen että porukka olisi yhtä tyhmää kuin hämääjänsä.
Ymmärrän kyllä että et kehtaa esiintyä kuin kertakäyttönimimerkillä, tuo on niin lapsellista ja kannaltasi hävettävää touhua vuodesta toiseen.
Sinänsä tietysti kiinnostavaa nähdä, kuinka tässä jutussa käy.- Kerroppa sinä
oikea nimesi. Jokainen nimimerkki on vain nimimerkki, ei mitään sen kummempaa, kai sinä sen ymmärrät?
Tuskinpa Repe Ruutikallo on oikea nimesi? Onko sinussa miestä kertomaan? Kerroppa sinä kirjoitti:
oikea nimesi. Jokainen nimimerkki on vain nimimerkki, ei mitään sen kummempaa, kai sinä sen ymmärrät?
Tuskinpa Repe Ruutikallo on oikea nimesi? Onko sinussa miestä kertomaan?täysin sen, että jatkuvasti samalla nimimerkillä kirjoittavan tiedon taso ja moraali tulevat erinomaisen tutuiksi kaikille, ei siinä nimeä tarvita. Puskasta huutaja taas voi olla viisas tai tyhmä, yleensä tietysti jälkimmäistä, kun hän ei halua että kukaan tietää mitä muuta hän on kirjoittanut, sillä siitähän tietysti voitaisiin helpostikin päätellä onko siellä kaikki inkkarit kanootissa.
Vai että mun pitäisi kertakäyttönikille oikein nimi kertoa. On sitä pojalla/tytöllä otsaa.:D
No, mitäs muita viestejä täällä tai muualla sinulla olikaan? Tullaan tutuiksi, kun vähän niitä lueskelen!- Ei vain
RepeRuutikallo kirjoitti:
täysin sen, että jatkuvasti samalla nimimerkillä kirjoittavan tiedon taso ja moraali tulevat erinomaisen tutuiksi kaikille, ei siinä nimeä tarvita. Puskasta huutaja taas voi olla viisas tai tyhmä, yleensä tietysti jälkimmäistä, kun hän ei halua että kukaan tietää mitä muuta hän on kirjoittanut, sillä siitähän tietysti voitaisiin helpostikin päätellä onko siellä kaikki inkkarit kanootissa.
Vai että mun pitäisi kertakäyttönikille oikein nimi kertoa. On sitä pojalla/tytöllä otsaa.:D
No, mitäs muita viestejä täällä tai muualla sinulla olikaan? Tullaan tutuiksi, kun vähän niitä lueskelen!minulle sitä tarvi kertoa, kerro ihan kaikille, nimimerkeistä riippumatta.
Puska se on puska repelläkin. Ei vain kirjoitti:
minulle sitä tarvi kertoa, kerro ihan kaikille, nimimerkeistä riippumatta.
Puska se on puska repelläkin.olla sanaakaan vielä vaihdettu, joten mitäs asiaa sulla sitten on?
- Tais mennä
olla sanaakaan vielä vaihdettu, joten mitäs asiaa sulla sitten on?
pupu housuun.
Tais mennä kirjoitti:
pupu housuun.
lisää tuntemuksistasi, "Tais mennä". Kiinnostaa kybällä. :D
- Kiinnosti kuitenkin
lisää tuntemuksistasi, "Tais mennä". Kiinnostaa kybällä. :D
alkaa arvostella apple-faktojen esittäjää.
Kerro jo mitä apple maksaa sulle palkkaa. - niinku...
Kiinnosti kuitenkin kirjoitti:
alkaa arvostella apple-faktojen esittäjää.
Kerro jo mitä apple maksaa sulle palkkaa.minkä faktojen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985