Näivettymisongelma?

Jos minä pidän muutaman päivän kiireitteni johdosta taukoa tällä palstalla, niin siitä seuraa selvää näivettymistä. Keskustelun taso romahtaa ala-arvoiseksi. Apinat ovat ihmeissään joutuessaan olemaan ilman opettajaansa/psykoterapeuttia. He eivät voi muuta kuin pyöritellä päitään ja lerppahuulineen ihmetellä ja pähkäillä, jotta onko naureskelija susianalyytikko taikka oliko takapihalle yöllä ilmestyneet jäljet suden vaiko jonkun muun kaamean petoläimen jättämät. Selvästi minunlaisella analyytikolla on tärkeätä tehtävää. Tässä maassa vallitseva petoviha ja kauhu on niin järjetöntä, että tässä suhteessa jonkun on erittäin tärkeää opettaa näille hysteerisille apinoille "suhteellisuusteorian" alkeita. Kun paniikki saadaan jollain tavalla hallintaan, on helpompi sitten apinallakin alkaa kehittämään itseään kohti tasapainoista ihmistä. Minä tarjoan tällaiseen kehitykseen mielelläni apuani ja terapiaani.

3

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ituhipin kauhu

      Kusialuslaatikko näyttää vaihteeksi olevan hiukan vähemmän huumeissa, kun on taas selviytynyt koneen viereen. On varmaan reseptit menossa vanhaksi ja täytyy käydä kunnallisessa uusimassa laput mömmöjä varten. Tulisi muuten vallan kaamea viikonloppu, kun joutuisi olemaan ilman nappeja. Eipä sitä varmaan kestäisi itse suurin ja kaunein kusialuslaatikkokaan itseään selvin päin.

    • vainoharhaa

      Kysymättäkin on selvää että on tosi raskata elää tuollaisten harhojen maailmassa; hysteerisiä, paniikkissa olevia ihmisiä ja valtava lauma nälkäisiä kurapeseapinoita hyppimässä villisti joka puolella.
      Sääli! Oletko kertaakaan ajatellut mennä kuntasi arvauskeskukseen? Sieltä saattaisit saada apua ja
      lievennystä harhoisisi.
      Vaan jos potilas ei itse tilaansa ja avutarvettansa tiedosta niin pakkohoito on ainoa mahdollisuus.
      Onko sinulla yhtään ystävää tai edes sukulaista joka voisi tulla terveysasemalle kanssasi?
      Enpä kadehti elinympäristöäsi koska alalla työskentelevänä tiedän että kaltaisesi potilas elää
      omat, edellä mainitut harhat todellisina. Se ei ole missään tapauksessa naurun asia vaan niistä kärsivälle
      ne ovat elämän ja kuoleman kysymyksiä.

    • Kierrätys toimii

      Sinun poissaollessa, kuin omahyväisyys ja itsekorostus, jota sinä yksin joudut viljelemään.

      Me muut oomme olleet luonnossa ja oomme potkinu susia rajantaakse, ja loput pakoonlähtevät kohti eu:ta.

      Siellä hollannin ja saksan rajalla ampuvat ne heti, ja mitä eivät saa ammuttua, niin ajavat bemareillaan ainakin 50 kertaan yli. ja koiranruokatehtaat keittävät niistä meidän koirillemme hyvää muonaa.

      Semmosta täällä elävässä elämässä, toisinkuin sinun fantasiamaalimassasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe